|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#21 |
|
der Niederländer
Likes (Received): 0
|
dan gaan jullie nog een probleem krijgen met het nog te bouwen ECC in de pols van Katendrecht, aangezien (neon-)reclame daar juist zal worden gestimuleerd.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Registered User
|
Jullie zullen jullie nog veel meer gaan ergeren naar mate Rotterdam groter en groter wordt, gezien reclame bij een grote stad hoort.
|
|
|
#23 |
|
Registered User
|
Ik moet zeggen dat ik de ledjes op het kpn gebouw toch wel geslaagd vind, zolang het maar niet bij mensen die op de pier wonen naar binnen gaat schijnen.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Registered User
|
Quote:
Dat iets bij een stad zou horen, hoeft nog niet te betekenen dat Rotterdam zich daar aan zou moeten conformeren. Het geeft een goedkope uitstraling met weinig klasse, en als Rotterdam zich wil profileren als een stad met hoger opgeleiden (die over het algemeen waarde hechten aan een schone en ordelijke leefomgeving), zou het een vergooide kans zijn om al die zooi maar toe te staan. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Registered User
|
Het licht er maar net aan hoe het wordt gedaan, ik hoorde niemand klagen toen E&Y een neon streep kreeg van boven naar beneden. Ik hoor niemand klagen over de oranje liggende R die ondertussen 1 van de belangrijkste symbolen is van Rotterdam. Het is allemaal reclamen...
Reclamen komt in vele soorten en maten. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Registered User
|
Idd, maar er valt nog niet veel te vertellen, tenzij jij nog iets nieuws weet....
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Captain
Likes (Received): 2
|
Nee?!
Dan kommik maar weer ff t'rug op de reclame-discussie. Ik ben er i.i.g. een voorstander van. Mits in de vorm een een videowall. Staat nog altijd stoerder dan die statische reclame op de Willemswerf. En al helemaal veel stoerder dan die stomme led-lampjes op de KPN-toren.
|
|
|
#29 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
#30 |
|
Rotterdam
|
en bij deze het nieuwe logo
|
|
|
#31 |
|
Not much
Likes (Received): 49
|
^Goed logo, duidelijk en leuk gedaan!
|
|
|
#32 |
|
Captain
Likes (Received): 2
|
Dat niet alleen;De manier waarop ze die lijnen van Baltimore hebben doorgetrokken, de lucht in, lijkt mij ideaal om verder in de praktijk uit te werken. Bijvoorbeeld met enorme licht-/laserbundels, als ie strakkies eenmaal klaar is.
|
|
|
#33 |
|
Registered User
Likes (Received): 8
|
De Baltimore komt er voorlopig niet.
ING komt zoals gebruikelijk eerst met een toren en gaat dan huurders zoeken. OVG bewijst dat je in Rotterdam andersom moet werken. Vind een gebruiker en ontwerp dan een gebouw dat is toegesneden op de wensen van die toekomstige gebruiker. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Enjoy your freedom!
Likes (Received): 19
|
Wat ik eerder in de vorige Baltimore thread of Wilhelminapier thread meen te hebben gelezen was ING bezig met potentiele huurders. Als dat niet het geval is komt deze gewoon een aantal jaren later.
|
|
|
#35 |
|
a.k.a. Sequentia
Likes (Received): 63
|
Mwah, LSI werkt op dezelfde manier als ING en is toch ook redelijk succesvol. Kijkende naar bijvoorbeeld de Zuidas heeft ING absoluut de juiste connecties om de klus te klaren.
|
|
|
#36 |
|
der Niederländer
|
Krijg een aardig stijve nek van dit logo. Overigens zie ik in de doorgetrokken groene lijnen de flexibiliteit van het ontwerp enerzijds (hoogte kan aangepast worden aan de wensen van de toekomstige huurder) en de duurzaamheid anderzijds (een ontwerp dat zoals hier ook is uitgebeeld letterlijk tot in lengte van dagen bruikbaar is, volgens mij was dat althans één van de bedoelingen achter het ontwerp).
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Registered User
|
Ik vind het nieuwe logo lelijk. Kan ik ook in twee minuten in Photoshop maken. En waar slaat 'Shaping the future' in godsnaam op? Blablabla.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Rotterdam
|
Jan ,Marin, Tim check PM
|
|
|
#39 |
|
a.k.a. Sequentia
Likes (Received): 63
|
^ Kon ook dat niet via PM
|
|
|
#40 |
|
Rotterdam
|
nee
![]() trouwens hou deze in de gaten..... www.shapingthefuture.nl wordt de officiele site van Baltimore
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|