|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#1181 | |
|
Not much
Likes (Received): 49
|
Quote:
Een foto gemaakt met een BlackBerry is sowieso nooit mooi
|
|
|
|
|
|
|
#1182 |
|
Frans Woerden
Likes (Received): 202
|
Afslag Vinkeveen
|
|
|
|
|
|
#1183 |
|
Amersfoort
Likes (Received): 0
|
|
|
|
|
|
|
#1184 |
|
Registered User
|
Wat twee monster viaducten zijn het toch he
|
|
|
|
|
|
#1185 |
|
Road user
Likes (Received): 441
|
Er gaan 16 stroken overheen he. 2x5 rijstroken, 4 vluchtstroken en 2 in/uitvoegstroken.
|
|
|
#1186 |
|
Not much
Likes (Received): 49
|
Die nieuwe afslag lijkt nog niet helemaal te werken.
Net in de spits een file vanuit Amsterdam vanaf afslag Abcoude t/m afslag Vinkeveen. Één rij stilstaande auto's op de rechterbaan voor de afslag. |
|
|
|
|
|
#1187 |
|
Registered User
Likes (Received): 11
|
Heb het vanaf de andere rijbaan ook aanschouwd (dat krijg je als je op zo'n dag als vandaag Zwolle-Amsterdam via Utrecht moet doen). Ziet er inderdaad zeer onveilig uit. Ook apart dat daar blijkbaar niet goed over nagedacht is bij deze nieuwe weg.
|
|
|
|
|
|
#1188 |
|
Registered User
Likes (Received): 3
|
Ook ik zag gisteren die files bij de afrit staan (maar goed dat ze vijf rijstroken hebben als het hele HHF voorbij komt).
Viel me trouwens op dat het niet alleen bij Hilversum, maar ook bij de afrit Breukelen speelt. Ook dit is een nieuw aangelegde afrit en je zou verwachten dat hier voldoende capaciteit is. |
|
|
|
|
|
#1189 |
|
Road user
|
Die rotonde onder aan de afrit vanuit Amsterdam zal ook wel niet helpen. Als ik het goed begrijp is er ter hoogte van de aansluiting net een nieuwe situatie in gebruik genomen. Misschien zijn de VRI's nog niet goed afgesteld? Vinkeveen is wel de drukste aansluiting tussen Amsterdam en Utrecht. (niet voor niks was hier in de jaren 60 al een knooppunt voorzien).
Gisteren was er trouwens ook wat aan de hand op de A1 bij Muiden, het is mogelijk dat dit tot overmatig verkeersaanbod heeft geleid op alternatieve wegen.
|
|
|
#1190 |
|
Registered User
Likes (Received): 1
|
De bestuurder die dinsdag na een politie-achtervolging een verkeerschaos op de A1 veroorzaakte, komt uit Almere. Een motoragent zag bij Almere dat de auto als gestolen geregistreerd stond en gaf de automobilist een stopteken.
Maar de bestuurder ging er vandoor en raakte bij Muiderberg door nog onbekende oorzaak van de weg en belandde in de vangrail. Ook de Almeerse vrouw die in de auto zat, is aangehouden. Eén van hen moest met licht letsel naar het ziekenhuis. Door het ongeluk kon het verkeer een tijd lang alleen over de vluchtstrook richting Amsterdam rijden, waardoor een lange file ontstond. |
|
|
|
|
|
#1191 | |
|
Registered User
Likes (Received): 1
|
Quote:
![]() ![]() Er komt een prachtig mooi centrum bovenop de snelweg en daar was toch een tunnel voor nodig. |
|
|
|
|
|
|
#1192 |
|
Registered User
Likes (Received): 5
|
Vandaag, 30 november 2011, heeft de Raad van State geoordeeld dat zo goed als alle beroepen tegen het Tracébesluit 'A2 Passage Maastricht' en de bestemmingsplannen 'A2 Traverse' en 'A2 Mariënwaard' ongegrond zijn. Daarmee zijn het Tracébesluit 2010 en 2011 van het ministerie van Infrastructuur en Milieu en de bestemmingsplannen van de gemeente Maastricht in juridische termen onherroepelijk. Dit betekent dat na een zorgvuldige voorbereiding van 8 jaar er nu definitief groen licht voor de uitvoering is.
