|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Infraestructures i transports Infraestructuras y transportes / Infrastructures e transpòrts |
![]() |
|
|
Thread Tools |
Rating:
|
Display Modes |
|
|
#401 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
|
|
|
|
|
|
#402 |
|
Epistemologic user
|
500 viatges a 244 dies que valdran, poc més de dos al dia comptant festius.Si reparteixes entre molta gent encara, però si no són tants no sortiria millor tirar de T-50/30? |
|
|
|
|
|
#403 |
|
Epistemologic user
|
You repeat yourself more than the garlic
|
|
|
|
|
|
#404 |
|
Epistemologic user
|
En ocasiones veo posts que se mueven de sitio
|
|
|
|
|
|
#405 |
|
Tiki-taka member
Likes (Received): 2
|
|
|
|
|
|
|
#406 |
|
Registered User
Likes (Received): 21
|
Sí, perquè el màxim que es poden comprar són 5 de cop. Jo vaig comprar 10 la setmana passada...!
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Registered User
Likes (Received): 21
|
|
|
|
|
|
|
#409 |
|
24/7
Likes (Received): 24
|
La crisi frena la implantació de targetes per ràdio al metro i bus
• L'ATM posposa els bitllets sense contacte previstos per al 2011 a l'àrea de BCN • La lectura a distància és el triple de ràpida i ja regeix a Tarragona, Girona i Lleida Els bitllets amb banda magnètica utilitzats per viatjar per tota la xarxa de transport metropolità continuaran vigents encara uns quants anys més. La implantació del nou sistema de targetes sense contacte o intel·ligents -que funcionen per ràdio, es poden recarregar i tripliquen la rapidesa de pas per les màquines validadores del metro o dels autobusos- estava prevista per a aquest any, però s'ha ajornat sense una data fixada. L'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), el consorci que regula la tarifa integrada i els seus operadors a les nou comarques i els 253 municipis de la regió de Barcelona, incloent-hi la capital, no disposa de pressupost per desplegar la nova tecnologia en els terminis establerts. Les retallades pressupostàries de la Generalitat deixen també de moment sense data d'aplicació aquesta important millora. El nou mètode per validar els títols de viatge estava previst incorporar-lo a partir d'aquest any de manera gradual i segons les característiques de cada operador, amb un període de transició inicial en què conviurien els dos tipus de targetes. Fins ara s'ha triat, entre diverses opcions, la tecnologia que s'utilitzarà i se n'ha dissenyat el desenvolupament teòric en un grup de treball en el qual participen els operadors. No obstant la seva aplicació de moment està congelada. El cost d'adaptar estacions i vehicles d'una xarxa tan enorme com la metropolitana, que el 2010 va tenir 923 milions de viatges, és d'algunes desenes de milions d'euros, una quantitat que l'ATM desconeix quan s'inclourà als pressupostos. En el cas de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), l'operador més gran amb diferència (381 milions de viatges en metro i 263 en bus), aquesta adaptació es va xifrar en 18 milions fa dos anys. Després hi ha Renfe amb Rodalies (104 milions de viatges el 2010), Ferrocarrils de la Generalitat (80), el tramvia (24) i així fins a un total de 70 operadors amb busos urbans i interurbans. SISTEMA PROVAT Les targetes sense contacte s'utilitzen amb èxit des del 2008 a les noves àrees territorials de mobilitat (amb tarifa integrada i les mateixes sigles ATM de l'organisme barceloní) creades per l'anterior Govern a Tarragona, Lleida i Girona. Aquest ús eficient en uns territoris on viuen un milió de persones (en 215 municipis de 13 comarques) i on es realitzen 36 milions de viatges anuals és un bon aval, segons la Generalitat, per abordar la conurbació barcelonina amb 5,4 milions d'habitants. El que ho atura n'és el cost. El pla de transport de viatgers de Catalunya aprovat el 2009 pel tripartit d'esquerres preveia estendre el 2012 a tot el país la tarifa integrada amb l'objectiu de crear un únic espai de mobilitat i amb un sol sistema de bitllets. http://elperiodico.cat/ca/noticias/b...ro-bus-1062451 |
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Cervesa espacial
Likes (Received): 10
|
El consistori demana tornar a l'antic sistema tarifari del transport públic
Quote:
Anunciat primer de tot per l'equip_de_moderadors Regles per a la bona convivència entre els foraires. • No es permeten escoltes iŀlegals amb una durada superior a 3 en cap fil de discussió del fòrum. |
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Cervesa espacial
Likes (Received): 10
|
![]() En tot cas serà T-10/60. Perquè 60 viatges en 10 dies a 7 euros cada viatge...
