daily menu » rate the banner | guess the city | one on one

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Foro de Rascacielos Españoles > Foros regionales > Catalunya

Reply

Thread Tools Display Modes
Old January 10th, 2006, 09:37 PM   #121
Aquarius
Nooo, ya no

Aquarius's Avatar

Likes (Received): 3

Quote:
Originally Posted by aml1006
Jo ja fa temps que tinc un pdf amb molta informació renders i dibuixos però no se com pujar-lo.

]

http://acidmind.iespana.es/Zoomarino.pdf
Aquarius no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old January 10th, 2006, 09:44 PM   #122
Bitxofo
BANNED

Location: Alderaan BCN BKK ATH PAR LON SYD SFO CPT TYO SCL CHC BUE SCG SVQ AGP BDN
Likes (Received): 0

Quote:
Originally Posted by Sky
Bitxo el voyeur.
Voyeur jo?

Va venir un foraire (no en dic el nom), que amb el zoom de 12x de la seva càmera mirava els tios en calçotets del gimnàs de l'hotel AC Barcelona!!

Hi havia cada tio...
Bitxofo no está en línea   Reply With Quote
Old January 10th, 2006, 10:05 PM   #123
Urban Dave
In Urbanity I Trust

Urban Dave's Avatar

Quote:
Originally Posted by bitxofo
Fals!

L'altre dia vaig veure moviment de terres des de casa d'una amiga, pis 15è davant del Fòrum, amb prismàtics!
Ja podries fer fotos
Urban Dave no está en línea   Reply With Quote
Old January 10th, 2006, 10:18 PM   #124
Bitxofo
BANNED

Location: Alderaan BCN BKK ATH PAR LON SYD SFO CPT TYO SCL CHC BUE SCG SVQ AGP BDN

Quote:
Originally Posted by Urban Dave
Ja podries fer fotos
Fotos amb prismàtics?

No en sé!
Old January 10th, 2006, 10:49 PM   #125
Booze
Registered User

Likes (Received): 2

Quote:
Voyeur jo?

Va venir un foraire (no en dic el nom), que amb el zoom de 12x de la seva càmera mirava els tios en calçotets del gimnàs de l'hotel AC Barcelona!!

Hi havia cada tio...
FOTOS, fotos!
Booze no está en línea   Reply With Quote
Old January 10th, 2006, 10:52 PM   #126
Vox
Fly By Wire

Vox's Avatar

Quote:
Fals!

L'altre dia vaig veure moviment de terres des de casa d'una amiga, pis 15è davant del Fòrum, amb prismàtics!

Cert, i ja va sortir la noticia fa mesos. Crec q NO havien començat les obres propiament dit però si el tema terres, litoral etc No se que explicaven de mmm no se com dir-ho, com si marquesin la zona

Espero que la "1a pedra" no trigui en començar, també sóc friky del tema "animal" i més els aquàtics. Juntamen amb l'excel·lent Aquarium, hi haurà una bona oferta zoo-aquàtica a Bcn

Falta saber que fem amb el Zoo. Jo aposto per una Ciutadella enorme, romàntica i OBVIAMENT, amb la zona on estava el Copito completament intacte O bé convertida en monument

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Vox no está en línea   Reply With Quote
Old January 10th, 2006, 10:54 PM   #127
UT596001
Registered User

Likes (Received): 24

Que facin el que vulguin amb el Zoo, PERÒ QUE ES QUEDI DINS DEL TERME MUNICIPAL DE BARCELONA. NO AL ZOO NI A CALDES DE MONTBUI NI A SABADELL-CASTELLAR DEL VALLÈS. NO VOLEM EL QUE NO VOL BARCELONA.
UT596001 no está en línea   Reply With Quote
Old January 10th, 2006, 11:09 PM   #128
Sky
24/7

Obligatori anomenar-lo "Zoo de Castellar".
Sky no está en línea   Reply With Quote
Old January 10th, 2006, 11:09 PM   #129
Bitxofo
BANNED

Quote:
Originally Posted by UT596001
Que facin el que vulguin amb el Zoo, PERÒ QUE ES QUEDI DINS DEL TERME MUNICIPAL DE BARCELONA. NO AL ZOO NI A CALDES DE MONTBUI NI A SABADELL-CASTELLAR DEL VALLÈS. NO VOLEM EL QUE NO VOL BARCELONA.

Ara veus fantasmes on no n'hi han...
Old January 10th, 2006, 11:12 PM   #130
aml1006
...

aml1006's Avatar

Quote:
Originally Posted by Aquarius
Aquest pdf li vaig enviar jo al seu correu perke el pugués pujar aqui, pero no en tenia constancia.
aml1006 no está en línea   Reply With Quote
Old January 10th, 2006, 11:32 PM   #131
Vox
Fly By Wire

Vox's Avatar

He estat llegint tot el fil. Gràcies moderador/s per haverme'l mogut aquí, no recordava l'existencia d'un fil zoomaritim i això que vaig participar-hi fa un any

Un dubte: es parla en una de les noticies que Madrid té 20 hectarees. Es refereixen al Zoo normal de la Casa de Campo, no? Es que no té CAP sentit comparar amb zoos normals ja que el nou Zoo Marí es això, Marí, a lo gran però vaja, només marí. Els camells (els que pululen a 2 potes no, els altres), tigres i demés no hi pinten res allà.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Old January 10th, 2006, 11:39 PM   #132
Vox
Fly By Wire

Vox's Avatar

També he vist moltta confusió respecte al zoo normal.

Com he dit abans, soc friky del tema zoo i recordo quan l'orca Ulises va pirar cap San Diego al gener de 1994. Van emetre per TV3 la seva darrera actuació abans de mig buidar l'aquarama i portarla primer amb un camió i després amb un 747 (suposo, potser un 747SP) cap San Diego.

