|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#4461 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Niet meer op reageren, svp. Dan verdwijnt ie vanzelf wel weer.Die impressie ziet er al beter uit dan die eerste twee. Vind de sporen in de bocht wel ver uit elkaar liggen.
|
|
|
#4462 | |
|
Registered User
|
Quote:
Die andere boom op de hoek kan er ook niet staan, is geen plek voor. Alle bomen voor de Scheer & Foppen moeten gekapt worden net als die mooie oude boom voor het Mexicaanse resataurant. Valt wel op dat het architecten bureau (bewust?) een foto van de huidige situatie heeft geplaatst op het moment dat de bomen geen bladeren hebben zoadat het minder opvalt hoeveel groen er verdwijnt. Op impressies teken ze er altijd het liefst bomen bij omdat mensen graag groen zien. Om de 5 minuten moeten mensen voor het stoplicht voor voetgangers wachten omdat de tram voorrang heeft. Ze zijn alleen de stoplichten vergeten in te tekenen. Last edited by trammelant; June 8th, 2012 at 05:09 AM. |
|
|
|
|
|
|
#4463 |
|
Registered User
|
Ik heb ook wat domeinen te koop: www.regiotram.com www.groningertram.nl www.regiotramgroningen.nl en www.tramgroningen.nl Ik liet er 1 vervallen en die werd meteen door een bouwbedrijf geregistreerd, dus ik denk dat er wel belanghebbenden zijn.
|
|
|
|
|
|
#4464 |
|
Registered User
|
Hoe komen we hier ooit nog vanaf!! Deze vreselijke TRAMMELANT!!!!!!!!!! Ik vind het ronduit onbeschoft, hoe hij Karrs, de grond aan het inboren is!! Zie nu ook dat hij rare opmerkingen maakt in de richting Tramburo....Negeren zal het beste zijn!! Dat weet ik, maar dit is meer dan hinderlijk aan het worden!! Nogmaals wie beheert deze groep!! Zijn er mogelijkheden, vervelende lieden te blokeren?? Dit moet nu afgelopen uit zijn!!!!!!!
Zojuist een kennis van mij gevraagd, die weet heeft van deze groep, en misschien weet, hoe je mensen als Trammelant kunt BLOKEREN!! Voor de rest jongens door gaan op de leuke discussie, en ons niet klein laten maken! Door halfegaren gekken als deze TRAMMELANT. |
|
|
|
|
|
#4465 |
|
Registered User
|
Rustig, MartijnFloris. Trammelant is niet de eerste idioot die hier voorbij trekt, en zal hoogstwaarschijnlijk niet de laatste zijn. Zie het op een waardige manier het hoofd bieden aan zijn achterlijkheid als een soort "beproeving" dat wij forumleden allen vroeg of laat moeten doorstaan.
|
|
|
#4466 |
|
Registered User
Likes (Received): 32
|
Trammelant is tegenstander van de tram en is sceptisch over de toekomst. Dat is zijn goed recht. Laat 'm lekker.
![]() Ik als Bredanaar - en dus verre buitenstaander - vind het een erg interessante discussie. Ik hoop dat ik 'm ook ooit mag meemaken als er sprake zou zijn van een (regio)tram in Breda.
|
|
|
#4467 | |
|
Registered User
|
Hahaha, 7 berichten geplaatst. Volgens mij is er een lid die een extra account heeft aangemaakt.
