|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#21 |
|
Estela Reynolds
Likes (Received): 0
|
Jo crec que amb pressió es podria fer que treiessin aquestes dues plantes...
|
|
|
|
#22 |
|
Registered User
|
si, i els veins al carrer, que'ls ensorren la casa per l'unic motiu de ''que queda lletja''
No, crec que això no passarà |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Registered User
|
edifici de pàrking, al carrer ripoll, prop de la catedral
Last edited by casofatal; April 25th, 2008 at 11:12 AM. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
B@NN€D
Likes (Received): 44
|
Hauríem d'obrir un fil sobre el porciolisme. A l'Eixample hi ha mil casos que es poden considerar com a autèntiques aberracions.
Exemple de l'edifici del costat de casa meva. Com es pot veure, hi van construir dos pisos, un àtic i un sobre-àtic més. Tot i això, van mantenir mínimament l'estètica de l'edifici. ![]() I, com ja vaig penjar al fil general de la Barcelona lletja, aquí es pot apreciar millor el trunyo de l'Hotel del Compte. Expressió màxima del mal gust i l'anti-estètica.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Cervesa espacial
Likes (Received): 10
|
No home no, que es referia als tendals del mateix color.
Anunciat primer de tot per l'equip_de_moderadors Regles per a la bona convivència entre els foraires. • No es permeten escoltes iŀlegals amb una durada superior a 3 en cap fil de discussió del fòrum. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Estela Reynolds
|
Tenint en compte que això està a Ciutat Vella, és dels pitjors casos que hi ha...
|
|
|
|
#28 | |
|
Registered User
Likes (Received): 2
|
Quote:
![]() La veritad que veient l'hotel Comte o el parking aquest em deprimeixo. Per no parlar de les brutalitats que van fer a alguns edificis modernistes, això ja directament no té perdó.
"Pròxima estació: Can Peixauet" Last edited by Niat; April 27th, 2008 at 09:49 AM. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Estela Reynolds
|
Jo crec que si vulguessin podrien tirar la meitat d'aquestes coses a terra... quan volen bé que ho fan. El que passa és que quan els de l'ajuntament s'enfronten amb els que tenen calers, a aquests mai els hi diuen res... en canvi amb la gent que no té un duro les coses van diferent.
|
|
|
|
#30 |
|
pasaba por aquí...
Likes (Received): 7
|
tenint en compte que si alguna cosa fa falta a ciutat vella, és lloc per aparcar, no trobo que sigui un dels pitjors casos..abans enderroco l'edifici colon o l'edifici de l'ajuntament dels 70
|
|
|
#31 |
|
Registered User
|
Dues fotos d'afegits:
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Cervesa espacial
Likes (Received): 10
|
El pitjor de tot això és que tot sovint, quan és primavera, les fulles dels arbres oculten els pisos originals i només es veuen els de més amunt, que precisament són els afegits horripilants...
Anunciat primer de tot per l'equip_de_moderadors Regles per a la bona convivència entre els foraires. • No es permeten escoltes iŀlegals amb una durada superior a 3 en cap fil de discussió del fòrum. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Registered User
|
Avans no hi havia ascensors i obviament els àtics no els volia ningú. Els pisos més luxosos eren a la primera planta amb grans balconades que s'anaven reduïnt al mateix temps que es pujava. El servei vivia a la última planta. No cal dir que ara es tot el contrari.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hourloupe
|
Jarl.
De totes maneres no confongueu brutalisme amb porciolisme. Brutalisme és un estil definit, que per exemple el podem trobar a les facultats antigues de la UAB: Lletres, Ciències, Dret, etc., i a innombrables edificis governamentals, sobretot a Anglaterra, però a Catalunya no ens en salvem. En definitiva és el típic "edifici oficial" de formigó tacat d'humitat, amb una distribució irregular i una façana que de vegades té cubs i prismes de planta paral·lelograma incrustats. També diuen que s'aplica a 4 genialitats de LeCorbusier que no tenen res a veure amb les merdes que s'han vist després. Però això són rumors. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Registered User
|
![]() Fa temps que volia penjar aquesta foto però mai tenia temps per fer-la. L'altre dia em vaig parar amb el cotxe al semàfor del carrer Aragó i patapam!!! una altre cop aquest edifici!!! quin horror deu meu!!!!
|
|
|
#36 |
|
BANNED
Location: Alderaan BCN BKK ATH PAR LON SYD SFO CPT TYO SCL CHC BUE SCG SVQ AGP BDN
|
És horrible, però n'hi ha de pitjors!
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hourloupe
|
Porcioles:
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Estela Reynolds
|
Sobretot el primer al menys, han intentat copiar, encara que de forma maldestre, l'original... però és que hi ha cada nyap...
Jo estic segur que si la gent es mobilitzés tot això anava fora...
|
|
|
|
#39 |
|
BANNED
|
l'afegit del segon edifici sembla bastant modern, no? si més no abans les finestres no eren normalment tan grans. A mí em sembla una vergonya tot plegat, ho sento pels que hi viuen en aquests pisos, pero els haurien d'enderrocar, o bé fer que la part afegida sigui del mateix estil que la resta del edifici (això quan es pugui, la de la foto de mpuig es veritablement digne de ser enderrocat a cop de martell demà mateix)
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| barcelona, catalonia |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|