Bé doncs, en aquella mateixa emisió per TV3 i pels diaris i TV comentaven que era un fet TEMPORAL (juasjuas) ja que l'orca tornaria en uns pocs anys al nou zoo marí (o zoo normal, ara no sé com ho deien) que havien de fer a Barcelona. I sino era l'Ulises, arrivaria una de les seves filles (Nota: crec que l'Ulises s'ho ha fet amb totes les orques del Sea World però crec que no ha tingut fills encara). Es obvi que no arrivarà res de res a menys que façin un canvi o alguna cosa així i desde el Sea World ens enviin alguna especie.

Vox
Old January 11th, 2006, 12:56 AM   #133
aml1006
...

aml1006's Avatar

Quote:
Originally Posted by Vox
He estat llegint tot el fil. Gràcies moderador/s per haverme'l mogut aquí, no recordava l'existencia d'un fil zoomaritim i això que vaig participar-hi fa un any

Un dubte: es parla en una de les noticies que Madrid té 20 hectarees. Es refereixen al Zoo normal de la Casa de Campo, no? Es que no té CAP sentit comparar amb zoos normals ja que el nou Zoo Marí es això, Marí, a lo gran però vaja, només marí. Els camells (els que pululen a 2 potes no, els altres), tigres i demés no hi pinten res allà.

Vox
No se si es que soc curt o interpreto malament les teves paraules que podria ser molt provable, però jo aquest zoo marítim l'entenc com una recreació de diferents habitats del planeta. Es a dir en el delta mediterrani apart de les especies maritimes que hi pugui haver també si introduiran les altres especies mamiferes que recreen el habitat de la zona, o sigui com el bosc amazones del Cosmocaixa vaja, no se si m'explico.
Així que no es extrany que també hi puguin haver elefants, aus, i lleons cada un al habitat que li pertoqui.
aml1006 no está en línea   Reply With Quote
Old January 11th, 2006, 02:20 AM   #134
Vox
Fly By Wire

Vox's Avatar

Quote:
Originally Posted by aml1006
No se si es que soc curt o interpreto malament les teves paraules que podria ser molt provable, però jo aquest zoo marítim l'entenc com una recreació de diferents habitats del planeta. Es a dir en el delta mediterrani apart de les especies maritimes que hi pugui haver també si introduiran les altres especies mamiferes que recreen el habitat de la zona, o sigui com el bosc amazones del Cosmocaixa vaja, no se si m'explico.
Així que no es extrany que també hi puguin haver elefants, aus, i lleons cada un al habitat que li pertoqui.
El problema es que, crec, en cap moment s'ha publicitat el projecte com un Zoo "normal" sino com un Zoo Marí, onla majoria d'animals seran amfibis, rèptils, mamifers aquàtics i peixos. I també algunes aus, però que jo sàpiga no s'ha parlat mai de camells, tigres o lleons

D'aquí la polèmica amb lo de saber que fotem amb el zoo de la Ciutadella!

Vox
Old January 11th, 2006, 07:46 AM   #135
Aurelio
Registered User

Aurelio's Avatar

Likes (Received): 21

Un bon "pepino" és el que jo faria a la Ciutadella...

Aurelio no está en línea   Reply With Quote
Old January 11th, 2006, 10:08 AM   #136
Urban Dave
In Urbanity I Trust

Urban Dave's Avatar

Jo per aglutinar oferta zoofílica tencaria l'acuarium, el constuiria nou a la plataforma del zoo marítim i plantaria un altre cogombre allà. Més que res per fer un bon skyline al port (Torre Colom, Hotel Vela (JUAS!), Aquesta Torre, Mare Nostrum, Olímpiques i l'altre que ficaría a Ciutadella).

Respecte al zoo, perquè no el porten al Garraf? El massís es parc natural, i així es podría posar com a excusa per tencar l'abocador
Old January 11th, 2006, 04:42 PM   #137
Bitxofo
BANNED

Quote:
Jo per aglutinar oferta zoofílica tencaria l'acuarium, el constuiria nou a la plataforma del zoo marítim i plantaria un altre cogombre allà. Més que res per fer un bon skyline al port (Torre Colom, Hotel Vela (JUAS!), Aquesta Torre, Mare Nostrum, Olímpiques i l'altre que ficaría a Ciutadella).

Respecte al zoo, perquè no el porten al Garraf? El massís es parc natural, i així es podría posar com a excusa per tencar l'abocador
Jo no separaria el zoo terrestre i el zoo marí!

TOT al Fòrum!!

Parc de la Ciutadella lliure JA! Estil Retiro de MadriZ.
Old January 11th, 2006, 05:21 PM   #138
Urban Dave
In Urbanity I Trust

Urban Dave's Avatar

Vols que hi hagi putes a la Ciutadella? Aix, no que es la Casa de Campo
Doncs que guanyin més terreny i hi fotin el zoo normal.
Old January 11th, 2006, 05:29 PM   #139
Bitxofo
BANNED

Quote:
Vols que hi hagi putes a la Ciutadella? Aix, no que es la Casa de Campo
Doncs que guanyin més terreny i hi fotin el zoo normal.
El que estava previst a l'inici: tot junt allà!
Old January 11th, 2006, 10:26 PM   #140
UT596001
Registered User

Quote:
Jo no separaria el zoo terrestre i el zoo marí!

TOT al Fòrum!!

Parc de la Ciutadella lliure JA! Estil Retiro de MadriZ.
Per una vegada estic d'acord amb tu: el zoo tot junt, i a Barcelona si és possible.
UT596001 no está en línea   Reply With Quote

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules