daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy (aug.2, 2013) | DMCA policy | flipboard magazine

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Euroscrapers > Local discussions > Albanian Forum > Zhvillimet Urbane > Arkitektura dhe Planifikimi Urban

Arkitektura dhe Planifikimi Urban Architecture Projects and Urban Development News.
» Tirana | Prishtina

Thread Tools Rating: Thread Rating: 2 votes, 5.00 average.
Old December 14th, 2008, 02:23 PM   #1
Shqiptario
BANNED

Likes (Received): 2

[VLORĖ] Projekte tė Ndryshme | Construction Projects

Impianti i trajtimit te ujrave te zeza, Vlorė

image hosted on flickr

Ky eshte impianti i vetem ne Shqiperi i ketij lloji me nje vlere prej me shume se 2.5 milione Euro. Trajton ujrat e zeza duke ndare ujin nga mbeturinat. Keto te fundit do te perdoren si pleh per bujqesine ndersa uji do te derdhet ne det (ose eventualisht do te perdoret per ujitje).

Impianti ka perfunduar plotesisht, por ende nuk eshte vene ne pune pasi pritet lidhja e tij me rrjetin e ujrave te zeza te Vlores nga bashkia e ketij qyteti, te ciles i eshte dorezuar tashme.

image hosted on flickr

image hosted on flickr

image hosted on flickr

image hosted on flickr

image hosted on flickr

(Marrė nga Olsib ...flm)
Shqiptario no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old December 14th, 2008, 02:26 PM   #2
Shqiptario
BANNED

Kantjeri i TEC-it te ri te Vlorės
image hosted on flickr

image hosted on flickr

image hosted on flickr

image hosted on flickr

(Marrė nga Olsib ..flm)
Old December 14th, 2008, 02:37 PM   #3
Shqiptario
BANNED

Kantjeri i Petroliferes Italo-Shqiptare

Kantieri i petroliferes se Vlores, nje veper industriale me nje vlere prej 40 milione Euro. Shtrihet ne nje siperfaqe ngjitur me ish fabriken e sodes.

http://www.gruppopir.com/opencms/ope...ect_230306.pdf

image hosted on flickr

image hosted on flickr

image hosted on flickr

(Marrė nga Olsib ..flm)
Old December 14th, 2008, 02:42 PM   #4
Shqiptario
BANNED

Supermax Commercial Center

Old December 14th, 2008, 02:46 PM   #5
Shqiptario
BANNED

Vlora Thermal Power Station

- The Vlora Thermo Power Station to end in may 2009

Premier Berisha inspected on Friday the works on construction of Vlora Thermo Power Station, an Euro 92 million investment, funded by World Bank, European Bank for Reconstruction and Development and European Bank for Investment. The construction of Thermo Power Station is expected to end in May 2009.

Premier Berisha praised the workers, engineers of the company for the serious work in the construction of this thermo power station. The Premier said that due to the position, the Thermo Power station plays a very important role in the improvement of the power supply in the area, but also the country in general, because, as the Premier stressed 90 megawatt is not little, but a very important quantity of energy for the country, at a time where the energy is very wanted.

The Premier stressed that there will not exist another energy object in Vlora, underlining that the other offers have been moved to Porto Romano.

“Once again I want to reiterate and guarantee Vlora citizens that this will be the only energetic object in this city. Other offers have been moved to Seman, whereas the ENEL company offer has been moved to Porto Romano, thus there will be no other thermo power station in Vlora but this one, which is very vital”, Premier Berisha said during the inspection of works.

The Premier stressed that the emissions of this Thermo Power Station are equal with damage caused by 800 Mercedes Benz vehicles, because it belongs to high standards.

Focusing on important developing projects for Vlora, the Premier said that this city will have one of the biggest harbors in the Mediterranean.

“An industrial Park will be located near Vlora, in accordance with a project of Vlora municipality and businessmen of this city. There will be one of the biggest harbors in the Mediterranean, because the corridor we are building - Durres-Prishtine-Merdare, makes Vlora and Albania waters more favorable for transport. The water of Vlora are deeper that other parts of the Adriatic coastline, this is an advantage”, said Premier Berisha, adding that this port will turn into a mega-generator of the quick and great development for Vlora.

The Premier said that will keep all the promises. “I am carrying out an electoral campaign, but the Albanians who believe in me should know that the promises will come true”, underlined the Premier. The Premier added that this Thermo Power Station will bring great profit not only for Vlora, but also the entire coastline, because this area receive a constant powerful energy resources.”

