daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Forum Polskich Wieżowców > Inwestycje w Polsce > Śląsk

Śląsk Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie



Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.


Reply

 
Thread Tools
Old January 2nd, 2006, 09:54 PM   #61
amar|
Registered User
 
amar|'s Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Wroclaw
Posts: 866
Likes (Received): 0

Quote:
Originally Posted by tombar311
nie wiem czy tak najlepiej mają ci od południa. Kolega kiedyś wynajmował mieszkanie na osiedlu "alpejskim" czy jak ktoś woli "himalajskim" (tym z "górskimi" nazwami ulic ). Szybko z niego uciekał - ruch pociągów na tej trasie i to głownie towarowych jest ogromny.
Lepiej przy torach niz przy ruchliwej drodze np. pulaskiego(wiem cos o tym) wiec az tak zle nie maja. A na tej trasie to wylacznie odbywa sie ruch towarowy.
amar| no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links
 
Old January 2nd, 2006, 10:11 PM   #62
Rafis
WROCŁAW U/C
 
Rafis's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: WRATISLAVIA
Posts: 15,538
Likes (Received): 447

Quote:
Originally Posted by amar|
A na tej trasie to wylacznie odbywa sie ruch towarowy.
co jest o wiele gorsze niz ruch osobowy bo przełądowane pociagi jeżdza wolno i często przystaja hamując i znowu ruszając
Rafis no está en línea   Reply With Quote
Old January 2nd, 2006, 10:29 PM   #63
amar|
Registered User
 
amar|'s Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Wroclaw
Posts: 866
Likes (Received): 0

nie wiem czy miales okazje kiedys byc w nocy przy pulaskiego, jak rozpedzony tir pedzi po kocich lbach, trzesac nie tylko soba ale rowniez kamienicami...
amar| no está en línea   Reply With Quote
Old January 2nd, 2006, 10:36 PM   #64
Rafis
WROCŁAW U/C
 
Rafis's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: WRATISLAVIA
Posts: 15,538
Likes (Received): 447

Quote:
Originally Posted by amar|
nie wiem czy miales okazje kiedys byc w nocy przy pulaskiego, jak rozpedzony tir pedzi po kocich lbach, trzesac nie tylko soba ale rowniez kamienicami...

a co mnie interesuje Pułaskiego? nie po to "płace" grube tysiące żeby mieszkac obok obwodnicy towarowej wrocławia
Ogólnie nie ejstem zwolennikiem wsi w miescie i ciszy oraz sielskich obrazków ale to na Gaju to juz dla mnie za duzo. Zdecydowanie nie kupiłbym tam mieszkania. Juz wole hałas uliczny chociaz niekoniecznie na Pułaskiego.
Rafis no está en línea   Reply With Quote
Old January 3rd, 2006, 11:14 AM   #65
tombar311
tombar311
 
Join Date: Sep 2005
Location: Wrocław
Posts: 1,957
Likes (Received): 2

Quote:
Originally Posted by amar|
nie wiem czy miales okazje kiedys byc w nocy przy pulaskiego, jak rozpedzony tir pedzi po kocich lbach, trzesac nie tylko soba ale rowniez kamienicami...
Jasne, tylko, że pamietaj, że za powiedzmy 3-4 lata Pulaskiego będzie pięknie przebudowana i nie będzie juz takiego hałasu, a większośc TIR-ów tamtędy jeżdżąca wypadnie na obwodnice - śródmiejską i autostradową.
A linia kolejowa zostanie - co więcej ruch kolejowy (towarowy) będzie się zwiększał.
Ale oczywiście wybór nalezy do kupującego mieszkanie. Ale zgodze się z Rafisem, że na siłę tworzy się na Gaju coś co ma przypominać spokojny mieszkaniowy klimacik, a w rzeczywistości tworzy się gęsta zabudowę typu "sąsiad zagląda do sąsiada" przez okna. Nie wspomnę o "dziwdizńcach powstający h budynków, gdzie pogłos i echo codziennego zycia daje się we znaki nie mówiąc juz jak zaczna krzyczeć dzieci lub ktoś puści głośną myzykę. Niestety z taka zabudową nigdy nie stworzy się klimatu mieszkaniowego np. Karłowić lub "starych" Krzyków.
I tyle mojego zdania . Ja tam wole Karłowice...
tombar311 no está en línea   Reply With Quote
Old January 3rd, 2006, 11:22 AM   #66
Rafis
WROCŁAW U/C
 
Rafis's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: WRATISLAVIA
Posts: 15,538
Likes (Received): 447

ale za to tworzy sie klimat sródmiescia gdzie warunki zycia były i sa bardzo podobne
Rafis no está en línea   Reply With Quote
Old January 3rd, 2006, 11:29 AM   #67
Erni79
Registered User
 
Erni79's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Wrocław
Posts: 9,416
Likes (Received): 888

