|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#61 | |
|
Registered User
Likes (Received): 38
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Fnac is vooral gericht op multi-media, Saturn richt zich meer op huishoudelijke toestellen enzo en Standaard boekhandel is vooral een boekenwinkel, dus ik denk wel dat er ruimte is voor een Fnac. En geef toe, het zou geen slechte lokatie zijn hé.
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Registered User
Likes (Received): 1
|
een goeie locatie dat wel, maar vééél te klein aangezien heel het gebouw bijna uit appartementen gaat bestaan.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Registered User
|
Quote:
1.700 m² dus, maar is al grotendeels verkocht, dus voorlopig mogen we (kleine) Fnac wel vergeten... |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Registered User
Likes (Received): 4
|
De werken aan het eerste verdiep zijn bezig de muren zijn al gegoten maar de werken gaan tergend langzaam.
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Registered User
|
nu dat het de paasfoor is zal er wel niet veel gewerkt worden.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Registered User
|
De werken in ruwbouwfase zijn nu goed gevorderd. De ruwbouw rijkt nu tot aan de kroonlijst (waar het dak begint) van het voormalige postgebouw.
Dat betekend dat ze weldra zullen beginnen aan de ruwbouwwerken aan de dakappartementen die boven de bestaande facade zullen uitsteken. |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Kweenie
|
Appartementen van 300.000 tot 1 miljoen euro, das eigenlijk best wel zot
.Ik moet zeggen dat ik het resultaat iets beter vind dan ik op voorhand had verwacht. Het blijft natuurlijk zware verminking, maar als je de oude situatie niet kent is het best wel een mooi gebouw geworden. Ik vind vooral die penthouses op het dak, waar ik het meest voor vreesde, nog meevallen. Nu maar hopen dat er leuke winkels komen, zodat deze zware ingrepen wat gerechtvaardigd worden .
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Registered User
|
Het eerste verdiep was normaal ook handelsruimte, al is dat nu ook loft geworden.
je kon er paar weken terug binnen, tijdens kijkdagen, was echt wel nog leuk en groot. Maar ook wel kostelijk zoals het was ingericht. 3 slaapkamers, 2 badkamers, mooie keuken, grote living enzo.
|
|
|
#72 |
|
Registered User
|
Super dat de originele gevel bewaard is gebleven. Klasse lofts ook zo te horen, standaard met 2 garages enzo, € 300.000+ en reeds 3/4 verkocht! Het is dan ook wel een unieke en zeer centrale toplocatie zo op de Graanmarkt. Ik vind het best een fijne invulling voor dit gebouw dat met ook 6 handelspanden toch geen dooddoener is.
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Registered User
|
Er zijn geen 6 handelspanden meer over, er waren er 2 voorzien op het gelijkvloerse en 4 op de eerste verdieping volgens de plannen op hun website http://www.priorestate.eu
Op de eerste verdieping zijn er 2 panden omgevormd tot 1 grote loft.
|
|
|
#74 |
|
Registered User
|
Bij mijn bezoek aan het modelappartement lag er ook een grote brochure met de plannen van het gebouw. Daarbij werd voorzien in verschillende kleuren dat er vijf winkels zijn op de gelijksvloers. Ook bij -1 verdiep is normaal handelsruimte voorzien. Misschien komt er daar één grote winkel. Vier winkels zijn in principe verhuurd.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Registered User
|
Bij mijn weten is er al zeker één appartement op het 1°ste verdiep al bewoond. Ik denk binnen 2-3 maanden is alles daar af.
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
...
|
Iemand foto's?
|
|
|
#77 |
|
Registered User
|
Nee geen foto's maar wel een reportage op WTV.
"In Kortrijk is het luxeappartementsblok voorgesteld, waar de post vroeger zat op de Grote Markt. Van het gebouw is enkel de authentieke gevel bewaard gebleven. De loketten en vroegere burelen hebben nu plaats gemaakt voor 22 luxeflats en zes winkels beneden. Eén kijkappartement is al klaar." BRON: WTV Bekijk filmpje: link: http://www.focus-wtv.tv/programma/wt...wordt-luxeflat Verdere info met plannen, renders en werf-updates... http://www.priorestate.eu/Kortrijk.html |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Kweenie
|
Leuke site, vooral die fotos van het oude gebouw zijn interessant. Ik vroeg me al langer af hoe die binneninrichting, buiten de lokettenzaal, eruit zag.
De affiche van het project vind ik er trouwens extreem amateuristisch uitzien, zeker voor zo'n prestigieus appartementsgebouw. Wat doet die zwevende vrouw daar links? :p |
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Registered User
Likes (Received): 1
|
Quote:
![]() Quote:
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Registered User
|
De garages zijn te bereiken met een autolift!
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|