daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > Infrastructure and Mobility Forums > Highways & Autobahns

Highways & Autobahns All about automobility

Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.

Old October 7th, 2016, 08:17 PM   #2501
spyros_21

Likes (Received): 10

Fillipiada interchange in Ionia Odos has been closed and will open after two months with Fillipiada - Avgo section

mag2000 liked this post
spyros_21 no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links
Old October 10th, 2016, 10:26 AM   #2502
kostas97

Likes (Received): 102

Here are 4 videos proving that the Filippiada-Avgo segment of the Ionia Odos motorway is going very well..... opening in December 2016 seems likely....

The first video is where the new segment meets the already completed Arta bypass (you can also notice that there is new asphalt in the existing bypass):

In the second one, the lanes are being painted on the asphalt:

Lanes are also being painted on this video (you can also notice that the parking areas and the toilets are also quite advanced):

And in the last video, the metal barriers are being installed:

Let's hope for the quick opening of this segment to traffic....

Last edited by kostas97; October 10th, 2016 at 10:33 AM.
kostas97 no está en línea   Reply With Quote
Old October 12th, 2016, 01:28 PM   #2503
lampsakos21

Likes (Received): 21

i would like to thank you for all the positive feedbacks. since is my first post here i would like to know where exactly can i post my proposals or thoughts for new future possible highways?
lampsakos21 no está en línea   Reply With Quote
Old October 12th, 2016, 07:37 PM   #2504
ea1969
R21

Likes (Received): 181

It will be OK if you do it here.
Old October 13th, 2016, 11:02 AM   #2505
lampsakos21

so i would like to thank you for the indication and feedback. i would like to make a small statement before i post some images with some ideas i had for the near or distant future whenever the conditions will permit so . We are living in a rapidly changing world geopoliticaly and socially speaking and one of the reasons is the development of the infrastructure in terms of quality and quantity. so in case we dont change the way of transport ( like in the "back to the future" flying hovering cars ) establishing a proper road network is one of the key elements of helping with the progress of the society as we already saw till now some of the projects thati am proposing may be sound a little be odd but i found that there are many examples of good engineering in other countries that had similar particularities like the greek ones ( etc the Seikan tunnel for example) so you could see the potential behind that . ) i will split my posts in two categories. terrain new highways and underwater - inter island projects ) following the logic of atlantropia project . i understand that nowadays the in our country we have a very big economic difficulty with an uncertain future on many aspects of life but at least what considers me i would like to have a vision and a hope that maybe someday art some time somebody will see the importance of such projects and the meaning behind these kind of infrastructures . so lets begin
Old October 13th, 2016, 11:03 AM   #2506
lampsakos21

oh dam i still have the limit of posting links and images .... so i want to first introduce namely my proposals
Old October 13th, 2016, 08:23 PM   #2507
Stavros86
Roads Enthusiast

Likes (Received): 552

Another video from Olymbia Odos. This time it is about the demolition of the Kiato interchange overpass that took place on Sep. 12.

Stavros86 no está en línea   Reply With Quote
Old October 17th, 2016, 03:05 PM   #2508
MichiH

Likes (Received): 2081

Quote:
Originally Posted by ea1969 View Post
At the opening day of the A71 the Minister of Infrastructure, Transport and Networks announced that the Kalamata bypass will open by the end of September 2016. He also stated that a new road connecting the A7 with Megalopoli and the relevant interchange will be open early in July.
Any news about Kalamata bypass opening?

Quote:
Originally Posted by ariskop View Post
Patrida - Naousa 7,7km (first part of upgraded road network Veria A2 - Naousa - Skydra). Planned delivery October 2016
If I got this news article from late September right, the section is expected to be opened in 2017 now.

Which new motorways are currently under construction?
Which new motorways will be opened next?