Bron: a2maastricht.nl
|
|
|
#1193 |
|
Illustrateur
Likes (Received): 9
|
Knooppunt Kerensheide (A2-A76) bij DSM-Chemelot wordt voorzien van een rechstreekse flyover op niveau 3 van noord (Eindhoven) richting oost (Heerlen).
De fly-over wordt 600 meter lang. ![]() bvision ![]() brinkgroep - Het noorden is aan de onderzijde. Echt veel updates zijn er helaas niet, maar het schijnt rap te gaan. De eerste foto is nog van augustus.
EM Last edited by EuroMaster; November 30th, 2011 at 05:07 PM. |
|
|
|
|
|
#1194 |
|
Registered User
Likes (Received): 8
|
MAARSSEN - De fietsbrug over de A2 tussen Maarssenbroek en Haarzuilens is vannacht geplaatst.
Ter hoogte van Maarssen moest het verkeer in beide richtingen tussen één en vier uur 's nachts rekening houden met verkeerstops. Auto's stonden ongeveer 50 minuten stil. ![]() Het was een enorme klus, want de brug van 90 meter lang en 350 ton werd in zijn geheel geplaatst. Rond 03.15 konden de eerste autos onder de nieuwe fietsbrug door rijden en stond de brug op de juiste locatie. In de uren daarna werd de brug vastgemaakt op de definitieve locatie. Om de brug naar de juiste locatie te brengen, is voorafgaan aan de operatie een aantal bomen verwijderd bij de parkeerplaats Haarrijn. In totaal zijn 35 kastanjes verwijderd. Ze worden vervangen door zomereiken. Er is gekozen voor vervanging omdat bij controle bleek dat het merendeel van de bomen ziek is en tijdelijke verplaatsing niet zou overleven. |
|
|
|
|
|
#1195 |
|
Enjoy your freedom!
Likes (Received): 19
|
Beter laat dan nooit
Verbreding A2 tussen Den Bosch en Eindhoven begint dinsdag
|
|
|
#1196 |
|
Road user
|
De echte uitspraak moet nog komen... Dit was alleen een afwijzing van de voorlopige voorziening.
|
|
|
#1197 |
|
Enjoy your freedom!
|
Maar zo'n uitspraak wordt niet gedaan als het er alle schijn van heeft dat de bezwaren afgewezen worden lijkt mij.
|
|
|
#1198 |
|
Road user
|
Dat hoeft niet zo te zijn. Dit bezwaar ging meen ik over een kleine wijziging met betrekking tot een geluidsscherm in het tracébesluit ten opzichte van het ontwerp-tracébesluit, waarop de bezwaarmaker niet had ingesproken, waardoor diegene geen bezwaar mag aantekenen bij de Raad van State.
Andere bezwaarmakers kunnen wel heel andere beroepen instellen. Maargoed, er zijn de laatste tijd geen tracébesluiten van Rijkswaterstaat door de Raad van State vernietigd, dus als ze hun huiswerk goed gedaan hebben - waar ik uiteraard van uit ga - is er geen probleem te verwachten.
|
|
|
#1199 |
|
Enjoy your freedom!
|
Dat is te hopen inderdaad. Het is hard nodig daar
|
|
|
#1200 |
|
Registered User
|
Uit dit nieuwsberichtje is op te maken dat de bezwaren afgelopen vrijdag geen indruk hebben gemaakt op de Raad van State. Beginnen maar met die verbreding tussen Den Bosch en Eindhoven!
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|