|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#1201 | |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#1202 |
|
-
Likes (Received): 4
|
Ondanks dat het een duidelijke weergave is op de Werven pagina, had dat zwarte lijntje toch iets dikker geweest mogen zijn.
|
|
|
|
|
|
#1203 |
|
Bike It!
Likes (Received): 327
|
Beetje tram-nostalgie nu. Toevallig stuitte ik op het internet op een serie oude foto's over de Eeklose parochie Balgerhoeke. Tot voor een paar jaar was daar in volle dorpskom een schrootbedrijf gevestigd. Blijkbaar heeft dat bedrijf ooit een serie Gentse trams gesloopt. Dat levert deze mooie maar ook wat trieste plaatjes op.
De trams worden van hun onderstel ontdaan in een tramremise in Gent. Ik vermoed Gentbrugge? Op de achtergrond zien we nog enkele blauwe MIVG-bussen. ![]() De trams op een rijtje in Balgerhoeke. Links zie je nog de parochiekerk. ![]() Snif.... ![]() ![]() Bron: Balgerhoeke.be .
|
|
|
#1204 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#1205 |
|
Registered User
Likes (Received): 63
|
Alweer uitstel voor stelplaats Wissenhage
|
|
|
#1206 |
|
G-4-Ever
Likes (Received): 13
|
een typische De Lijn-planning. Tegen dat de stelplaats in gebruik kan genomen worden, mogen ze de trambrug renoveren . Voor lijn 2 naar Zwijnaarde zullen we ook bijna 10 jaar vertraging mogen noteren.
|
|
|
|
|
|
#1207 | |
|
Registered User
Likes (Received): 2
|
Een lijst met geplande onderhoudswerken aan het tramnetwerk:
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#1208 |
|
Registered User
|
Nu we het hier toch over spoorvernieuwing hebben. Vindt hier nog iemand het een gemiste kans dat ze vanop de coupure nu ook niet de bocht naar de papegaai gerealiseerd hebben. Toegegeven het originele pegasus is niet echt meer aan de orde, maar het had bijvoorbeeld een zeer geschikte omleidingsroute kunnen zijn voor tram 1 tijdens de gentse feesten eenmaal de pagas af is.
|
|
|
|
|
|
#1209 |
|
killed Laura Palmer
Likes (Received): 44
|
Ik vind het zeker ook een gemiste kans, en in het algemeen vind ik het ook gewoon lichtjes ergerlijk dat er met alles wat er in het Pegasusplan stond ivm. het tramnetwerk gewoon niet de minste rekening is gehouden in de praktijk. Waarvoor heeft dat plan eigenlijk ooit anders gediend dan geld uitgeven?
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|