Premier Berisha considered the energy projects necessary for the protection of energy parameters of consumers. "The functioning of this thermo power station in the network guarantees an excellent power supply for the tourist area, from Vlora to Ksamil”, the Premier said.

In answer to the interest of media on effect of oil price rise in Fier thermo power station functioning, Premier Berisha said that it will have its effect, but added that the high price of power is its lack, whereas considered the other prices considerable.

Regarding constructions of other thermo power stations in Albania, Premier Berisha said that there exists a real project for the construction of a 800 megawatt thermo power station, 8 times bigger that Vlora thermo power station, together with other projects. The Premier said that Porto Romano, will be the main energy port in Albania. “We will build even bigger thermo power stations, but they will not be built in the coastline”, stressed the Premier, adding that Porto Romano is not suitable for the construction of a nuclear power station, but the place will be carefully selected, because several conditions should be considered.

The Premier stressed that there will not be a nuclear plant in Porto Romano but a Thermo Power station with gas, oil and coal.
Old December 14th, 2008, 03:02 PM   #6
Shqiptario
BANNED

"Pelivan Leskaj" new road

Part of Transballkanika road -Postė of ēole

New road to port of Vlora

New road "Nermin Vlora - Renzo Falaschi"

Last edited by Shqiptario; December 14th, 2008 at 03:14 PM.
Old December 14th, 2008, 03:09 PM   #7
G.C.F
Kosovo zemra ime

Likes (Received): 0

Wow rruget po duket shume te mire, vetem perpara Vlora
Old December 14th, 2008, 03:10 PM   #8
Shqiptario
BANNED

Vlorė Wind Farm

The Vlorė Wind Farm is an under construction wind power project in Albania. It will have 250 individual wind turbines with a nominal output of around 2 MW which will deliver up to 500 MW of power, enough to power over 334,166 homes, with a capital investment required of approximately US$ 900 million.

The electricity production of the first Albanian wind farm will begin in 2010.

The farm which will be built by Italian company Moncada Costruzioni in cooperation with Albanian Enpower, will rise in the area of Karaburn and Kurvelkesh, near Vlora and will have a production capacity of 500 MW.

According to the website of INFORMEST, Service and Documentation Centre for Economic International Cooperation, an underground transmission line placed at 825 metres in depth will connect the port of Vlora with Brindisi in order to carry to Italy some 400 kW of electricity.

The Albanian Government approved in August the exploitation of a forest area of 95.7 hectares in the municipality of Vlora for development of the farm.

The cost of the farm was estimated at some 750 million euro, while the energy line connecting Italy and Albania will cost some 250 million euro.

The authority which regulates the energy sector in Albania has issued the first license for energy production to company Hera which will construct in the south-east part of the country a plant of 240 million euro for production of 150 MW.
Old December 14th, 2008, 03:18 PM   #9
Shqiptario
BANNED

New Market in the City

Old December 14th, 2008, 03:26 PM   #10
Shqiptario
BANNED

AMBO pipeline

On 31 January 2007, the Republic of Macedonia, Bulgaria and Albania signed a trilateral convention on the construction of the Balkan pipeline AMBO. This document has been ratified by the Parliaments of all three countries and governs the construction, operation, and maintenance of the pipelines.

The aim of the 894 kilometres (556 mi) long trans-Balkan pipeline is to bypass Turkish Straits in transportation of Russian and Caspian oil. The pipeline is expected to cost about US$1.5 billion and it will transport 750,000 barrels (119 t) of oil per day. There will be four pump stations, two in Bulgaria and one each in the Republic of Macedonia and Albania, constructed along the route. A pre-front-end engineering and design study (FEED) will be prepared by KBR.

Environmental studies to be conducted and construction licenses need to be obtained, allowing work to commence in late 2008. The pipeline is expected to be operational by 2011.
Old December 14th, 2008, 03:35 PM   #11
Shqiptario
BANNED

The „Soleal Project”

New Buildings in Vlora
Old December 15th, 2008, 06:00 PM   #12
Tartanzan
BANNED

Likes (Received): 421

Shqiptario te lumte dora! Shume bukur i paske grumbulluar te gjithe projektet!
Tartanzan no está en línea   Reply With Quote
Old December 15th, 2008, 07:41 PM   #13
Huti
Wait,...

