|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#221 |
|
Registered User
Likes (Received): 5
|
Welnee, dat zijn megatorens, supertorens reken ik pas vanaf 450+
|
|
|
#222 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Ik zag dit stukje net ook in de volkskrant staan. Dat de vk er zo naast kan zitten. Beetje interessant doen over bouwfraude en dan zo de plank misslaan. Ongelooflijk.... Maar wat er nu is gepland gaat toch alleen maar over Robeco. In het stukje wordt ook gezegd er zijn nog geen huurders gevonden. Robeco zal dit nu toch gewoon gaan financieren?? Dus al die onduidelijke bouwfondsconstructies die genoemd worden zijn dan toch niet meer relevant voor het wel of niet doorgaan van dit project?
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Registered User
|
NOS Teletext: (http://teletekst.nos.nl/tekst/107-01.html)
Quote:
| Hoogvliet Digitaal / Weekblad Hoogvliet | Mooi Hoogvliet (Veel foto`s!) | Oud Hoogvliet | -------------------------------------------------------------------------------------- Rotterdam; Dubai aan de Maas - Rotterdam; Rising from the ashes. |
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Registered User
Likes (Received): 23
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
der Niederländer
|
Even 1 post teruglezen
|
|
|
#226 |
|
Registered User
Likes (Received): 23
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
der Niederländer
|
oh... sorry, ik dacht dat je de link nogmaals had gepost vanwege de nieuwswaarde.
|
|
|
#228 | |
|
Wat een uitzicht!
Likes (Received): 29
|
Quote:
Het stadhuis heeft nog teveel last van het Coolsingeltorensyndroom.
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Registered User
|
heel leuk dat ze een denkrichting presenteren maar de gemeente heeft al tig keer gehamerd op de randvoorwaarden en programma van eisen, misschien hebben ze dan nu toegegeven dat ze er totaal niet naar hebben gekeken en gaan ze daar nu mee beginnen.
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Wat een uitzicht!
|
Quote:
Op dat moment was er een omslagpunt op deze thread van Coolsingeltoren naar Luxortoren of id. Naar nu blijkt had het beter in de ijskast kunnen blijven staan. Vandaag is bekend geworden dat het stinkt. En al sinds 2002. Mijn voorstel is deze thread te sluiten en een nieuwe te beginnen met de naam Luxor erin. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Registered User
|
Ik lees dat er eind dit jaar knopen worden doorgehalkt mbt de CoolsingelToren. Dat is uiterlijk al over zo'n 3 maanden, da's behoorlijk snel ineens
|
|
|
#233 | ||
|
Registered User
|
Quote:
![]() En nog een verkeerde afbeelding ook! ![]() En schrijven kunnen ze ook niet Quote:
|
|
|
|
#234 |
|
Enjoy your freedom!
Likes (Received): 20
|
Was het dit plan maar geworden
|
|
|
#235 |
|
Registered User
|
Eens...
|
|
|
#236 |
|
Wat een uitzicht!
|
[QUOTE]Een woordvoerder van het pensioenfonds bevestigt dinsdag berichtgeving hierover van de Volkskrant, die een vertrouwelijk justitiedossier zegt te hebben ingezien. Justitie doet onderzoek naar de bouw van de Coolsingeltoren, een woontoren van meer dan tweehonderd meter hoog die nog moet verrijzen in het centrum van de Maasstad. De verdachten van de vastgoedfraude waren betrokken bij de ontwikkeling van het gebouw.
Als de fraude wordt bewezen, wil het fonds de schade verhalen op de verdachten. Dick van Hal, de nieuwe directeur van BPF Bouwinvest, dat verantwoordelijk is voor de vastgoedbeleggingen van het fonds, laat weten geschrokken te zijn van het onderzoek van justitie. Het pensioenfonds is volgens hem geen verdachte in de zaak. Of de bouw van de Coolsingeltoren in gevaar komt, is onduidelijk. Het definitieve besluit over de bouw moet in november worden genomen./QUOTE] http://www.elsevier.nl/web/Artikel.htm?contentid=200907 Food for brains Of iedereen inclusief de gemeente wordt in de maling genomen, of het ontwerp van Christian de Portzamparc is een afleidingsmanouvre of het is juridisch zo dat het oorspronkelijke plan nooit is afgeblazen en doorgang moet vinden. De jointventure waar een maffialid directeur van was is niet opgebroken, de 200 miljoen zijn niet verdwenen. Het gaat om het pensioengeld van duizenden bouwvakkers uit Rotterdam en de rest van Nederland. ![]() Het sluiten van deze thread kan dan achterwege blijven. |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Registered User
|
Ik ga geeneens meer een poging ondernemen om te kijken wie wat waar is. Voor zover ik het nu begrijp zijn er dus 2 ontwerpen van 2 Ontwikkelaars voor 1 locatie nu.
| Hoogvliet Digitaal / Weekblad Hoogvliet | Mooi Hoogvliet (Veel foto`s!) | Oud Hoogvliet | -------------------------------------------------------------------------------------- Rotterdam; Dubai aan de Maas - Rotterdam; Rising from the ashes. |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Registered User
|
Ok nou, beide torens boven op elkaar bouwen dan maar
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
a.k.a. Sequentia
Likes (Received): 67
|
@ Illegal Alien
Nee, Rabo Bouwfonds ontwikkelt nu (2008) het Robeco-hoofdkantoor plus Coolsingeltheater en eventueel woningen in een toren van minimaal 156m (waarschijnlijk hoger) naar het ontwerp van Christian de Portzamparc i.s.m. Taco Pino. Robeco zou hierover in november beslissen.
|
|
|
#240 |
|
Wat een uitzicht!
|
![]() Stom dat alle journalisten van Nederland dat niet even genoemd hebben. Papagaaien. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|