|
|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#81 |
|
killed Laura Palmer
Likes (Received): 54
|
Bedankt om ons mee te laten genieten van je wandeling
|
|
|
#82 |
|
Bike It!
Likes (Received): 472
|
Mooi hoor. Evan laat ons steeds meegenieten van de architectuur in zowat alle Belgische steden.
Deze straat (Hoveniersstraat?) heeft een lekker sterke dichtheid en doet zelfs wat Amerikaans aan.
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Registered User
Likes (Received): 10
|
Prachtig weertje voor een wandeling langs de kade zo bleek
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Registered User
Likes (Received): 11
|
Chique foto's!
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Registered User
|
Tussen park spoor noord en de roosevelt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toch een van de beste plaatsen om de vorderingen van onze nieuwe mini-skyline te volgen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind dit eigenlijk zo'n beetje een "mijn op de heide" sfeer uitstralen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Apart contrast
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
leuke serie met mooie belle epoque-panden en neo-stijlen. onbewust associeer je die kant van antwerpen niet direct met zulk niveau (ik kom daar zo goed als nooit). die art deco-brandweerkazerne zie ik overigens voor t eerst ook duidelijk op foto.. park spoor noord blijft echt mooi ingeplant, al lijkt me het gemiddelde bezoekersaantal voorlopig laag? hoe dan ook is zo'n open vlakte meer afgestemd op de zomer.. merci voor deze kant van antwerpen te belichten, met een goede reden zo te zien
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
killed Laura Palmer
Likes (Received): 54
|
Ha! Recent ook nog zoiets tegengekomen:
image hosted on flickr Heel aangename wijk trouwens. Een paar weken terug heb ik er ook nog een fijne wandeling gepleegd. Het stationsgebouwtje van Antwerpen-Dam doet nu (al enkele jaren) dienst als "D-Club". Afstotelijke janettendiscotheek, maar wel schoon ingericht. Zo schoon zelfs dat het dienst deed als bar van het hotel in Düsseldorf in Loft
|
|
|
#88 |
|
skyscraper tournament
Likes (Received): 1
|
mooi woordgebruik
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Moderator!
Likes (Received): 5175
|
Some very beautiful buildings
up there
Urban Showcase: Athens Kalamata Trikala Thessaloniki Cityscapes: Paris Barcelona Dubai, U.A.E. Monte Carlo, Monaco General photography: Castles of France - Chateau de France and, since May of '08: Greece! |
|
|
|
|
|
#90 |
|
ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ
|
Merci om Antwerpen Noord eens van de mooie kant te laten zien! Daar aan de oude brandweerkazerne ben je vlak voorbij mij thuis gepasseerd :p
Ik weet niet wanneer op de dag deze foto's gemaakt zijn, maar ik ben rond 12 uur door het park gefietst en toen was er toch redelijk wat volk. Meer dan op de foto's in elk geval.
|
|
|
#91 |
|
Registered User
|
Een stukje Antwerpen waar ik niet echt bekend mee was maar dat zeer goed is meegevallen. Dit hier is letterlijk een straat verder dan een de eerste reeksen waar ik oa langs de Jan Van Rijswijcklaan was gekomen. Dat deel was me toen al goed bevallen en dit sloot daar mooi bij aan. Vooral het stukje tussen de Jan Van Rijswijcklaan en het Hof van Leysen moet wat mij betreft eigenlijk nog niet te veel onderdoen voor Zurenborg. Er valt daar zeker iets te zien
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Registered User
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Registered User
Likes (Received): 4
|
Prachtige buurt daar zo te zien!
|
|
|
#94 |
|
Architect-Urbanist
Likes (Received): 53
|
Er mooie huizen bij! Enkele pareltjes van art nouveau, toch een van de grootste schatten van Antwerpen,Brussel, en België eigenlijk
|
|
|
#95 |
|
Registered User
|
serieuze voltreffer! passeer er zelden, deze kant heeft zeker meer te bieden als de overkant van de lange lozanastraat waar mijn moeder woont.. al mogen we niet klagen: de isabella brantstraat valt ook nog goed mee
begint hier een leuke inventaris te worden, merci EvanG!
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Registered User
|
Nog wat foto's van een tijdje terug.
Allemaal beestjes! ![]() Enfin ja, die heb ik voor deze reeks er toch nogal tussenuit gehaald en degennen die meer op de architectuur focussen behouden. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Timon ![]() en Pumbaa ![]() ![]() ![]() ![]() 's lands bekendste olifant. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het nabijgelegen stationnetje, wordt wat onderbelicht op dit forum. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Registered User
Likes (Received): 170
|
Eerste keer dat ik de gerenoveerde stationsgevel vanuit de zoo zie. Ook mooi! Om nog maar te zwijgen van de kant Keyserlei natuurlijk...
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Registered User
|
|