daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy (aug.2, 2013) | DMCA policy | flipboard magazine

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Euroscrapers > Local discussions > Albanian Forum > Zhvillimet Urbane > Ekonomia, Shėrbimet Publike dhe Turizmi. > Ekonomia

Ekonomia Economic News and Developments.

Old November 12th, 2013, 02:32 PM   #3101
Mad-Vampire-10
Bac, u Kry!

Likes (Received): 3105

Jane emigrante Italiane qe te detyruar nga kriza ekonomike kane ardhur dhe punojne ne Shqiperi.

Squatraz liked this post
Mad-Vampire-10 no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old November 20th, 2013, 12:08 AM   #3102
JoniTTML
JoniTTML

Likes (Received): 1095

JoniTTML no está en línea   Reply With Quote
Old November 26th, 2013, 05:17 PM   #3103
Squatraz
BANNED

Likes (Received): 61

Squatraz no está en línea   Reply With Quote
Old November 26th, 2013, 11:20 PM   #3104
SADOSI

Likes (Received):

Albanias Oct trade gap shrinks 12% y/y

TIRANA (Albania), November 26 (SeeNews) Albanias October trade deficit widened 16.7% on the month and was down 12% on the year to 24 billion leks ($232.2 million/171.3 million euro), the countrys statistics institute INSTAT said on Tuesday.

Albanias exports grew by 17% on the year to 22 billion leks in October, while imports decreased by an annual 0.3% to 46 billion leks, INSTAT said in a statement.

Albania's biggest foreign market remained the European Union, accounting for 68% of the country's trade turnover last month. Italy and Greece are its main trading partners with a share of 38% and 6.0%, respectively, of the countrys trade turnover.

The countrys exports to Great Britain, Italy, the U.S., Turkey and Ukraine rose in October, as did imports from Spain, Kosovo, Austria, and the U.S.

(1 euro=140.0696 Albanian leks)

SeeNews.com
Old November 26th, 2013, 11:23 PM   #3105
SADOSI

Likes (Received):

Albania’s foreign trade gap narrows 19.6% y/y in Jan-Oct 2013

Quote:
Albania’s foreign trade deficit dropped by 19.6% y/y to ALL 209.3bn (EUR 1.5bn) in January to October 2013, the statistics institute INSTAT informed. The gap accounted for 14.6% of the projected full-year GDP, down from 19.1% a year earlier, according to IntelliNews calculations.

The lower deficit came as exports increased by 16.1% y/y, while imports declined by 5.2% y/y.

The growth in exports was mainly driven by the group of minerals, fuels, electricity, which advanced by 34.6% y/y in January to October 2013. It has become the country’s largest export sector since April 2012 and currently accounts for 41.2% of total exports.

Exports of textile and footwear, which was the second largest export sector advanced by 11.3% y/y in the first ten months of 2013. Exports of chemicals and plastics, leather, wood and paper witnessed a double-digit growth in the period. However, in nominal terms these three sectors have a relatively small (5.6%) share in total exports.

On the import side, the group of minerals, fuels and electricity witnessed the steepest annual drop of 18.2%. In addition, imports of machinery and equipment, construction materials as well as of food also dropped in the period.

In October alone, the trade deficit narrowed by 12.2% y/y to ALL 24.2bn. Exports increased by 17% y/y to ALL 22.3bn and imports edged down by 0.3% y/y to ALL 46.5bn.
Source: INSTAT

Old November 27th, 2013, 11:39 PM   #3106
SADOSI

Likes (Received):

World Bank Policy Briefs to Support the Government Program of Reforms

Quote:
TIRANA, November 20, 2013 - Over the past several months, the World Bank has prepared a set of Policy Briefs on selected priority issues for Albania’s economic and social development. This work was intended to serve as an input to the new Government’s program of reforms. It also aimed at encouraging dialogue among various stakeholders in the country about economic challenges, priorities and options.

The Briefs encompass a range of topics, which are high on the government agenda, such as macroeconomic policies, financial sector strengthening, pension reform, health and education, poverty monitoring and social protection, gender equity and social inclusion, land reform, power sector development, transport infrastructure, water resources, and environment and waste management. Each Brief presents an overview of the issues, main achievements to date, including with support by the World Bank financed projects, the unfinished agenda ahead, and a number of recommendations and policy options for the way forward.