Anunciat primer de tot per l'equip_de_moderadors Regles per a la bona convivència entre els foraires. • No es permeten escoltes iŀlegals amb una durada superior a 3 en cap fil de discussió del fòrum. |
|
|
|
|
|
#412 |
|
Epistemologic user
|
Ahir vaig haver de pujar d'imprevist a Girona, no tenia intenció en principi de pujar-hi. Tampoc vaig poder decidir l'hora, per horari em va tocar MD, que és una clavada i pujant al Clot tinc tots els números de no trobar seient.
Demano al taquiller anada i tornada amb la tornada amb tarifa regional, però el sistema de venda no ho permet. Sabia que feia temps ho havien bloquejat, però en aquell moment no ho he recordat. Només em dóna l'opció de fer anada i tornada tot amb MD i després que ho arregli a Girona. Com no, a Girona m'han dit que m'hi posés fulles, que si tornava amb un regional era el meu problema i que me n'oblidés de cobrar la diferència, que per cert puja a 2,15. Reclamació, of course. La gota que fa vessar el vas és que les màquines autovenda sí permeten combinar anada amb MD i tornada amb regional pelat, és més, per defecte si a la tornada no especifiques tren et cobra regional per defecte. A sobre, a la tornada 470 en simple i tot el viatge de peu, a preu d'MD. Em pregunto per què sóc tan burro de comprar sempre bitllet. |
|
|
|
|
|
#413 |
|
Registered User
Likes (Received): 33
|
Prepareu-vos,que al 2012 pujen la T-10 un 10%.T-10 d'1 zona a 9€.Diuen que fa falta diners a l'arques públiques
Aixó sí,els polítics de mentres amb els seus cotxes oficials,els seus chófers,amb les seves institucions inútils(i quan han retallat en aixó?,per qué jo diria que molt poc o res). Aixó són les conseqüències de votar aquesta "gentota" de CiU. |
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Conductor i conduit
Likes (Received): 18
|
Quote:
I sí, totalment d'acord que hi ha coses per retallar que els polítics no retallaràn mai, perquè va en contra de les seves fonts d'ingressos i prebendes. És més, fa més de 60 anys, en un cas similar (i durant la dictadura!) hi va haver vaga de tramvies. Entengueu que no crido a lo mateix, però a qui li piqui ja sap com gratar-se.
|
|
|
|
#415 |
|
Registered User
Likes (Received): 33
|
Aixó de la T-10 d'1 zona a 9€ venia a la portada d'El Periòdico.
Peró en Recoder ara ho nega: Recoder nega que la T-10 pugi a 9 euros, però subratlla que l'increment tarifari dependrà de les aportacions de l'Estat espanyol El conseller de Territori i Sostenibilitat assegura que encara no s'han decidit les noves tarifes, i que les dades "són especulacions sense una base certa” http://www.ara.cat/societat/Recoder-...596940418.html Tot i aixó,em temo que la pujada serà forta(i potser si que arriba al 10% com insinua El Periódico).Indignant |
|
|
|
|
|
#416 | |
|
24/7
Likes (Received): 24
|
Recoder condiciona el preu de la T-10 al que contribueixi l'Estat
• El conseller de Territori adverteix que l'import exacte encara no està decidit • El PSC alerta que el transport públic corre el perill de ser més car i retallar prestacions Quote:
http://www.elperiodico.cat/ca/notici...lestat-1236781 |
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Registered User
Likes (Received): 12
|
Si a Madrid ja van pujar el bonometro de 7 i escaig a 9,30 euros, ara aquí faran el mateix amb l' excusa de que a Madrid...
Diuen que volen pujar la T10 de BCN a 9,50€! Veurem... |
|
|
|
|
|
#418 |
|
Epistemologic user
|
Pels serveis regionals, si fan com quan la reducció temporal, en què van congelar temporalment l'actualització de preus als terminals VISIR de Catalunya, em sé d'un que rebrà l'encàrrec de comprar Bono 10 Barcelona - Girona a l'estació del seu poble
|
|
|
|
|
|
#419 |
|
Registered User
Likes (Received): 1
|
¿ Y que leches pinta Madrid en todo esto? Tambien a ellos les han subido el billet sencillo 0,5€ de golpe, y no han ido a pedir explicaciones al estado.
Mania tienen estos de politicos de lanzar balones fuera, aqui parece que todo se hace perfecto y si algo es malo es por culpa de papi estado. Pues bueno, igual estamos pagando las consecuencias de asumir traspasos inutiles como el de cercanías, el cual no hacia ninguna falta. |
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Conductor i conduit
Likes (Received): 18
|
Quote:
|