|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Nieuws Nieuwe plannen, projecten en studies en overige actuele berichten |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Member
|
Rotterdams Bouwputten Festival 12/13 oktober
Bouwputtenliefhebbers kunnen ook in de komende oktobermaand hun hart weer ophalen in Rotterdam tijdens het vijfde Rotterdamse Bouwputtenfestival.
Natuurlijk zijn er weer de Bouwputbezoeken en de Dag van de 1e Paal. Nieuw dit jaar zijn de Verkiezing van 'de Bouwvakker op Zuid’ en de spectaculaire show ‘Branie in de bouwput’. De gehele maand oktober staan alle bouwactiviteiten in de stad weer centraal tijdens het vijfde Rotterdamse Bouwputtenfestival. Alle informatie over het Bouwputtenfestival en het programma vindt u hier op deze internetsite. Op vrijdag 12 en zaterdag 13 oktober kunt u, onder begeleiding van een deskundige, diverse centraal gelegen bouwputten in Rotterdam Centrum bezoeken. Reserveren verplicht. Atlantic Huis vrijdag 12 oktober 14.00 uur Wereldmuseum vrijdag 12 oktober 15.00 uur Maastoren vrijdag 12 oktober 15.30 uur Linea Nova vrijdag 12 oktober 12.00 en 14.00 uur zaterdag 13 oktober, 11.00, 13.00 en 15.00 uur Hotel Pincoffs zaterdag 13 oktober, 15.00 uur Wijnhaeve vrijdag 12 oktober, 11.00 uur Cité vrijdag 12 en/of zaterdag 13 oktober, tijden volgen Red Apple vrijdag 12 en/of zaterdag 13 oktober, tijden volgen Rotterdam Centraal en RandstadRail. We dalen af in de bouwput van RandstadRail. zaterdag 13 oktober, 10.30, 12.00, 13.30 en 15.00 uur |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Like it Vertical
|
Leuk. Jammer dat de scheepmakerstoren weer niet meedoet, en ze hebben zoveel kansen gehad...
Atlantic house lijkt me erg leuk, maastoren natuurlijk ook, dat zal net gaan denk ik. Wijnhaeve is ook leuk, net al linea nova. Afwachten wanneer we in de topper kunnen: Red Apple. Dat wordt feest!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
The only way is up
Likes (Received): 633
|
Red apple is wel mijn favo op dit moment, omdat hij al zo groot is.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
High there, what's up!
Likes (Received): 511
|
Memid kan zijn naam beter veranderen in Neemid want de Scheepmakerstoren doet nooit ergens aan mee. Waarschijnlijk dezelfde heldere communicatiegeest als die ene die het domein www.scheepmakerstoren.nl liet verlopen...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Registered User
Likes (Received): 150
|
^vreemd ja, terwijl je dit jaar bij de Dag van de Bouw zo het dak op kon van Apollo Residence in Utrecht (ook Midreth/Memid).
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
The only way is up
Likes (Received): 633
|
Ik heb de folder in huis, maar daar staan geen locaties in. Ik ben trouwens benieuwd
welke 1e palen er zoal geslagen gaan worden op de dag van de 1e paal.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Dispenser of Wisdom
Likes (Received): 52
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
die site laadt bij mij niet :S
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Midreth vindt zichzelf anders best ok in het magazine van juli 2007:
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kees
Likes (Received): 1
|
U bent van harte welkom, als u het maar niet erg vindt als de makelaar het hemd van het lijf vraagt.
|
|
|
#11 |
|
Captain
Likes (Received): 2
|
Voor een toren, waar alweer 5 jaar geleden de eerste paal voor is geslagen en waar ook nog eens 2 verdiepingen vanaf zijn gezaagd, i.v.m. bestemmingsplanshit, vind ik dat Midreth wel 'wat minder hoog van de toren mag blazen'.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|