"Through this work, we wanted to help the new government - and the public at large - to take stock of the ongoing reforms and results they have achieved, identify gaps and bottlenecks, and develop priorities for action that are informed by lessons from relevant experiences in Albania and elsewhere. We are very encouraged by the interest that the government, at the highest level, has shown in our analyses and recommendations. I would like to acknowledge and thank a large number of Bank staff who contributed to various Briefs. This collective work also provided a good basis for discussing priorities for future World Bank support," said Kseniya Lvovsky, outgoing Country Manager for Albania, who initiated and coordinated the production of the Briefs.

http://www.worldbank.org/en/news/pre...ram-of-reforms

Raporti

http://www.worldbank.org/content/dam...riefs-2013.pdf

AlbanPOLIMI liked this post
Old November 30th, 2013, 04:03 PM   #3107
Mad-Vampire-10
Bac, u Kry!

`Deloitte`- borxhin qė qeveria i ka biznesit dhe verifikimin fizik i borxhit tė pretenduar

Old November 30th, 2013, 04:36 PM   #3108
Malbin
BANNED

Likes (Received): 17

Eksportet gati 2,5 miljard dollar per kete vit , rritja + 17 % ne terma vjetore

Eksportet shqiptare viojne rritjen dyshifrore .

Tashme eksportet jan bere shtylla kryesore e ekonomise shqiptare . Gje shume pozitive per te ardhmen e shqiperise .

Nje kombinacion i turizmit me eksportet , eshte modeli ekonomik i perkryer per shqiperine .

NQS eksportet do kene te njeten norme rritjeje edhe vitin tjeter atehere do kapin 3 miliard dollar , edhe me shume gjasa rritja ekonomike do jete 4-5 % .

Nuk e di perse ky pesimizem , por une personalish vitin tjeter pres nje vit te mire per ekonomine shqiptare
Malbin no está en línea   Reply With Quote
Old November 30th, 2013, 04:41 PM   #3109
Malbin
BANNED

Likes (Received): 17

Rritet paga mesatare ne shqiperi - 500 $

Paga mesatare ne shqiperi eshte rritur 7,3 % per 2012 , duke vajtur me shume se 50,000 lek ( te reja )

Quote:
RRITET PAGA NĖ EKONOMI

Sipas raportit tė INSTAT, paga mesatare nė ekonomi u rrit pėrsėri vitin e kaluar, pavarėsisht presioneve tė krizės dhe zbehjes sė ritmeve tė rritjes ekonomike. Instat bėn tė ditur se paga mesatare nė Shqipėri pėr vitin 2012 ishte pak mė e lartė se 50 mijė lekė, me njė rritje prej 7.3 pėr qind nė krahasim me vitin 2011. -

See more at: http://www.shqiptarja.com/news.php?I....i6zqnrWb.dpuf

Kumanovari liked this post
Malbin no está en línea   Reply With Quote
Old November 30th, 2013, 05:21 PM   #3110
AlbanPOLIMI

Likes (Received): 1783

Quote:
Originally Posted by Malbin View Post
Paga mesatare ne shqiperi eshte rritur 7,3 % per 2012 , duke vajtur me shume se 50,000 lek ( te reja )
Shume prej ketyre pagave jane edhe me te larta, per aq kohe sa kjo statistike del vetem nga pagat e deklaruara, kur dihet se gjysmen e rroges shume shqiptare e marrin ne te zeze.

Nderkohe qe shume shume te tjere paguhen nen pagen minimale ne te zeze dhe kushte pune mizerje, keshtu qe keto statistika duhet te merren per baze deri diku por jo te jene 'material per politika monetare' !!
Old December 1st, 2013, 05:18 PM   #3111
SADOSI

Likes (Received):

Quote:

Eksportet shqiptare viojne rritjen dyshifrore .

Tashme eksportet jan bere shtylla kryesore e ekonomise shqiptare . Gje shume pozitive per te ardhmen e shqiperise .