See 'New motorway projects' thread

** Please help completing and updating of the list **

Been/driven: A, AND, B, CDN, CH, CZ, D, DK, E, EST, F, FIN, FL, GB, H, I, L, LV, LT, N, NL, P, PL, RO, S, SLO, USA (My cumulative travel mapping)
MichiH no está en línea   Reply With Quote
Old October 17th, 2016, 11:39 PM   #2509
lampsakos21

Quote:
Κλειδώνει για τον Μάρτιο η λειτουργία της Παράκαμψης Τεμπών και Πλαταμώνα

Δευτέρα, 17 Οκτώβριος 2016 10:00
μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κλειδώνει για τον Μάρτιο η λειτουργία της Παράκαμψης Τεμπών και Πλαταμώνα

Πάσχα με τις Σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα και λειτουργία της πλήρους παράκαμψης του σημερινού δρόμου-καρμανιόλα θα έχουμε όπως όλα δείχνουν, ολοκληρώνοντας ένα έργο που ξεκίνησε με τα λιγότερα προβλήματα και έφτασε να είναι η τελευταία εκκρεμότητα του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ.

Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος του Υπουργείου στο ypodomes.com η κατασκευή προχωρά, λύνονται τα τελευταία θέματα και τον Μάρτιο του 2017 το περίφημο τμήμα των 25 χιλιομέτρων θα δοθεί στην κυκλοφορία.

Αυτή την εποχή γίνονται οι απαραίτητες δοκιμές στις μεγάλες Σήραγγες του έργου (Τ1: 2χλμ, Τ2: 6χλμ, Τ3: 3χλμ), προκειμένου να πιστοποιηθούν. Πως γίνεται αυτό; Σύμφωνα με τις προδιαγραφές που υπάρχουν κάθε Σήραγγα άνω των 500 μέτρων πρέπει να περνά μία συγκεκριμένη διαδικασία πριν λειτουργήσει με ασφάλεια για τους χρήστες.

Στην περίπτωση των Σηράγγγων των Τεμπών και του Πλαταμώνα, αυτή την εποχή γίνεται η υποβολή του Φακέλου Ασφαλείας για τη λειτουργία τους και θα υποβληθεί στην Διοικητική Αρχή Σηράγγων που υπάγεται στο Υπουργείο Υποδομών.

Με την έγκριση του Φακέλου Ασφαλείας ανοίγει και ο δρόμος για την λειτουργία τους μαζί με τα ανοιχτά τμήματα των 14χλμ που αποτελούν τα 25 χιλιόμετρα του τελευταίου τμήματος του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκης, μήκους 500χλμ που αναβαθμίζονται.

Αναφορικά με την περίφημη συμφωνία Δημοσίου-Παραχωρησιούχου, με αμοιβαίες παραχωρήσεις και συναινέσεις πάμε για κλείσιμο της υπόθεσης και ολοκλήρωσης ενός έργου που ταλαιπωρήθηκε περισσότερο από γραφειοκρατικά προβλήματα παρά από καθαρά κατασκευαστικά.

Αξίζει να θυμίσουμε πως οι 2 μεγάλες Σήραγγες στα Τέμπη έχουν διανοιχθεί από το 2011 σε πολύ καλούς χρόνους. Τα προβλήματα που κληρονόμησαν οι Διευθύνσεις του Υπ.Υποδομών από την Εγνατία Οδό, οι απαλλοτριώσεις και τα περυσινά προβλήματα έφεραν το έργο σε συνεχή αβεβαιότητα και εκκρεμότητα.

ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Η παράκαμψη Τεμπών και Πλαταμώνα είναι όμως το στρατηγικότερο έργο στη χώρα. Έχει το μικρότερο κατασκευαστικό αντικείμενο με μόλις 25χλμ νέου δρόμου, όμως η λειτουργία του θα σημάνει τη μείωση της χρονοαπόστασης σε μόλις 15 λεπτά (από 30-45 λεπτά που είναι σήμερα), ανεξάρτητα από τις καιρικές ή τις κυκλοφοριακές συνθήκες, με ασφάλεια και άνεση.

