|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#21 |
|
City Geek
|
De buurt ten zuiden van de Hallepoort is idd zeer mooi, getuige deze foto's. Heb altijd al zo'n huis willen hebben.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Registered User
Likes (Received): 11
|
EvanG, een opmerkelijke mooie reeks van Sint-Gillis!
Sint-Gillis is echt wel een mooie buurt, zoals tal van andere meer burgelijke buurten in Brussel. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Prachtig!
Ik zie pareltjes van Blérot, Strauven, Brunfaut. Er wordt naar de buitenlandse toeristen toe nog veel te weinig gedaan met deze wijken, de meesten weten het bestaan er niet eens vanaf of komen niet verder dan de gebouwen van Victor Horta. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Registered User
|
Hele knappe foto's, thx.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
skyscraper tournament
Likes (Received): 1
|
wooow welk gebouw is da groot op foto elf, ik wist niet eens dat dat bestond :s:s:s:s:s
Ik schaam me wel nu :p. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Registered User
Likes (Received): 130
|
Dat is het stadhuis van St. Gillis.Toch spijtig dat de doorsnee toerist deze mooie buurten bijna nooit te zien krijgt. Stond er maar meer van dergelijke architectuur in het CENTRUM... |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Registered User
Likes (Received): 8
|
photos/foto's : door EvanG
In de file staan aanschuiven op het viaduct van vilvoorde met een fototoestel bij de hand blijkt zo slecht nog niet te zijn.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bike It!
Likes (Received): 347
|
Leuk hoor, EvanG. Waar zo'n file al niet goed voor is.
Vooral op die (zeer mooie) eerste en de laatste foto's zie je toch enige vorm van skyline opduiken. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Near Bruges
|
Zeer mooi, heb het dit weekend ook gezien vanaf het viaduct.
De financietoren valt goed op 's avonds (blauw met rood lichtpunt op het dak). Al vind ik de skyline echt niet variërend. Er moeten hogere torens komen. Ik stond vrijdag aan de voet van de hoogste toren van België en ik kwam direct op deze slogan. "Die Tour du midi, is zo hoog nog nie." |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Registered User
|
Bedankt EvanG ! Nog niet gezien ...
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Proud Belgian
|
Kom dat zien, kom dat zien. De (Brusselse) krant Le Soir is nog niet zo lang geleden verhuisd en heeft tijdens haar verhuis een aantal zeer oude en unieke negatieven van Brussel teruggevonden. Le Soir organiseert daarom een tentoonstelling op haar hoofdzetel in de Koningsstraat 100. De krant heeft deze negatieven, met daarnaast telkens een foto van de huidige situatie, ook op internet geplaatst. Echt wel de moeite om te zien (al hebben sommige foto's hier wel al de revue gepasseerd) maar soms ook wel pijnlijk. Sommige plekken hebben ze verdomd goed naar de kl**en geholpen (maar dat wisten we al).
Hier is de link: http://portfolio.lesoir.be/main.php?g2_itemId=183639 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Forever Travelling
Likes (Received): 15
|
Dit vind ik een ronduit prachtig foto !
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Registered User
|
Aangezien ik dan tegenwoordig mijn eigen brusselse fototopic heb kan ik het maar beter wat onderhouden
![]() Veel Elsene en een beetje Louizalaan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het Hotel Solvay van de niet onbekende Horta. ![]() oud en nieuw ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit breekt het straatbeeld toch een tikkeltje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
killed Laura Palmer
Likes (Received): 45
|
Bedankt voor deze uitgebreide fotoreeks. Je toont echt Brussel van zijn mooiste kant! Prachtig.
|
|
|
#35 |
|
Proud Belgian
|
Fantastisch EvanG. Het is goed dat ook die kant van Brussel getoond wordt. Mensen vergeten nogal snel dat ook dit Brussel is.
Het Flageyplein ziet er goed uit. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Registered User
Likes (Received): 2
|
Prachtig THX very much.
Pat |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Registered User
Likes (Received): 11
|
De beste fotoreeks van zuidelijk Brussel tot nu toe!
![]() EDIT: ik denk er nu aan dat Benonie misschien ook wel al een schitterende reeks gemaakt heeft van de buurt van de Vijvers van Elsene |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Registered User
|
idd, die diende deels als inspiratie voor de mijne
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
BANNED
Likes (Received): 1
|
Ja snot, dat is zoals met de olympische spelen. Elke keer is het de beste tot nu toe!
![]() We zijn inderdaad verwend de laatste tijd!
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Near Bruges
|
Mij valt op dat er zeer mooie wijken in Brussel liggen, die je als gewone toerist nooit ziet.
![]() Deze bv. maak het voetpad breder en plant om de 15 meter een plataan. ![]() Hier van hetzelfde, maar laat auto's in een rij parkeren. Als Brussel nu eens de mensen aanmoedigt, om hun woning van buitenaf te onderhouden ![]() En als Brussel nu ook nog eens zorgt voor de renovatie van historische panden en mooie grote projecten dan denk ik dat het terug veel beter wordt. Want geef toe, het centrum ziet er 100 keer slechter uit dan dit?? |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|