Likes (Received): 3136

Bravo, dude!!!
Huti no está en línea   Reply With Quote
Old December 15th, 2008, 07:51 PM   #14
Shqiptario
BANNED

Tartanzan&Huti

Vlore, nis rikonstruksioni i Muzeut Historik

VLORE Nis rikthimi nė identitet i godinės sė Muzeut Historik nė qytetin e Vlorės, njė nga objektet mė tė vjetra nė kėtė qytet, si dhe njė nga institucionet mė tė rėndėsishme pėr historinė dhe kulturėn e Vlorės e mė gjerė. Burime pėr "Gazeta Shqiptare" pohojnė se kjo godinė e ndėrtuar nė vitet 1918-1922 tė shekullit tė kaluar, i ėshtė nėnshtruar kohėt e fundit rikonstruksionit tė plotė me njė fond prej 9 milionė lekėsh tė buxhetit tė shtetit, lėvruar nėpėrmjet Ministrisė sė Turizmit, Kulturės, Rinisė e Sporteve.
PROJEKTI
Skėnder Spahiu, drejtor i Muzeut pohon se "projekti parashikon rikonstruksionin e mjediseve tė brendshme tė godinės, restaurimin e fasadės sė saj, realizimin e hidroizolimit, modernizimin e sistemit tė ndriēimit, zėvendėsimin e stendave ekzistuese me tė tjera mė funksionale etj". Sipas tij, projekti pritet tė pėrfundojė brenda njė periudhe 4-mujore, ndėrkohė qė ai synon tė ridimensionojė jo vetėm vlerat e Muzeut Historik, por edhe ato tė godinės ku ėshtė vendosur. Godina e ndodhur nė qendėr tė qytetit ėshtė mjaft e veēantė pėr shkak tė stilit tė saj arkitekturor, qė pėrbėn njė gėrshetim tė traditave qytetare nė ndėrtim dhe elementeve tė stilit barok. Fillimisht ajo ka shėrbyer si godinė e Bashkisė sė qytetit tė Vlorės dhe mė pas pėr organizatat e masave deri nė vitin 1962, kur u krijua Muzeu Historik.
MUZEU
Nė kėtė institucion janė tė ekspozuara e ruhen qindra objekte origjinale, tė cilat pėrfaqėsojnė dhe pasqyrojnė periudha tė ndryshme historike, nga antikiteti e deri nė ditėt tona. Mes tyre pėrfshihen objekte arkeologjike qė u pėrkasin qyteteve tė ndryshme antike nė rrethin e Vlorės si, Orikut, Amantias, Plocės, Olimpias (Mavrovė), Kioninės (Kaninė) etj. Nė mjediset e kėtij muzeu ndodhen gjithashtu objekte origjinale tė periudhės sė mesjetės, armė, sende luftėtarėsh tė njohur nė histori. Nė Muzeun Historik ka njė kėnd tė veēantė ku pasqyrohet kontributi i popullit vlonjat pėr shpalljen e Pavarėsisė. Nė tė ndodhen njėkohėsisht edhe 2 pavijone qė evokojnė Luftėn e Vlorės nė 1920-ėn, si dhe Lėvizjen e Qershorit 1924. Nė kėtė muze ėshtė vendosur edhe arkivoli origjinal ku prehej trupi i patriotit Avni Rustemi, nga momenti qė u varros e deri nė ēastin kur u zbulua pėr t'u rivarrosur nė tė njėjtin vend. "Rehabilitimi i godinės sė Muzeut Historik ėshtė pjesė e investimeve qė po realizohen nė ruajtjen e vlerave kulturore, historike e arkeologjike nė qytetin dhe rrethin e Vlorės. Pak muaj mė parė pėrfunduan projektet e rehabilitimit tė godinave tė Muzeut Kombėtar tė Shpalljes sė Pavarėsisė dhe Muzeut Etnografik. Gjithashtu ėshtė nė proces edhe njė projekt i ngjashėm me Kullat e Dervish Aliut, nė fshatin Dukat, 30 km nė jug tė qytetit tė Vlorės", - shton drejtori Spahiu.

http://balkanweb.com/sitev4/index.php?id=29959
Old December 15th, 2008, 07:54 PM   #15
Shqiptario
BANNED

Rehabilitimi i infrastrukturės sė brendshme nė qytet drejt pėrfundimit.