Η συνολική χρονοαπόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης αναμένεται να πέσει σε 4 ώρες και 15 λεπτά (με μέση ταχύτητα τα 120χλμ). Αυτό πρακτικά θα σημάνει και την ταχύτερη μετακίνηση δεκάδων χιλιάδων οχημάτων καθημερινά συνολικά και στην παραπέρα μετακίνηση στην Εγνατία Οδό ή προς τις βόρειες χώρες των Σκοπίων και της Βουλγαρίας.

Για παράδειγμα η μετάβαση από την Αθήνα στους Εύζωνους θα απαιτεί περίπου 5 ώρες οδήγησης ενώ μέχρι τον Προμαχώνας 5 ώρες και 30 λεπτά.

Το επόμενο βήμα για να ολοκληρωθεί πλήρως ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου μήκους 230χλμ είναι να ολοκληρωθούν και τα τελευταία έργα-παρεμβάσεις σε όλο το μήκος της διαδρομής από τις Ράχες Φθιώτιδας μέχρι το Κλειδί Ημαθίας.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
end of march 2017 will open to traffic the remnant pieces of highway A1 at Platamonas (u/c) and Tempi (u/c)

Vessou liked this post
Old October 17th, 2016, 11:57 PM   #2510
lampsakos21

Quote:
Στα σκαριά μπαίνουν οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού ύστερα σχεδόν από 6 χρόνια απραξίας (όταν είχε παρουσιαστεί και πάλι κάποια πρόταση). Στη συνάντηση εργασίας που είχαν η Hellastron με το Υπουργείο Υποδομών, παρουσιάστηκε από τον Γιάννη Μπακογιάννη Διευθυντή Προγραμματισμού Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης, το μέλλον της Αττικής Οδού.

Βασικός στόχος είναι να μαζευτούν όλες οι επεκτάσεις που τρέχουν "μόνες τους" στο Πακέτο Γιουνκέρ ή σε συνδυασμο με άλλα έργα και μαζί με κάποιες άλλες να δημιουργήσουν ένα σοβαρό πακέτο νέων επεκτάσεων στην περιοχή της Αττικής. Παράλληλα με αυτό τον τρόπο ενδεχόμενη αποτυχία εύρεσης κεφαλαίων από το Πακέτο Γιουνκέρ θα περάσει αναίμακτα και δεν θα μπουν αυτά τα έργα στα συρτάρια του Υπουργείου.

Το σενάριο που παρουσιάστηκε αφορά την επέκταση των παρακάτω οδικών αξόνων:
-Ολοκλήρωσης της Περιφερειακής Υμηττού με αστική σήραγγα από Λ.Καρέα μέχρι Λ.Βουλιαγμένης (περίπου 3χλμ)
-νεό τμήμα Κορωπί-Λαύριο
-επέκταση της Λ.Κύμας μέχρι την Εθνική Οδό με αστική σήραγγα (περίπου 3χλμ)
-επέκταση από την περιοχή των Σπάτων που σήμερα σταματά η Αττική Οδός μέχρι τη Λ.Μαραθώνος.

Από τα παραπάνω σε ώριμο στάδιο είναι σχεδόν όλες οι επεκτάσεις πλην από την αστική σήραγγα της Περιφερειακής Υμηττού που βρίσκεται στα "σπάργανα".

Σημαντικό στοιχείο του σεναρίου είναι η τελική ωρίμανση των μελετών, απόκτησης ΜΠΕ και τευχών δημοπράτησης μέχρι το 2019 προκειμένου τα έργα μέσα από μία 5ετή κατασκευαστική περίοδο να ολοκληρωθούν το 2024. Η χρονιά αυτή δεν είναι τυχαία καθώς τότε λήγει η περίοδος παραχώρησης της Αττικής Οδού. Όπως περιγράφεται στο σενάριο στοιχείο του διαγωνισμού θα είναι όχι μόνο η κατασκευή-συντήρηση-λειτουργία αυτών των επεκτάσεων αλλά και η συντήρηση-λειτουργία της υπάρχουσας Αττικής Οδού.