En het interessante is, ik doe juist helemaal niets! Ik gebruik af en toe de woorden die O. Kars heeft gebruikt richting journalisten, de heer Kaminga, politici alleen zet ik er zijn naam bij. Blijkbaar mag je wel afzetten tegen iedereen, maar als je hetzelfde doet wat O.Kars wordt er geroepen om censuur. Niet dat ik iets anders zou verwachten van iemand die op een communistische partij zal stemmen, maar toch… Even wat quotes van Karrs waaruit wel blijkt dat hij ook niet geloofd in de sprookjes van het trambureau en onderzoekjes over trams zonder bovenleiding of trams die de regio in zouden kunnen rijden. Want zonder dieselmotor wordt dat rijden in de regio toch lastig/duur. En dan telkens maar verklaren dat de heer Kamminga mediageil is, maar zelf vergeten in de spiegel te kijken. Quote: Originally Posted by Karrs Ik ga het niet eens lezen. Ik ben die schijnheil en zijn mediageilheid spuug- en spuugzat. Ja, dat irriteert mij ook, maar dat moet OOG zelf weten... en het is ook zo dat de voorstanders (incl mijzelf) niet zo te koop lopen met hun mening als Kamminga, natuurlijk. Originally Posted by Cpt.Iglo Grote kans dat het stuk over de Grote Markt geen bovenleiding zal hebben. Quote Karrs: Die kans acht ik helemaal niet groot. Ik geloof er niks van dat de regiotrams van na 2020 aangedreven gaan laten worden door drie systemen (bovenleiding, derde rail en dieselmotor). Quote Karrs: Die hebben wij hier al - de stadspartij. Met vijf zetels. En ze maken er een grote puinhoop van - maar dat vertellen ze hun achterban niet. Die achterban is overigens van hetzelfde kaliber als de partij: anti-establishment, achterdochtig, populistisch, onderbuikerig en volkomen a-politiek. Quote Karrs: RTV Noord had me ook nog uitgenodigd voor de TV, maar dat wordt 'm niet zeiden ze net. Jammer, maar het is wel goed zo. Quote:
Zoals sommigen wel is opgevallen houd ik mijn site ook helemaal niet bij de afgelopen 1,5 jaar. Vereerd dat o.Karrs nog aan me denkt. Ik ben namelijk een wereldreis aan het maken en aan het emigreren. Dus azijnpisser MartijnFlores I doe niet alsof ik mensen vreemd behandel. Ik gebruik echt geen andere woorden dan de aandachtsgeile volksmenner O.Karrs. Ik zal geen cent belasting betalen aan die tram Maar ik ben nog steeds van mening dat het een slecht project is, er zijn mooiere dingen te bedenken waar de mooie historische binnenstad veel aantrekkelijker door zou worden.
Last edited by trammelant; June 8th, 2012 at 04:53 AM. |
|
|
|
|
|
|
#4468 | |
|
Registered User
|
Quote:
Dat hij mij moet hebben mag bekend zijn, maar ach... als hij dat allemaal echt meent dan komt ie naar m'n huis en vertelt hij me dat recht in m'n gezicht. Tot die tijd mag hij via internet roeptoeteren wat 'ie wil. ![]() Gewoon negeren (User CP - Edit Ignore List - Add User), gaat vanzelf weer over.
|
|
|
|
#4469 |
|
Registered User
Likes (Received): 29
|
Snap dat negeren niet zo...
Ik zie hier voorstanders ook met regelmaat van alles uitkramen over tegenstanders. Dus met dat vermeende fatsoen bij de voorstanders valt het ook wel mee. Al wordt dat over het algemeen wat beter verpakt in beter geformuleerde posts. En het nadrukkelijk voor zijn en dat steeds maar weer verkondigen met dezelfde argumenten en hetzelfde riedeltje kan net zoveel irritatie opwekken als tegenstanders dat bij jullie doen. Neem aan dat jullie ook gehoord en niet genegeerd willen worden? Hoort er allemaal bij als je stelling neemt wat mij betreft. |
|
|
|
|
|
#4470 | |
|
Registered User
|
Quote:
Ga nou niet de advocaat van de duivel lopen uithangen. Een spiegel voorhouden okee, dat is soms nodig, maar je weet wat Trammelant betreft echt wel beter.
|
|
|
|
#4471 |
|
Registered User
Likes (Received): 29
|
Is niet advocaat vd duivel...