Rehabilitimi i rrugės “Jeronim De Rada” nė Vlorė ėshtė drejt pėrfundimit. Kryebashkiaku i Vlorės zoti Shpėtim Gjika e ka inspektuar sot kėtė rrugė pėr tė parė edhe njė herė mė nga afėr ecurinė e punės dhe cilėsinė e saj.
Ashtu si gjithė rrugėt e tjera tė qytetit edhe kjo rrugė i ėshtė nėnshtruar rehabilitimit sė tė gjithė infrastrukturės sė saj dhe ashtu si premtoi paraprakisht zoti Gjika nė nisjen e punimeve tė kėtij segmenti komunitetit tė kėsaj zone tashmė do t’i dhurohet njė rrugė me tė gjithė parametrat e duhur tė infrastrukturės. I shoqėruar nga banorė tė kėtij komuniteti si dhe nga pjesėtarė tė stafit tė vet kryebashkiaku u shpreh se “siē e shikoni sot jemi nė fazėn pėrfundimtare tė rehabilitimit tė plotė tė rrugės “Jeronim De Rada”, njė rrugė, e cila ka qenė problematikeje vetėm pėr kėto vitet e fundit por vazhdimisht gjatė tė gjitha kohėrave nė kėtė komunitet shumė tė vjetėr tė qytetit tė Vlorės. Ky ėshtė njė fond prej 15 milionė lekė tė reja, i cili parashikon dhe rehabilitimin e infrastrukturės duke pėrfshirė trotuare, ndriēim dhe asfaltim sė bashku me pusetat, ne mundėsuam gjithashtu njė shtesė fondi rreth 12 milionė lekė tė tjera pėr tė siguruar edhe ujėsjellėsin. Pra kjo rrugė ėshtė bėrė duke riparuar pėrfundimisht dhe kanalet e ujėrave tė zeza. Ėshtė njė nga lagjet e vjetra tė qytetit, pėr tė cilėn ne synojmė qė pėrfundimisht me rehabilitimin e kėsaj rruge me tė gjithė parametrat siē e thashė, ndriēim, gjelbėrim, trotuare, asfaltim dhe ujėsjellės duke pėrfshirė kėtu dhe kanalin e ujėrave tė zeza, pėrfundimisht e sjellin nė identitet pėr tė lidhur aksin e kėsaj rruge me akset e rrugėve tė tjera tė asfaltuara. Siē e shikoni bashkia e Vlorės, nuk ėshtė ashtu siē e etiketon njė zonjė e nderuar me psikologji ēifligari, por ėshtė njė bashki nė shėrbim tė qytetarėve duke operuar nė komunitet me fondet e saj, duke e bėrė sa mė tė lehtė jetėn e qytetarėve tė saj, pra vazhdojmė tė jemi nė shėrbim tė qytetarėve”.
Duhet thėnė se jo vetėm rruga “Jeronim De Rada”, por edhe rrugė tė tjera tė rėndėsishme tė qytetit janė planifikuar tė rehabilitohen tani sė shpejti pėr tė qenė funksionale dhe komode gjatė sezonit turistik, i cili fillon sė shpejti nė qytetin tonė. Bashkia do tė ndėrhyjė nė segmentin e rrugės gjatė bregdetit, po punohet nė infrastrukturėn e lagjes “Pavarėsia”, lagjes “1Maj” dhe po bėhen tė gjitha pėrgatitjet pėr tu futur pas Shtėpisė sė Oficerėve sepse ka nevojė urgjente pėr tė ndėrhyrė nė blloqet e brendshme tė banimit. Mbas datės 8 Maj do tė fillohet rehabilitimi i rrugės nga Skela deri nė Ujė tė Ftohtė.
Old December 16th, 2008, 10:50 AM   #16
Huti
Wait,...

