|
|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Noord-Brabant Projecten en ontwikkelingen in Eindhoven, Tilburg, Breda, 's-Hertogenbosch en Helmond |
| Global Announcement |
|
SkyscraperCity needs your help to do some house cleaning! please click here for more info! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Eindhoven: Strijp S
Hoogte's: 41m, 43m, 44m, 44m, 46m, 50m, 60m, 64m, 64m, 70m, 79m, 91m, 91m, 97m, 103m.
Woningen en kantoren • Totale oppervlakte: 27 hectare • Woonoppervlak: ca. 285.000 m2 • Woningen: 2.500 - 3.000 • Type woningen: atelierwoningen, appartementen, stadswoningen en loftappartementen • Kantooroppervlak: ca. 90.000 m2 • Commerciële voorzieningen en cultuur: ca. 30.000 m2 • Facultatief: ca. 30.000 m2 Bouwen 1e Fase: het gedeelte tussen de Schootsestraat en Torenallee 2e Fase: het gedeelte dat bekend staat als De Driehoek, grenzend aan de Torenallee, Beukenlaan en Philitelaan 3e Fase: het zone, tussen de Philitelaan en Mathildelaan 4e Fase: het deel tussen de Glaslaan, Kastanjelaan en Torenallee Planning 1e Fase: start medio 2006 - eind 2010 2e Fase: start 2008 - eind 2010/2013 3e Fase: start 2011 - 3ind 2015 4e Fase: start 2014 - eind 2020 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Website(s): Strijp-S.nl http://www.grosfeldvandervelde.nl/ Last edited by yojo; May 20th, 2008 at 09:53 PM. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Carpe Diem
|
Aah goed dat je er wat mooie afbeeldingen bij hebt gedaan, wat een project is het ook he.. shit!
|
|
|
#3 |
|
Registered User
|
je hebt 3x 91 meter getypt bovenaan, moet dat niet 2x 91 meter zijn?
en 4 afbeeldingen doen het niet... maar verder goed bezig!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Registered User
|
o ja,een is er verhoogd met 6 meter ja, en die afbeeldingen zijn van de laagbouw dus die zijn toch niet zo interesant, maar ik laat ze nog heel even staan
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eindhoven
Likes (Received): 5
|
mooi gemaakt yojo mijn complimenten
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
R.I.P.
|
Ik vind het eerlijk gezegd wel zo netjes, om het vernieuwen van topics over te laten aan degenen die in de voorloper veel energie gestopt heeft; in dit geval Effes.
Ook omdat er bij het openen eventueel informatie aan toegevoegd kan worden en vergissingen voorkomen kunnen worden, als het in handen blijft van degene die daar al eerder zijn best voor gedaan heeft. Kortom..lijkt me niet zo'n goed idee dit, om het zomaar uit iemands handen te nemen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Registered User
|
zoveel maakt het toch niet uit?
anders kan alleen effes voortaan alle nieuwe topics openen! ![]() ik denk dattie het wel fijn vindt als hij niet alles alleen hoeft te doen. Het forum is immers van ons allemaal
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
R.I.P.
|
Het feit dat dit vervolg geplaatst wordt, zonder dat alle renderings te openen zijn zegt al genoeg. Ik weet zeker dat Effes, het zo niet geplaatst zou hebben.Ik wil alleen maar zeggen, dat we zo niet met elkaar om moeten gaan. Hoe zou jij het vinden, als iemand anders jouw foto's plaatst? (ter vergelijking) Daarbij heeft Effes ook voor de lay-out gezorgd. Denk eens effe na, mensen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
regio patser
|
Echt? Ik dacht altijd dat het van Jan was.
![]() Maar Har heeft wel een punt, is er trouwens ooit in het verleden afgesproken dat een topic na 500 posts een opvolger krijgt? Of is dat een regel die er in de loop der jaren ingeslopen is? Je moet trouwens wel even iets doen aan die 4 kruisjes yojo. En hoogtes mag zonder 's.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
R.I.P.
|
Quote:
Als antwoord op je vraag, ja..het is gangbaar om na 500 replies een topic te vernieuwen. Komt de overzichtelijkheid zeker ten goede. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
R.I.P.
|
Nu nog de vraag aan Effes, wat hij hier zelf van vindt.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
...
