|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#101 | |
|
Captain
Likes (Received): 2
|
Quote:
Blijft het feit over dat die plint van Skihut & Co. nog altijd deel uitmaakt van dat (niet storende) uiterlijk van het plein. Ideale situatie zou dus zijn; čn die toren mčt nieuwe plint čn al die tenten daarin herintegreren. Al is de kans klein dat Bouwfonds daarin mee zal gaan. Mocht dat wel het geval zijn, dan zullen die toko's nog altijd voor minimaal 2 jaar elders onderdag moeten gaan zoeken.
|
|
|
|
#102 |
|
The only way is up
Likes (Received): 639
|
En dat laatste is de doodsteek voor die tenten.Een poppodium en een theater op die plek lijkt me lastig qua ruimte, of je moet de corso locatie erbij betrekken. |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Like it Vertical
|
Rotown is leuk, voor de kleinere artiesten. Ahoy is alleen voor de echte grote artiesten. We hebben ook nog waterfront maar dat is net zo klein als Rotown. Daartussenin zit niks, we hadden Nighttown maar dat komt niet meer terug als poppodium en er komt dus niets voor in de plaats, behalve dan dus misschien een afhaal-poppodium op een parkeerterrein bij de kuip... wat zal dat een impuls voor de stad zijn zeg! Leve onze cultuurwethouder van Groenlinks!
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Registered User
|
Ahoy vind ik nog teveel een stadion. Een zaal als de HMH zou Rotterdam ook nog moeten hebben eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Registered User
|
Lantaren venster krijg een uitgebreider podium in NO.
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
High there, what's up!
Likes (Received): 528
|
In de NRC van dit weekeinde werd de man al omschreven als iemand met een 'alarmerend gebrek aan daadkracht'. Die woordkeus stond er niet voor niets, daar Kaya's repliek was dat die toch echt z'n best deed, wat zo ongeveer het meest amateuristische antwoord is wat je kunt geven. Maar goed, Rotterdam zou weer eens fris kunnen wezen als ze zo'n poppodium een plek weten te geven aan of nabij de Coolsingel, en niet ergens op een achteraf en liefst hulpbehoevende plek.
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik ben bang dat jouw 'wens' nog wel eens de trieste waarheid kan worden. Er rust een vloek op deze locatie; het ziet er helaas naar uit dat 't Oude Luxor haar programma voor het 2009/2010 (e.v.) kan gaan plannen...
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
The only way is up
Likes (Received): 639
|
Hoe dat zo?
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
a.k.a. Sequentia
Likes (Received): 67
|
Treurig aan de ene kant, en hopelijk geen reden voor Robeco om de stad te verlaten. Ik weet nog wel een mooi pand aan de Schiekade!
Deze locatie is toch echt te bijzonder om te verkwanselen.
|
|
|
#112 |
|
Like it Vertical
|
Hmmmm, vertraging voor CST waarschijnlijk dus als ik de post van seraquin goed inschat, schept misschien wel ruimte voor de gemeente om samen met de ontwikkelaar tot een beter plan te komen.
Volg RTM XL op Facebook en Twitter en blijf op de hoogte van het laatste XL nieuws! Last edited by Skyscrapercitizen; April 7th, 2008 at 09:57 PM. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Dirk
Likes (Received): 44
|
Heb ik iets gemist ofzo?
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Registered User
|
Mooie reden voor Robeco om eens te gaan denken aan het oude ontwerp, daar zijn immers al de bouwvergunnen nog steeds voor. Waarom ze persee prominent pal aan de Coolsingel willen snap ik niet. Je kunt ook aan de gevel van de onderbouw ''Robeco Tower'' of ''Robeco Center'' Dan weet iedereen dat de toren van Robeco is. En bovenop nog een logo...
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
a.k.a. Sequentia
Likes (Received): 67
|
Die was veel te slank voor hun eisenpakket. Ze willen juist bredere verdiepingen.
|
|
|
#116 |
|
Enjoy your freedom!
Likes (Received): 19
|
Misschien is Centraal District nog een optie.
|
|
|
#117 | ||
|
Registered User
|
bron: Rabo Bouwfonds - Jaarverslag 2007
Quote:
Quote:
|
||
|
|
|
|
|
#118 |
|
Registered User
|
komt hij er of ni???
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
der Niederländer
|
je begrijpt nog steeds niet hoe je posts van bepaalde forummers op waarde moeten schatten he?!
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
High there, what's up!
Likes (Received): 528
|
Ik kwam laatst toevallig hier uit, maar ik geloof niet dat er veel aan verloren gaat als dat hotel komt te verdwijnen. Check de comments. Wat een droefenis moet dat daar wezen. Mooiste comments: mice runnung around the breakfast room (probably trying to get out) en You better off staying in the train station at least its clean
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|