|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#61 |
|
Moderator
Likes (Received): 138
|
Is dat zoiets waar je met kinderen heen gaat?
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Luctor et Emergo
Likes (Received): 198
|
Kinderen? Da's voor mij allemaal science fiction dus ik zou 't niet weten.
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
fan van de klok
Likes (Received): 0
|
Quote:
Die bus is indd een ramp. Ik heb het de bijnaam 'bobbelbus' gegeven. Zelf vlieg ik ook liever vanaf Schiphol, daar ben je sneller met de trein!
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Registered User
Likes (Received): 2
|
Quote:
|
|
|
|
#65 |
|
Registered User
Likes (Received): 65
|
Ik vind het allemaal sterk de indruk wekken dat er partijen bezig zijn die die luchthaven gewoon niet wíllen. Anders kom je toch niet met zulke maffe verbindingen op de proppen zetten?
Don't blame it on sunshine, don't blame it on moonlight, don't blame it on good times, blame it on rampant police brutality, widespread gang violence and the near total collapse of Civil Society itself. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Luctor et Emergo
|
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben. Ik zet mijn geld op types in de beide gemeenteraden die de andere stad het licht in de ogen niet gunnen en alles zullen doen om samenwerking te saboteren.
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Moderator
|
En ik wil zelf ook niet, het ligt me gewoon te dicht bij Rotterdam. Ik zit hier al drie dagen in de week. Ze kunnen toch van mij niet verwachten dat ik er dan ook nog eens vrijwillig heen ga? Nee, doe mij dan maar Schiphol.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Luctor et Emergo
|
Bouwen we toch een nieuwe luchthaven aan het einde van de A4 in Midden Delfland. Gaat dat strookje snelweg tenminste ook nog ergens heen.
Of in Scheveningen haven. Ook een optie. Landingsbaan die de zee in steekt zoals in Genua!
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Moderator
|
Ja, dat zou wel mooi zijn. Hebben we meteen een hoop chagrijnige Rotterdammers, die dan met een nutteloze luchthaven zitten én een hoop chagrijnige natuurvorsers en vogelspieders. Ik zeg, twee vliegen in één klap!
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Registered User
|
Zou leuk zijn. Maar als een Cruise Haven al niet lukt, laat staan...
|
|
|
#71 |
|
Luctor et Emergo
|
Cruisehaven, veerhaven (hoge snelheidsveerboot naar London) en luchthaven in één. Denk je eens in wat een fan.tas.tisch terminalgebouw je dan zou kunnen ontwerpen! Kunnen we meteen een ondergrondse tramroute vanaf CS aanleggen
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Registered User
|
Dat gaan wij helaas niet meer meemaken, of toch..
|
|
|
#73 |
|
Moderator
|
Een cruvelu, ja, dat zie ik wel zitten. Zo'n plek waar alle transportmodaliteiten bij elkaar komen om tot één grote gemene deler te komen in een supra-transportionele terminal. Geen onnodige verplaatsingen meer van de ene modaliteit naar de andere, maar een samengebald kernpunt waar alles bij elkaar komt.
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Registered User
Likes (Received): 65
|
Maak er dan wel een HSL-cruvelu met klaverblad van. Als je intermodaal gaat moet je het goed doen.
Don't blame it on sunshine, don't blame it on moonlight, don't blame it on good times, blame it on rampant police brutality, widespread gang violence and the near total collapse of Civil Society itself. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Moderator
|
Inderdaad, daar heb je een sterk punt.
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Registered Abuser
Likes (Received): 68
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Registered User
|
|
|
|
#78 |
|
Luctor et Emergo
|
Dit idee?
![]() |
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Registered User
Likes (Received): 23
|
Briljant!!
Maar ik heb geen jacht... Quote:
We hoeven alleen de locatie iets aan te passen...
|
|
|
|
#80 |
|
Registered User
|
Den Haag best presterende regio in Nederland
vrijdag 25 juni 10 16:16 DEN HAAG - De regio Den Haag was in 2009 de economisch best presterende regio in Nederland. Dat blijkt uit de jaarlijkse ranglijst van de economische prestaties van Nederlandse regio's van de Rabobank. De crisis heeft vorig jaar vooral de industriële regio's in Nederland sterk getroffen. Veel dienstverleners en met name de publieke sector hadden het minder zwaar te verduren dan de industrie en het transport. Dat verklaart de relatief goede prestatie van de regio Den Haag, waar de dienstverlening en de overheid zwaar vertegenwoordigd zijn. Overal in Nederland was vorig jaar sprake van economische krimp.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|