|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Database Discussies, cijfers en wetenswaardigheden van de bestaande bebouwde omgeving |
| View Poll Results: Rate Spazio Zoetermeer | |||
| 10 |
|
1 | 2.38% |
| 9.5 |
|
1 | 2.38% |
| 9 |
|
2 | 4.76% |
| 8.5 |
|
5 | 11.90% |
| 8 |
|
6 | 14.29% |
| 7.5 |
|
12 | 28.57% |
| 7 |
|
8 | 19.05% |
| 6.5 |
|
2 | 4.76% |
| 6 |
|
2 | 4.76% |
| 5.5 |
|
2 | 4.76% |
| 5 |
|
0 | 0% |
| 4 |
|
0 | 0% |
| 3 |
|
0 | 0% |
| 2 |
|
0 | 0% |
| 1 |
|
1 | 2.38% |
| Voters: 42. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Spazio, Zoetermeer
Spazio, Zoetermeer, opgeleverd eind 2005
image hosted on flickr ![]() bron: http://www.flickr.com/photos/bartgrytsje/ image hosted on flickr ![]() bron: http://www.flickr.com/photos/shootme2007/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator of Mayhem
Likes (Received): 239
|
Ziet er niet verkeerd uit.. maar heb je ook wat meer informatie? zoals : hoogte, verdiepingen etc? 7.5/10
|
|
|
#3 |
|
Registered User
|
hoogste toren van de vier is 75 meter en daarmee zoetermeers hoogste. Trouwens een leuk feitje: in die toren linksachter zijn afgelopen jaar 5 hennepkwekerijen gevonden. Glazen gevel aan westkant is ideaal voor die plant dus van daar. Het zijn verder geen goedkope torens. In die Ufo zit een luxe fitnessschool.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gouda's Glorie
Likes (Received): 93
|
Als ze ze in Gouda zouden bouwen zou ik het niet erg vinden maar echt weg ben ik er ook niet van. Een 7,5.
|
|
|
#6 |
|
Registered User
|
Mooie foto's.Ik vind het jammer dat het 3 torens van dezelfde hoogte zijn. Verder ziet het er lekker strak uit. Volgens mij heb ik ze een 8 gegeven... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Registered User
Likes (Received): 38
|
Beeldschone torens, ik vind ze echt heel mooi en tijdloos. Van die kwekerijen had ik gehoord, was op tv
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Registered User
Likes (Received): 3
|
Bij deze torens krijg ik zo'n "lost in translation" gevoel, oftewel "lost in the polder". Eenzaam op hoogte in een buitenwijk van Den Haag. Ik vind het een weinigzeggend complex, eigenlijk zelfs een beetje naargeestig.
6,5 omdat de architectuur nog wel redelijk is |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Registered User
|
@ik kan begrijpen dat je dat denkt maar het zit in hartje centrum. Bij de 2e foto van mij zie je de rest van het centrum rechts op de foto.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Registered User
|
Binnenkort worden ze vergezeld door twee torens van 90 meter iets verderop.Zoetermeer is zeker een onderdeel van "Groot Den Haag", maar om de stad nou als buitenwijk te beschouwen... dat is inmiddels toch wel achterhaald. Ik zie het liever als één van de centra van die grote stad. Maargoed, hier zijn al talloze discussies over gevoerd op dit forum. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Registered User
Likes (Received): 11
|
Zeker leuk hoor, torentjes, leuke gevels, ufo. maar ook niet meer dan dat
![]() 7,5/10 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Registered User
|
zijn leuke torens, alleen wat rommelig qua stijl, voor de rest leuke en moderne winkelstraat. een 7/10
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Geregistreerd gebruiker
Likes (Received): 8
|
Vind het nogal rommelig ogen en de torens zijn te laag waardoor het dikkertjes lijken.Ook vind ik dat ufo ding maar niks.Maar wel leuk deze torens voor een stad als Zoetermeer.Een 6.5
|
|
|
#15 |
|
AstroNout
Likes (Received): 31
|
Poging tot variatie imo niet geheel geslaagd. Hoeveel details er ook zijn te ontdekken, het complex in zn geheel is toch weinig spannend en misschien zelfs wel een btje saai. Een stijf 7tje
|
|
|
#16 |
|
non stop...
Likes (Received): 3
|
als geheel een redelijk geslaagd project. Het probleem met de enorme tocht die door de ingang en Spazio zuigt lijkt maar niet op te lossen te zijn. Dat is een blunder. De Ufo als blikvanger was fantastisch op alle schetsen ter promotie van het project. Het uiteindelijk resultaat valt mij tegen (dat zie je wel vaker, helaas) Ook een gemiste kans is de gevel direct aan het busplatform. Ik had juist hier horeca verwacht. De torens zijn oke. Een 7
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Registered User
|
Als ze in Nederland iets spectaculairs willen bouwen, wordt het een Trabant met een spoiler of een Gogomobiel met sportstrepen.
En dit is dan de nieuwste vinding: een vliegende schotel met rollator. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Registered User
Likes (Received): 1
|
Moet zeggen dat ik deze helemaal niet eens ken. Die ufo er op vind ik heel interessant, 7.5
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
The only way is up
Likes (Received): 637
|
Mooi complex. Die ufo breekt mooi het blokkerige uiterlijk van de rest. Goede variatie in de gevels en een leuke winkelstraat. 8,5/10
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
BANNED
Likes (Received): 4
|
Best aardig