Likes (Received): 2
|
Effes is verantwoordelijk voor het algemene projectenoverzicht, de Strijp S thread was niet van Effes. De threadstarter was Balleke.
Overigens heeft Effes het projectenoverzicht ook ooit ongevraagd van mij overgenomen. ![]() (^niet dat ik dat erg vind/vond, wilde het even melden)
|
|
|
#14 |
|
|/|/|\/|
|
Ja, ik kan natuurlijk makkelijker iets wijzigen wanneer iets van mij is.
Ook zijn de impressies niet echt goed opgezocht (had beter wat uit de beroemde PDF kunnen halen). Info is wel erg summier voor de bezoeker (wie, wat, waar, wanneer?). Zou graag zien dat yojo dat in ieder geval nog aan gaat passen.Maar goed, laten we het hier over Strijp-S hebben. ![]() Wat ik me trouwens wel serieus afvraag: is het nou Strijp S of Strijp-S (met streepje)? Over de straatnamen: ik heb al mooie voorbij horen komen! Favorieten zijn Wolfdraadlaan, Beeldbuisbaan (variatie op Mr. Mit's Beeldbuisstraat), Lagelonenlandenlaan en natuurlijk de Operatie Centurionstraat. Verder misschien ook de Breedbeeldgijzelingsedreef. Een uniek moment in de Philips historie, waarbij de beste man personen in de verkeerde toren gijzelde vanwege zijn onvrede over de breedbeeld-tv's.
|
|
|
#15 |
|
-- EINDHOVEN ROCKCITY --
Likes (Received): 35
|
ghehe leuke namen. ![]() Effes is toch altijd wel goed in het aankleden van nieuwe threads. Nou zijn het alleen op een hoopje gegooide foto's en hoogtes...
Last edited by [NL] Mr.Mit. [NL]; May 19th, 2008 at 05:53 PM. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Registered User
|
Ondertussen zijn ze wel lekker bezig. De straat op Strijp-S die uitkomt onder het Strijpse bultje ligt helemaal over de kop en van de twee zielige huisjes met tuintjes tegenover de snackbar op de Schootsestraat is ook geen enkel spoor meer te bekennen. Ze zijn ook al met wat leidingwerk in de grond stoppen bezig op die plek. Het is hier om de hoek, dus dan zie je wel eens wat van hè?
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Registered User
|
Quote:
punt 2. ik zie ook niet het lay-out wat effes ontworpen heeft, alleen de afbeeldingen die door verschillende mensen op deze site is geplaatst. punt 3. als effes een week op vakantie is betekent dat we een week lang geen nieuwe topics mogen maken. punt 4. ik waardeer en respecteer de inzet van effes enorm! hij is een van de persoonlijkheden die dit forum kleur geeft! maar om heel het eindhoven forum door effes te laten inrichten vind ik overdreven! yoyo in deze heeft initiatief genomen om een nieuw topic te openen en daartoe heeft hij alle recht! ook dat kan je gewoon waarderen ![]() daarnaast is het natuurlijk altijd goed om de opener de waarschuwen als er iets niet klopt! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
R.I.P.
|
@Dennol In dat geval, moet ik dus in het algemeen spreken en concluderen dat het voortzetten van threads, voortaan alleen maar met toestemming van de threadstarter mag gebeuren.
Zijn jullie het daar mee eens?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Registered User
|
tuurlijk niet har, zijn genoeg leden hier die niet vaak aanwezig zijn op het forum, dat werkt niet!
ik ben het 100% met je eens dat een nieuw topic volledig en duidelijk moet zijn, als iedereen zich daar gewoon aan houdt is het goed!
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Registered User
|
Zolang er geen handhaving is, is ieder voorstel zinloos...
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|