Quote:
Originally Posted by Rafis
no własnie tez miałem okazje mieszkac przez ponad tydzien od strony torów i nie powiem ze jest to cos fajnego a pociagi jeżdza wolno i czesto-co ciekawe miałem wrażenie ze czym bliżej wieczora tym więcej ich jeździło
Tak największy huk jets pryz Magistrali Towarowej. Szczególnie w Zimę gdy drzewa nie mają liści i nie tłumią hałasu. Ja mieszkam jakieś 2 km w lini prostej
i huk jest wielki, szczególnie wieczorami i w nocy gdy nie ma hałasu samochodów.
Erni79 no está en línea   Reply With Quote
Old January 3rd, 2006, 12:13 PM   #68
kotbehemot
Я.
 
kotbehemot's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: wro>vlc>cph>moscow
Posts: 6,734
Likes (Received): 1

Quote:
Originally Posted by Rafis
ale za to tworzy sie klimat sródmiescia gdzie warunki zycia były i sa bardzo podobne

no nie. W srodmiesciu (poniemieckim) masz prawdopodobnie wyzszy standard. Masz wysokie, duze mieszkania, grube stropy, przez ktore nie slychac sąsiadow, dosyc ciche ulice jednak (takie jak sienkiewicza czy nowowiejska są dosc głosne,ale juz boczne uliczki nie) i dosc wysoki standard przestrzeni- parki srodmiejskie, ulice z szerokimi chodnikami itp.
W "nowym gaju" masz coprawda wieksze bezpieczenstwo i nowsze tynki, ale cala reszta jest na o wieeele nizszym poziomie. No i w kamienicach zdarzają sie kible na polpiętrze
__________________
kotbehemot no está en línea   Reply With Quote
Old January 3rd, 2006, 04:07 PM   #69
amar|
Registered User
 
amar|'s Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Wroclaw
Posts: 866
Likes (Received): 0

Dobra dobra, ja tylko napisalem ze aktualnie przy pulaskiego jest gorzej I tyle.. Tak naprawde we wrocku to jest moja opinia nie buduje sie z glowa, zreszta chyba jak w calym kraju nowych dzielnic mieszkanowych a raczej porozpieprzane po calym miescie jakies tam osiedla ktore w ogole nie tworza zadnej mysli urbanistycznej na wieksza skale niz tylko na 1 inwestycje developera. A piszac o dzielnicy nie mialem na mysli planow jak za komuny, np. w holandii tuz obok Pijnackera niestety nie pamietam dokladnie nazwy tej wlasnie miesciny przez ktora urzadzalem sobie skrot byla prawie cala dzielnica w polowie juz wybudowana, i widac bylo tam jakis zamysl rozne inwestycje ale jakos poukladane w calosc i naprawde robilo to dobre wrazenie...
amar| no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 10:05 AM   #70
Rafis
WROCŁAW U/C
 
Rafis's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: WRATISLAVIA
Posts: 15,538
Likes (Received): 447

Apartamenty Sokolniki
kolejna inwestycja została na fali boomu przekwalifikowana na apartamenty i biura(zniknął handel).
Zelwerowicza













http://www.bobsinvest.pl/
Rafis no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 10:12 AM   #71
kotbehemot
Я.
 
kotbehemot's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: wro>vlc>cph>moscow
Posts: 6,734
Likes (Received): 1

ooo calkiem fajna architektura! Musze przyznac, ze takie inwestycje mnie najbardziej cieszą! (a wiec budynki plombowe na poziomie)
__________________
kotbehemot no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 10:42 AM   #72
Mroberto
Wrocławski konserwatysta
 
Mroberto's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Wrocław - Kwiat Europy
Posts: 1,991
Likes (Received): 5

bardzo dobry projekt mam nadzieje że jak go skończą to wezmą się za te sklepy na rogu Sokolniczej i Zelwerowicz oraz ten blaszak przy skrzyżowaniu Legnicka, Sokolnicza
__________________
"Nie ma postępu bez herezji" Ludwik Hirszfeld
"Jeżeli miasto nic nie ryzykuje - nie może się rozwijać" Nadburmistrz Wrocławia Georg Bender
"Historycznie i językowo najprymarniejszy ze wszystkich Śląsków jest nasz Śląsk, wrocławsko-opolski" Jan Miodek
Mroberto no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 11:33 AM   #73
Rafis
WROCŁAW U/C
 
Rafis's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: WRATISLAVIA
Posts: 15,538
Likes (Received): 447

mysle ze jesli ten budynek odniesie sukces to wzrosną szanse na to, że ktos kupi działki obok(dzis zabudowane barakami) i porządnie je zabuduje zmieniajac oblicze placu JP II.
Budynek bardzo mi sie podoba(lubie budynki gdzie srodek jest tak zagospodarowany jak tu).
Rafis no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 12:09 PM   #74
kotbehemot
Я.
 