Quote:
Originally Posted by Shqiptario View Post
Tartanzan&Huti

Vlore, nis rikonstruksioni i Muzeut Historik

VLORE Nis rikthimi nė identitet i godinės sė Muzeut Historik nė qytetin e Vlorės, njė nga objektet mė tė vjetra nė kėtė qytet, si dhe njė nga institucionet mė tė rėndėsishme pėr historinė dhe kulturėn e Vlorės e mė gjerė. Burime pėr "Gazeta Shqiptare" pohojnė se kjo godinė e ndėrtuar nė vitet 1918-1922 tė shekullit tė kaluar, i ėshtė nėnshtruar kohėt e fundit rikonstruksionit tė plotė me njė fond prej 9 milionė lekėsh tė buxhetit tė shtetit, lėvruar nėpėrmjet Ministrisė sė Turizmit, Kulturės, Rinisė e Sporteve.
PROJEKTI
Skėnder Spahiu, drejtor i Muzeut pohon se "projekti parashikon rikonstruksionin e mjediseve tė brendshme tė godinės, restaurimin e fasadės sė saj, realizimin e hidroizolimit, modernizimin e sistemit tė ndriēimit, zėvendėsimin e stendave ekzistuese me tė tjera mė funksionale etj". Sipas tij, projekti pritet tė pėrfundojė brenda njė periudhe 4-mujore, ndėrkohė qė ai synon tė ridimensionojė jo vetėm vlerat e Muzeut Historik, por edhe ato tė godinės ku ėshtė vendosur. Godina e ndodhur nė qendėr tė qytetit ėshtė mjaft e veēantė pėr shkak tė stilit tė saj arkitekturor, qė pėrbėn njė gėrshetim tė traditave qytetare nė ndėrtim dhe elementeve tė stilit barok. Fillimisht ajo ka shėrbyer si godinė e Bashkisė sė qytetit tė Vlorės dhe mė pas pėr organizatat e masave deri nė vitin 1962, kur u krijua Muzeu Historik.
MUZEU
Nė kėtė institucion janė tė ekspozuara e ruhen qindra objekte origjinale, tė cilat pėrfaqėsojnė dhe pasqyrojnė periudha tė ndryshme historike, nga antikiteti e deri nė ditėt tona. Mes tyre pėrfshihen objekte arkeologjike qė u pėrkasin qyteteve tė ndryshme antike nė rrethin e Vlorės si, Orikut, Amantias, Plocės, Olimpias (Mavrovė), Kioninės (Kaninė) etj. Nė mjediset e kėtij muzeu ndodhen gjithashtu objekte origjinale tė periudhės sė mesjetės, armė, sende luftėtarėsh tė njohur nė histori. Nė Muzeun Historik ka njė kėnd tė veēantė ku pasqyrohet kontributi i popullit vlonjat pėr shpalljen e Pavarėsisė. Nė tė ndodhen njėkohėsisht edhe 2 pavijone qė evokojnė Luftėn e Vlorės nė 1920-ėn, si dhe Lėvizjen e Qershorit 1924. Nė kėtė muze ėshtė vendosur edhe arkivoli origjinal ku prehej trupi i patriotit Avni Rustemi, nga momenti qė u varros e deri nė ēastin kur u zbulua pėr t'u rivarrosur nė tė njėjtin vend. "Rehabilitimi i godinės sė Muzeut Historik ėshtė pjesė e investimeve qė po realizohen nė ruajtjen e vlerave kulturore, historike e arkeologjike nė qytetin dhe rrethin e Vlorės. Pak muaj mė parė pėrfunduan projektet e rehabilitimit tė godinave tė Muzeut Kombėtar tė Shpalljes sė Pavarėsisė dhe Muzeut Etnografik. Gjithashtu ėshtė nė proces edhe njė projekt i ngjashėm me Kullat e Dervish Aliut, nė fshatin Dukat, 30 km nė jug tė qytetit tė Vlorės", - shton drejtori Spahiu.

http://balkanweb.com/sitev4/index.php?id=29959
Very nice,...
Old December 16th, 2008, 12:52 PM   #17
Pirro
-Epirus, my homeland-

Likes (Received): 29

shikoni karaburunun me sazanin....!!!!

...I'm not a man of too many faces
The mask I wear is one
Those who speak know nothing
And find out to their cost
Like those who curse their luck in too many places
And those who fear are lost
Pirro no está en línea   Reply With Quote
Old December 16th, 2008, 06:21 PM   #18
Huti
Wait,...

Talking

and of course, grazie Silvio Berlusconi,...
Old December 17th, 2008, 08:37 PM   #19
thebackdoorman

Likes (Received): 26

Quote:
Originally Posted by Pirro View Post

Nuk ma merre mendja ai te jete plani.
Old December 17th, 2008, 09:29 PM   #20
Kapedani
BANNED

Likes (Received): 0

Quote:
Nuk eshte ky plani fare. Kjo ishte nje supozim qe ne kohen e NANOs...por projektet kan ndryshuar shume qe atehere
Kapedani no está en línea   Reply With Quote

Rate This Thread
Rate This Thread: