|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Projectnieuws Stand van zaken van projecten in Nederland. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#21 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Aah... Bedankt!
Met alle foto's die ik gekregen heb heb ik het volgende gedaan:
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
Registered User
Likes (Received): 15
|
^ Waarvoor dank!
Ben je ook van plan om de kerken, watertoren en tv-toren in het diagram op te nemen, of gaat het alleen om woonbebouwing (35+)? Quote:
Quote:
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Registered User
|
De TV toren staat er al in, maar die moet je net als de kerk(en) en watertoren zoeken met de zoekfunctie. Ik zal binnenkort wel aan de slag gaan, al moet je van de kerk niet te veel verwachten.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Urban Struggle
|
^Netjes gedaan, bedankt!
|
|
|
#25 |
|
Registered User
|
Auto Poppe springt in Goes' Audi-Volkswagen-gat
GOES - Auto Poppe in Vlissingen begint in Goes een Audi- en Volkswagen garage. Het bedrijf springt daarmee in het 'gat' dat is ontstaan door het faillissement van autobedrijf Van Strien, dat ook Audi en Volkswagen dealde. Auto Poppe krijgt daarmee een Audi-VW-monopolie in Zeeland, het bedrijf heeft ook een vestiging in Terneuzen. Volgens directeur Gillis Poppe wordt op dit momnet naar een tijdelijk onderkomen in Goes gekeken, om Goese klanten zo snel mogelijk te kunnen bedienen. "Ik zeg niet waar, want dat is nog afhankelijk van bepaalde factoren." Poppe hoopt eind dit jaar een nieuwe garage te hebben gebouwd op een stuk grond op bedrijventerrein De Poel. De garage van Van Strien in Car Village is geen optie. "Ik heb een hekel aan huren en daarnaast wil de eigenaar (de BaGe-groep, red.) er met eigen merken in." Poppe is wel voornemens een 'selectie' van het voormalig personeel van Van Strien over te nemen. Het faillissement van Van Strien, waar 35 mensen werkten, zat er aan te komen. Het bedrijf ging sinds de verhuizing in 2007 naar Car Village vooral gebukt onder de kosten voor twee locaties. De miljoeneninvestering in het nieuwe onderkomen zou worden gedekt door de herontwikkeling van de verlaten panden aan de Van der Spiegelstraat. Bron: www.pzc.nl |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Registered User
|
Hmm, als ik het goed begrijp had Auto Poppe dus al plannen om nieuw te bouwen in Goes..
Wat zouden de consequenties zijn inzake de uitbreiding van Car Village? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
MikeyLee
|
De uitbreiding van Car village naast de Volvo wordt naar mijn weten van de Fiat en de leasemaatschappij..
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Registered User
|
Quote:
Daarnaast komen ook Chevrolet en Opel die kant op. Die gaan weg op Klein Frankrijk zodat daar de Albert Heijn straks in kan. Kan me voorstellen dat de nieuwbouwplannen dus nog wel gewoon door gaan. Hangt er een beetje vanaf of bv Chevrolet en Opel in één showroom mogen blijven zitten van hun importeurs. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Registered User
|
In die zin... het faillisement van Van Strien komt niet uit de lucht vallen. De geruchten gingen al langer. Denk dat Poppe gewoon slim is geweest en op voorhand al een optie op een stuk grond heeft genomen ofzo.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Registered User
|
Ditmaal een groter formaat van het Erasmuscomplex.
Erasmuspark ![]() Goese Schans, fase 1 ![]() Uitbreiding Kantoor Delta NV
Last edited by Hart van Zeeland; May 22nd, 2011 at 06:31 PM. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
MikeyLee
|
Rossinipark
GOES - ; De drie woontorens van het Rossinipark in Goes beginnen steeds meer vorm te krijgen.
Ook met de verkoop gaat het goed volgens makelaar Wim Dodmond van het Nieuwbouwhuis. "Ruim zestig procent van de 33 appartementen is verkocht." Volgens Dodmond is er duidelijk behoefte aan ruime appartementen met meerdere slaapkamers en een groot balkon. Met name dat laatste spreekt volgens hem veel mensen aan. "Een normaal balkon telt vaak tien tot twaalf vierkante meter. Hier gaat het om 27 vierkante meter. Dat is een gigantische buitenruimte." Over enkele weken is het modelappartement klaar. Dat zal de verkoop wellicht het laatste zetje geven. foto Peter Buteijn http://www.pzc.nl/multimedia/archive...9_1034240b.jpg Last edited by Mikeylee; February 9th, 2009 at 09:55 AM. Reason: picture |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Urban Struggle
|
Zet ik hem d'r wel even op.
![]() ![]() Zal er dit weekend eens langsgaan.
|
|
|
#33 |
|
Urban Struggle
|
Heerlijke impressie, Erasmuspark zal een aardige impact krijgen op de Goese 'skyline' vanuit het noorden.
Lang geleden dat er in Goes zo'n groot project gerealiseerd werd. Met de Goese Schans (+ Scheldewachters misschien) ook nog in aantocht gaan we mooie tijden tegemoet! ![]()
|
|
|
#34 | |||
|
Registered User
|
Quote:
Quote:
Quote:
Last edited by Hart van Zeeland; May 22nd, 2011 at 06:30 PM. |
|||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Registered User
|
Nieuwbouw autobedrijf Sinke aan de Scottweg 5 in De Poel:
![]() Nieuwbouw Scottweg 5 Vanwege interne groei bij landbouw & mechanisatiebedrijf van Weele gaat ons bedrijf verhuizen. Citechma, eigenaar van landbouw & mechanisatiebedrijf van Weele, zal de landbouwafdeling zodanig uitbreiden dat daardoor de voor ons noodzakelijke ruimte zal wegvallen. Daarom zullen we medio 2009 de vestiging aan de Stadseweg verruilen voor een nieuw bedrijfspand. In de bijlage hieronder vindt u de tekening van ons toekomstig pand aan de Scottweg in Poel II. In januari 2009 wordt de bouw gestart. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Registered User
|
Infrastructurele werken (vanaf 2009)
![]() Appartementengebouw 'De Schans' (50 app.) aan de Beukenstraat ![]() Vandaag ook nog een rondje door de stad gefietst en een paar update'tjes geschoten. Op het Stationspark lijkt weer wat te gaan gebeuren; voor "Stationsstaete" heeft bouwbedrijf J. van de Linde een bouwkeet neergezet en hekwerk staat klaar om geplaatst te worden. 1. | Kantoorappartementen aan de Van de Spiegelstraat ![]() 2. | Parkeergarage aan het Bleekplein ![]() 3. | Cios aan de Zwembadweg
Last edited by Hart van Zeeland; May 22nd, 2011 at 06:36 PM. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Registered User
|
Gister ook nog een paar foto's gemaakt in het centrum. Stelt niet zoveel verder.
1. | Zicht op de Grote Kade. ![]() 2. | Rozemarijnstraat. ![]() 3. | Blauwe Steen, richting de Sint Jacobstraat. ![]() 4. | Blauwe Steen, richting de Grote Kade. ![]() 5. | Sint Jacobstraat. ![]() 6. | Pijntorenstraat. ![]() 7. | Pijntorenstraat, richting de Sint Jacobstraat. ![]() 8. | Wederom de Sint Jacobstraat.
Last edited by Hart van Zeeland; May 22nd, 2011 at 06:50 PM. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Registered User
|
Geinige straatjes allemaal, sfeervol!
|
|
|
#39 |
|
MikeyLee
|
Infrastructuur
HvZ, bedankt voor het schema van de infrastructurele werkzaamheden die gaan plaats vinden.
De grote vraag is wanneer dit precies gerealiseerd gaat worden, volgens mij blijven veel werkzaamheden visie of zullen er binnen 10 jaar nog niet liggen. Heb in de PZC gelezen dat volgende maand een gedetaileerd overzicht gepubliceerd wordt over welke projecten spoedig gerealiseerd gaan worden. Weet iemand trouwens wanneer ze in Mannee gaan starten? Ik dacht dat ze rond deze tijd met de dijkwoningen zouden beginnen. Overigens heb ik gehoord dat de Fiat / Lancia niet meer gaat nieuwbouwen naast de Volvo, deze gaat in de ruimte waar van Strien heeft gezeten. Poppe gaat zich tijdelijk huisvesten aan de Westhavendijk, de oude Ford garage. Gr. Mike |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Registered User
|
Quote:
Dat Fiat/Lancia in de ruimtes van Audi/VW gaat lijkt me logisch :-) Blijft de vraag staan waar Opel en Chevrolet naar toe gaan inclusief kantoor van AutoLease Zuid-West. |
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| aria, bouwprojecten, emmen > goes, erasmuspark, goes (zld), mannee, riethoek, waterstad goese schans |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|