|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#141 |
|
Le penseur
Likes (Received): 1
|
Haha, was toch maar een grapje jongens
![]() Beetje jammer dat jullie zelfs in zo'n overdreven reactie van mij (waarschijnlijk op het FLAP niveau) dat niet zien. Overigens heb ik best een gevoel van trots voor mij stadje. Maar een dergelijke uitspraak kan je toch niet serieus nemen...
|
|
|
|
#142 |
|
Registered Abuser
Likes (Received): 68
|
Heeft iemand Leusden al genoemd?
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
BANNED
Likes (Received): 0
|
Quote:
Beekbergen is ook mooi. Ik nomineer Klarenbeek als de hoofdstad. Het dorp heeft al een station. |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Civieler
|
Beekbergen heeft ook een station, maar Klarenbeek heeft idd meer ruimte voor de ambtenaren
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Registered User
|
Mm Radio Kootwijk, het gebouw voor een regering staat er al, nu alleen nog huizen een spoorlijn, bedrijven en een autoweg
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
BANNED
|
Quote:
Provincie Gelderland studeert op heropening van die spoorlijn. In ieder geval, Loenen is een erg lief dorp! |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Civieler
|
Ik denk dat je dit station bedoelt? Het stationsgebouw van Loenen is helaas gesloopt
![]() ![]() Bron: http://www.apeldoorn.nl/smartsite.dws?id=25218 Er is wel een keer een suggestie gedaan om de lijn te openen voor ic's, maar dat lijkt me niet echt een serieuze optie. Die NS treinen zouden de stoomtreinen alleen maar in de weg rijden
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
BANNED
|
Het onderzoek is bezig. De provincie denkt aan twee sporen, één nieuw spoor dus. Station Dieren krijgt dan een derde spoor met perron dat ook normale treinen dient.
Toen in Nederland de spoorlijnen werden gebouwd, kwam het hout uit de bossen langs deze spoorlijn. Ook de stutbalken voor in de mijnen kwamen uit Eerbeek. De spoorlijn diende eigenlijk alleen dit doel. Bij Rheden en Velp kun jij goed zien dat hier een derde spoor was vroeger. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Civieler
|
Overal een tweede spoor erbij? Dat lijkt me heel sterk, tussen Beekbergen en Loenen gaat het spoor door een stuk bos vol bungalowparken. Er zullen dan heel veel bomen moeten verdwijnen en ik denk niet dat de recreatieparken het toe zullen staan dat daar treinen langs komen denderen.
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
BANNED
|
Daar staan toch saaie bomen? Ik fiets graag bij Loenen en Eerbeek. Ik ken de omgeving wel. Een spoorlijn onder de grond zal daar niet duur zijn. Dan krijgt Eerbeek een metrostation
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Civieler
|
Quote:
Of heb je Eerbeek liever als eindstation?
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
BANNED
|
Waarom niet? Eerbeek een station onder de grond, dan kan geld verdiend worden met gebouwen boven de grond in Eerbeek.
Bij Arnhem en Apeldoorn zijn ook viaducten voor het wild. Wanneer de natuur hoog wordt ingeschat, dan kun jij ook voor treinen zulke projecten bedenken, toch? |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Bas
|
Ho, ho, we gaan toch niet knabbelen aan de stoomtrein tussen Apeldoorn en Dieren? Die moet ook deze zomer weer volgens dienstregeling rijden, hoor!
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Civieler
|
Het lijkt mij beter de stoomtreinen door te laten rijden naar Arnhem en dan minimaal een halfuursdienstregeling tussen Apeldoorn en Arnhem in te stellen
Geef mij maar stoomtreinen ipv van de treinen van de NS :P
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Home sweet Breda
|
Quote:
ik weet 't , het is uit 2007, maar ik moet tog nog even dit zeggen:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Moderator of Mayhem
Likes (Received): 240
|
Haha wat is dit topic een joke. Nooit eerder opgevallen. Natuurlijk wil hij Amersfoort horen.
|
|
|
#158 |
|
MP
Likes (Received): 81
|
Goudalkmaar, welja, de "Alkmaarse" kazen die je op de kaasmarkt vindt, zijn ook altijd Goudse kazen geweest (zij het dat de Noord-Hollandse variant iets romiger is en tegenwoordig onder de naam "Beemsterkaas" wordt verkocht).
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
der Niederländer
|
WTF... ik heb dit hele topic gemist. Brengt me wel op het idee om een jaarlijkse prijs in te stellen voor de forummer die het meest actief is in het met onzinnige argumenten promoten van zijn of haar stad:
Amersfoort: Afoort Arnhem: Eusebius alias Oma&Opa Enschede: Invisible Rotterdam: Rotterdam A Wie vult aan? Ik stel voor om de prijs de naam "Onzichtbaar" te noemen, wat enerzijds slaat op de onzichtbaarheid van de gepromote stad slaat (vandaar het met onzinnige argumenten promoten) en anderzijds op de inmiddels onzichtbaar geworden forummer Invisible (lijkt me een mooi eerbetoon).
|
|
|
#160 |
|
Registered User
Likes (Received): 30
|
Mijn stem gaat uit naar Afoort.
|
![]() |
| Thread Tools | |