Αυτό είναι ουσιαστικά και το "τυράκι" για τους υποψήφιους επενδυτές καθώς οι επεκτάσεις αυτές είναι συμπληρωματικές και δεν αναμένεται να χρησιμοποιούνται από το πλήθος των οχημάτων που έχει η σημερινή Αττική Οδός. Ένα άλλο στοιχείο που δεν έχει εκτιμηθεί προς το παρόν είναι το κόστος τους καθώς μιλάμε για αστικές σήραγγες με απρόβλεπτη κατασκευαστική εξέλιξη σε δύσκολες περιοχές του Λεκανοπεδίου.

Από την άλλη είναι η πρώτη φορά που έστω δειλά βγαίνει μία πρώτη προσπάθεια για την αναγέννηση των επεκτάσεων της Αττικής Οδού. Από το 2001 έχουν γίνει πολλές εξαγγελίες για την επέκταση τους αλλά ποτέ δεν είχε βρεθεί το κατάλληλο "μείγμα" για να προχωρήσει το πλάνο.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
also for the Attica road , there will be new expansions that if all will go well they will be operative most of them at 2024 . at that time Attiki odos will be toll-free highway
Old October 19th, 2016, 06:47 PM   #2511
Stavros86
Roads Enthusiast

Quote:
Originally Posted by MichiH View Post
Any news about Kalamata bypass opening?
I have two recent videos of Kalamata's bypass for you.

This video covers the section from the point where A7 currently ends, up to Karelia I/C, and the connector of the town to that particular I/C.
Unfortunately, the video does not contain any specifics in regard to the opening for public use.

According to the following video, however, the bypass is scheduled to be given to the public on Oct. 26th.

=================================================

And here are a few recent photos of A5, section Kouvaras - Amfilochia:

The photos are from stadia.gr forum member orthodontist.
Old October 19th, 2016, 07:53 PM   #2512
spyros_21

in less than a month fillipiada - avgo will open to traffic
Old October 19th, 2016, 09:04 PM   #2513
kostas97

Quote:
Originally Posted by spyros_21 View Post
in less than a month fillipiada - avgo will open to traffic
If only we had known an opening date.......
Old October 20th, 2016, 02:36 PM   #2514
spyros_21

Quote:
Originally Posted by kostas97 View Post
If only we had known an opening date.......
in November- December 2016
Old October 20th, 2016, 03:57 PM   #2515
kostas97

Quote:
Originally Posted by spyros_21 View Post
in November- December 2016
That is the most logical scenario.....
Old October 21st, 2016, 10:18 AM   #2516
clickgr

Likes (Received): 139

Does anyone know if there is any date given for the completion of the central Greece highway (E65) for the part Trikala-Lamia. I know the section Trikala-Xiniada is on the way for completion within 2017, but what about the southern section?
clickgr no está en línea   Reply With Quote
Old October 21st, 2016, 12:39 PM   #2517
stickedy

Likes (Received): 121

Afaik this section is not under construction
stickedy no está en línea   Reply With Quote
Old October 21st, 2016, 12:58 PM   #2518
clickgr

Likes (Received): 139

Quote:
Originally Posted by stickedy View Post
Afaik this section is not under construction
Which section do you mean? On the section Trikala-Xiniada there are currently works on going and on the other section Xiniada-Lamia works have started long time ago as well, but perhaps they are now put on hold until the first section will be finished. On google maps you can see that some parts are half constructed.

This is the latest video from May 2016 showing the progress of the works mainly on the section Trikala-Xiniada:

clickgr no está en línea   Reply With Quote
Old October 22nd, 2016, 05:46 PM   #2519
Almopos
Pacta sunt servanda

Likes (Received): 2563

Construction update of the works around the Tembe valley (progress between June 2015 - June 2016).

Otto von Bismarck

arctic_carlos liked this post
Almopos no está en línea   Reply With Quote
Old October 22nd, 2016, 06:08 PM   #2520
Stavros86
Roads Enthusiast

Almopos, this video has already been posted here:
http://www.skyscrapercity.com/showpo...postcount=2474

Stavros86 no está en línea   Reply With Quote

Tags
Ελλάς, greece, highways, motorways