kotbehemot's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: wro>vlc>cph>moscow
Posts: 6,734
Likes (Received): 1

Na pewno tamten rejon ma duze szanse na zabudowanie- jest bardzo blisko centrum i praktycznie nic jeszcz etam nie ma. Kiedy skoncza sie dzialki od poludniowej strony estakady kolejowej (ale blisko centrum) pod mieszkaniowke, to deweloperzy zaczna szukac moze tu.
__________________
kotbehemot no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 12:21 PM   #75
GEO-PL
Gorillaz
 
GEO-PL's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Nowe Horyzonty
Posts: 856
Likes (Received): 0


Fajny budyneczek, nie powiem.
Ale inwestor sie nie zmienil, a szkoda. Ciekawe czy na 'nowy' projekt zdobeda pieniadze.
Oby.
a co do przyszlosci tych terenow, to bylbym spokojny. kilkaset metrow dalej dzialki schodza jak swieze buleczki (mysle o kępie), wiec i tu powinno sie zaczac cos dziac. Tyle ze to juz chyba bedzie wtórny rynek nieruchomosci.
Wedlug mnie przydalby sie tam biurowiec/-ce! No i moze kiedys sala koncertowa AM.
__________________
Usługi remontowe i budowlane
geo-pl@o2.pl
GEO-PL no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 12:39 PM   #76
Rafis
WROCŁAW U/C
 
Rafis's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: WRATISLAVIA
Posts: 15,538
Likes (Received): 447

No nie wiem czy nie zmienił sie inwestor. Ogólnie bobsinvest tez to zaczął budowac ale teraz w reklamach pokazane jest tez logo KP Inwestycje a ta firma zdaje sie wybudowała biurowiec na Muchoborskiej. Wiec byc moze KP wykupiło projekt tej inwestycji i po zmianach(pozostawienie tylko biur i apartamentów) bedzie go realizowało.Oby. Termin oddania 2 kwartał 2007-czekamy na ruch na budowie
Rafis no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 03:14 PM   #77
md.sign
Registered User
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,042
Likes (Received): 243

inwestor się nie zmienił (choć mógłby )
parter pozostaje hadlowo-usługowy, więc nie sa to tylko apartamenty i biura.
na wszystkie pow. biurowe jest już potencjalny nabywca/najemca - jedna duża firma z branży komputerowej.
a do wznowienia robót, oprócz spraw finansowych, brakuje jeszcze paru kwitów
md.sign no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 04:54 PM   #78
WroFanatyk
investmap.pl
 
WroFanatyk's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: WROCŁAW
Posts: 3,354
Likes (Received): 31

Bardzo dobra wiadomosc i fajna "studnia" ...taka spoleczno-biznesowa Ta budowa straszy juz za dlugo. ...a z okien bedzie ladny widok na nastolatki przepychajace sie na boisku XII lo podczas lekcji wuefu z panem Radziwonem, albo Chlopkiem
WroFanatyk no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 04:59 PM   #79
WroFanatyk
investmap.pl
 
WroFanatyk's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: WROCŁAW
Posts: 3,354
Likes (Received): 31

...a na Czystej poziom podziemny jest juz zupelnie gotowy i zaczynaja odwaznie piac sie w gore. jedno mnie zastanawia: na wizualkach budynek jest na planie prostokata (tak?), a w rzeczywistosci litery "C". Jak to bedzie wygladac od strony ul. Kosciuszki???
WroFanatyk no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2006, 08:26 PM   #80
Rafis
WROCŁAW U/C
 
Rafis's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: WRATISLAVIA
Posts: 15,538
Likes (Received): 447

Quote:
Originally Posted by md.sign
inwestor się nie zmienił (choć mógłby )
parter pozostaje hadlowo-usługowy, więc nie sa to tylko apartamenty i biura.
na wszystkie pow. biurowe jest już potencjalny nabywca/najemca - jedna duża firma z branży komputerowej.
a do wznowienia robót, oprócz spraw finansowych, brakuje jeszcze paru kwitów

komputerowej? Siemens jak zawsze? heheh
to kiedy realnie będzie to mogło ruszyc?
aha i wiecie moze kto to projektował bo słyszałem ze archipelag-oni potrafia tak ładnie komponowac te budowle.

Last edited by Rafis; January 14th, 2006 at 08:52 PM.
Rafis no está en línea   Reply With Quote


Reply

Tags
wrocław

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT +2. The time now is 01:00 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 1
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like v3.2.5 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.

vBulletin Optimisation provided by vB Optimise (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.

SkyscraperCity ☆ In Urbanity We trust ☆ about us | privacy policy | DMCA policy

Hosted by Blacksun, dedicated to this site too!
Forum server management by DaiTengu