|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#1 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
TONGEREN | Land van Ooit - Pliniuspark
7u 's ochtens heb ik de foto's gemaakt dus beetje normaal dat je dan geen volk ziet op de foto's hehe :p
heb maar paar foto's gezet, want heb er zo veel foto's van welkom in land van ooit Tongeren ![]() Romeinse villa..inkom ![]() ooit provincie ![]() ![]() ![]() Berg op Rijk romeins Provincie ![]() ![]() colloseum ![]() ![]() Ambiorix ![]() ![]() euburonen dorp ![]() ![]() ![]() waterkracht provincie ![]() ![]() zicht op zee..! ![]() ![]() provincie ruige route heb ik nog niet.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bike It!
Likes (Received): 291
|
Het zal wel handenvol geld hebben gekost, maar het ziet er toch allemaal goedkoop uit...
Maar goed, ik ben dan ook geen pret- of themaparkliefhebber. Voor een bezoekje aan de Zoo of Planckendael mag de kleine me altijd wakkermaken. Maar voor die plastic nepwerelden pas ik. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Registered User
|
euhmm veel plastic is er niet , want die beelden en gebouwen zijn allemaal van beton enz...
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Bike It!
|
Quote:
Mag best wel voor een pret- of themapark, maar het laat me koud. Of liever, ik vind het lelijk. Maar dat is louter persoonlijk. Iedereen heeft het recht dat mooi te vinden. Zolang men er maar geen brok mooie natuur voor opoffert. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Registered User
|
ja begrijp ik ja , maar hier is geen natuur vernield of bomen weg gehaald , want dat was gedeelte ook allemaal Velden , dus er staan meer bomen en vijvers aan gelegd ...! dus een plus punt he
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
BANNED
Likes (Received): 1
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Bike It!
|
Quote:
Een beetje meer respect graag! Mijn avater is niet kabouter Plop, maar Kabouter Lui...Dit bevestigt nog maar eens op schrijnende wijze het tragische gebrek aan kennis over het Kabouterbos! |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
#10 |
|
Im memoriam, amice
|
Dit ziet er toch allemaal uit als een poppenkast.
Die geschilderde gevels, waar halen ze het......
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
BANNED
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Registered User
|
En de directeur van Ooit geeft er al na anderhalve maand de brui aan.
http://www.hbvl.be/Limburg/3700/artikel.asp?art={E36A116E-4208-4C7E-9F9F-63B538B929D8} |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
City Slacker
|
Daar zien ze mij Nooit.
Wat is eigenlijk de bedoeling van dat pretpark? 10 euro betalen om te wandelen tussen valse Ambiorix-standbeelden? Het heeft wel potentieel om binnen 10 jaar een soort spookstad te worden. Misschien is iemand zo slim om dan ook inkom te vragen.
|
|
|
#15 |
|
BANNED
|
"het land van nooit"!
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Registered User
|
Het Land van Ooit is bedoeld als pretpark voor kleuters en kinderen (tot 7/8 jaar) en waarin zij infeite 'de baas' zijn, niet de ouders. De attracties zijn dan ook héél braaf en traag. De schreeuwerige kleuren zijn gekozen vanuit de leefwereld van de kleuters, historische correctheid is niet nagestreefd. Het thema van de Romeinen is er gewoon bijgesleurd om het project er door te krijgen. Uiteindelijk stelt het niet veel voor. De uitbaters zijn Hollanders. Alles is zo goedkoop mogelijk gemaakt. De centrale arena is niet meer dan een geverfde hangaar, het roze sprookjeskasteel is een oude tennishal die er al decennia lang staat, ...
Misschien dat dit park aantrekkelijker kan worden wanneer de groenaanplantingen volgroeid zijn, maar het zal toch een kitcherige boeltje blijven, net zoals de andere pretparken (met uitzondering van de Efteling). Last edited by Zeno2; August 11th, 2007 at 08:56 AM. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forever Travelling
Likes (Received): 15
|
een stukje Las Vegas in Tongeren.... goedkope rotzooi
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Registered User
|
en het is niet alleen om 7 uur in de ochtend dat er geen volk is...
Ze rekenen op 150 000 bezoekers in de zomermaanden (de rest van het jaar is het gesloten dacht ik) maar het ziet er naar uit dat ze dit (bescheiden?) aantal niet halen... Dit is trouwens hét prestigeproject van Patrick Dewael |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Cosa dire cosa fare
Likes (Received): 2
|
In Viersel, dat toch niet bepaald groot is en ver van Tongeren ligt, zag ik reclame voor het Land van Ooit. Is het dan toch niet opgedoekt?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Registered User
|
vrtnieuws.net
di 21/08/07 - De toekomst van Het Land Van Ooit staat op de helling. Een van de partners, de NV Plinius, stapt naar de rechter om de overeenkomst met de Nederlandse uitbater Dea Dia te laten ontbinden. "Het is het ultieme middel om Dea Dia te verplichten om zijn contractuele verplichtingen na te leven", zegt advocaat Steven Van Geeteruyen. "Maar dit betekent niet noodzakelijk het einde van het evenementenpark. Ze hebben nog tijd om alles in orde te brengen." Het Land Van Ooit opende de deuren in mei, maar de bezoekers hebben de weg naar het park nog niet echt gevonden. Enkele weken geleden nam de directie nog ontslag. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|