Nje kombinacion i turizmit me eksportet , eshte modeli ekonomik i perkryer per shqiperine .

NQS eksportet do kene te njeten norme rritjeje edhe vitin tjeter atehere do kapin 3 miliard dollar , edhe me shume gjasa rritja ekonomike do jete 4-5 % .

Nuk e di perse ky pesimizem , por une personalish vitin tjeter pres nje vit te mire per ekonomine shqiptare
Nqs. permiresimi i bilancit nuk esht vetem per shkak te situates favorizues hidrike(energjetike) athere esht positiv.
Old December 3rd, 2013, 01:28 PM   #3112
adku
BANNED

Likes (Received): 99

Quote:
Edhe une besoj qe ngadale po dalim nga kriza qe na kaploj vitet e kaluara.
adku no está en línea   Reply With Quote
Old December 3rd, 2013, 04:25 PM   #3113
Mad-Vampire-10
Bac, u Kry!

Taksat e reja, mė shtrenjtė nafta, shtėpitė dhe kafeja

Old December 3rd, 2013, 09:14 PM   #3114
JoniTTML
JoniTTML

“Doing Business”, Shqipėria humbet 5 vende

Banka Botėrore publikoi sot raportin vjetor “Doing Business 2014″, njė vėzhgim mbi lehtėsirat e tė bėrit biznes nė 189 vende tė botės. Krahasuar me vitin e kaluar kur Shqipėria renditej e 85-ta nė klasifikim, kėtė herė ajo ka humbur 5 pozicione, duke u renditur nė vend tė 90-tė.
Raporti merr nė shqyrtim 10 tregues tė cilėt lidhen me kompleksitetin dhe kostot e proceseve rregullatore si dhe me kuadrin ligjor dhe institucional me tė cilin ndeshet njė aktivitet biznesi. Pothuajse tė gjithė treguesit pėr Shqipėrinė kanė mbetur tė pandryshuar, sipas raportit tė kėtij viti, dhe vendi pėrmendet vetėm se ka lehtėsuar pagesat pėr korporatat, tė cilat, taksat mbi tė ardhurat mund t’i paguajnė tanimė ēdo tremujor.
Pėrkeqėsimi i pozicionit tė Shqipėrisė duket se ėshtė ndikuar mė sė shumti nga pėrmirėsimet e vendeve tė tjera, ndėrkohė qė nė ndryshim nga njė vit mė parė, nė listė janė shtuar edhe katėr shtete tė tjera.
Shqipėria vazhdon tė ruajė njė vlerėsim mjaft pozitiv pėrsa i pėrket treguesve qė lidhen me marrjen e njė kredie apo me mbrojtjen qė gėzojnė investitorėt, ku ajo ėshtė respektivisht nė vend tė 13 dhe 14, nė pėrmirėsim nga viti i shkuar. Ajo ėshtė gjithashtu nė pozicion tė mirė edhe me treguesit qė lidhen me zgjidhjen e problemeve tė likuiditetit (klasifikohet e 62-ta) apo dhe me hapjen e njė biznesi, ku klasifikohet e 76-a, 14 pozicione mė keq se njė vit mė parė e ku rezulton qė tė ketė njė shtim nė procedura dhe njė rritje tė lehtė tė kostove.
Ndėrkohė qė Shqipėria vazhdon tė mbetet e fundit nė treguesin pėr lejet e ndėrtimit, ashtu si dhe gjatė viteve tė shkuara. Njė vlerėsim negativ sėrish edhe pėr kriterin e energjisė, qė mat lehtėsinė me tė cilėn njė biznes mund tė sigurojė furnizimin elektrik. Shqipėria ėshtė e 158-a.
Ndonėse ende nė brezin e fundit tė klasifikimit, Shqipėria ka pėrmirėsuar pozitėn e saj pėrsa i pėrket pagesės sė taksave, duke u renditur e 146, nga vendi i 160 nė tė cilin ndodhej vitin e shkuar. Ndėrsa ka njė pėrkeqėsim tė fortė, duke humbur 39 pozicione, nė treguesin e respektimit tė kontratave, ku nga vendi i 85-tė ka shkuar nė tė 124-in.

http://www.lajmeshqip.com/kombetare/...humbet-5-vende
Old December 8th, 2013, 01:51 PM   #3115
JoniTTML
JoniTTML

Old December 8th, 2013, 09:29 PM   #3116
adku
BANNED

Quote:
Originally Posted by Mad-Vampire-10 View Post
Taksat e reja, mė shtrenjtė nafta, shtėpitė dhe kafeja

Rritja e taksave per naften eshte mase e mire. Po pse nuk jane rritur taksat e duhanit?

liked this post
Old December 9th, 2013, 12:07 AM   #3117
AlbanPOLIMI

Likes (Received): 1783

"....shtetasi qe zoteron nje shtepi te dyte ne emer te tij do te paguaje nje takse dyfish me te larte"

Keshtu mendoj edhe une, kjo ishte zgjidhja ne nje vend ku taksa e baneses paguhet ne kuoten 1% !!

adku liked this post
AlbanPOLIMI no está en línea   Reply With Quote
Old December 10th, 2013, 10:09 AM   #3118
adku
BANNED

Quote:
Originally Posted by AlbanPOLIMI View Post
"....shtetasi qe zoteron nje shtepi te dyte ne emer te tij do te paguaje nje takse dyfish me te larte"

Keshtu mendoj edhe une, kjo ishte zgjidhja ne nje vend ku taksa e baneses paguhet ne kuoten 1% !!
Bravo i qofte qeverise Rama. Me kete vendim do frenohet blerja e banesave te dyta dhe te treta nga qytetaret shqiptare dhe do frenohet betonizimi i bregdetit shqiptar.
Old December 13th, 2013, 02:25 PM   #3119
Squatraz
BANNED

Likes (Received): 61

Quote:
Originally Posted by adku View Post
Rritja e taksave per naften eshte mase e mire. Po pse nuk jane rritur taksat e duhanit?
Do rritet edhe taksa e duhanit:

Taksat, rritje 142% pėr karburantet. Ulet tatimi pėr biznesin e vogėl, rritje pėr duhanin e kafenė

Premte, 13 Dhjetor, 2013
Gazeta “Panorama” shkruan sot duke iu referuar paketes fiskale se s sigurt ėshtė qė nga viti 2014 biznesi i vogėl dhe biznesi i madh do tė kenė njė diferencė dyfish tė tatimit mbi fitimin.

“Qeveria ka vendosur pėrfundimisht, ashtu siē postoi njė ditė mė parė nė Facebook Kryeministri, qė tatimi mbi fitimin pėr biznesin e madh do tė bėhet 15%, ndėrsa ai pėr biznesin e vogėl do tė bėhet 7.5%. Aktualisht biznesi paguan 10% tatim fitimi’- shkruan “Panorama”.

Sipas saj, qeveria pritet qė sot tė heqė edhe tatimin e biznesit tė vogėl. “Nga skema e re pėrfitojnė rreth 75 mijė biznese me xhiro nga 2 deri nė 8 milionė lekė nė vit. Pėr bizneset ambulante apo me xhiro nėn 2 milionė lekė, tatimi do tė jetė sa 1 pėr qind e xhiros. Kjo ėshtė fasha e favorizuar nga qeveria. Pjesa tjetėr e biznesit do tė jenė e sulmuar, me rritje nga 50% deri nė 142 pėr qind tė taksave”- shkruan “Panorama”.
(Panorama)
Squatraz no está en línea   Reply With Quote
Old December 13th, 2013, 05:45 PM   #3120
atdhetar
BANNED

Likes (Received): 87

Eh, problemi faktikisht eshte evazioni fiskal dhe jo perqindja e taksave, te gjith ketyre biznesmeneve te medhenj qe ngrene zerin dhe bejne si viktima u do futur ndonje shpulle se asnjeri nuk paguan me perpikmeri taksat dhe kane me shume vite qe nuk kontribojne dhe nuk u paguajne sigurimet shoqerore punetoreve te tyre, per keta nuk kam pik meshire.
atdhetar no está en línea   Reply With Quote