Snap dat hele achter de ignore knop niet persoonlijk. Er is niks in deze wereld wat van mij achter een knop hoeft...bovendien zijn soms meerdere pagina's discussie een gevolg van een post die je dan niet ziet, dus dat snap ik dan ook niet. Om soms te begrijpen waar iemands reactie vandaan komt/op slaat zul je dan alsnog het moeten lezen naar mijn bescheiden mening om je er in te mengen. En ik zit me soms ook op te vreten, maar een gedeelte van hoe mensen op mij reageren heb ik vaak toch zelf ook mede veroorzaakt..Maar goed, laten we hier geen hele discussie van maken...het verbaast mij gewoon. |
|
|
|
|
|
#4472 | |
|
Registered User
|
Quote:
De Ignore List is er niet voor om weg te lopen uit een heftige discussie; hij is ervoor om trolls uit een discussie te weren. Juist om te voorkomen dat trolls hun doel bereiken (chaos, frustratie, scheldpartijen). Dat is een goed iets en daarom raad ik 'm aan voor figuren als Trammelant.Maar terug naar de tram. RTV Noord heeft het over andere steden! Dat is goed, zou je denken, maar in plaats van naar succesvolle voorbeelden te kijken, richten ze hun blik alleen op die paar steden waar het niet is doorgegaan. En ze hebben het over véél protest. Een belachelijk eenzijdig en zelfs slecht stukje, dus: http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=110677 Edit: ik zie nu pas dat er ook een audioverslag is. Die kan ik hier niet horen op m'n werk. Waar gaat die over? Edit2: Toch even kunnen luisteren. Eenzijdig negatief, vol tegenstanders (geen voorstanders) en voortdurend gehamer op de te hoge kosten. Zeer slecht stuk, zelfs zo slecht dat ik er een artikel over ga maken op de site.
GroningerTram.Com Last edited by Karrs; June 8th, 2012 at 10:09 AM. |
|
|
|
|
|
|
#4473 |
|
Registered User
Likes (Received): 3
|
Ach, het gaat over Nijmegen en Leiden. Nijmegen had alleen vage plannen en wil nu blijkbaar weer een Philiasco. (na de bandentram, kabelbaan, tram) Die VVD 'ers komen steeds met mislukte vervoersystemen zoals de Philiasco. En Leiden. Ook daar een gemiste kans ipv een hoogwaardig OV systeem wordt het geld nu uitgegeven voor meer asfalt. Ook dank zij de VVD en de SP in de provinciale staten. Maar ja, de RGL was altijd in Leiden een ongewild kindje en in Nijmegen komen ze blijkbaar niet verder dan van het ene plan naar het andere te blijven hoppen. (zal ook wel zo blijven) Slechte voorbeelden en totaal niet vergelijkbaar met Groningen.
|
|
|
|
|
|
#4474 |
|
Oosterend, Texel
Likes (Received): 24
|
Hoewel negeren waarschijnlijk het beste is, erger ik mij ook groen en geel aan die "Trammelant" (Trollerland?). Ongefundeerd en onnodig kwetsend. I.t.t. ArthurK, die zelf nog met een (nogal discutabele) betere oplossing kwam voor het probleem, is Trammelant alleen maar lekker anoniem aan het rondschoppen...Beste Trammelant, ben je ook nog op andere threads actief, of ben je echt alleen bezig met de tram in Groningen? Als dat het geval is zou ik voor zijn, als de tram wordt afgeblazen valt alles wat je te doen hebt weg. Moet je zomaar weer een nieuwe hobby verzinnen... |
|
|
|
|
|
#4475 |
|
Registered User
|
http://www.rtvnoord.nl/gemist/audiop...3.00%20uurWeer een interessant half uurtje op Radio Noord. Goed betoog van Arjen de Rooij.
|
|
|
|
|
|
#4476 | |
|
hubba hubba
|
Quote:
Trouwens, die boom kunnen ze ook gewoon verplaatsen naar de nieuwe plek. Het is niet de eerste keer dat dat gebeurt. Ik zou het trouwens een opluchting vinden als die lelijke flat op de hoek tenminste voor de helft van het jaar wordt verborgen achter zo'n groen scherm.
|
|
|
|
#4477 |
|
Registered User
|
Ik weet niet of er iets veranderd is, maar volgens het voorlopig ontwerp moe(s)t die prachtige boom wel degelijk om.Ontzettend jammer, maar soms kan het nou eenmaal niet anders. (En op renderings zijn de passanten opvallend vaak rolschaatsers en vrouwen met een kinderwagen. )
|
|
|
|
|
|
#4478 |
|
Registered User
|
Die boom moet wijken, maar dat hoeft natuurlijk niet direkt te betekenen dat hij om moet. Als aan de andere zijde wel plaats is, dan kunnen ze hem natuurlijk ook verplaatsen. Laatst is er ook een enorme boom ( ik geloof een Linde) die achter de Naberpassage stond naar de Bloemsingel verplaatst. Ze hebben er toen eerst damwandplaten horizontaal onder geschoven en daar H-balken onder gedaan en zo op een dieplader gehezen. Bij een kleinere verplaatsing is een flinke kraan voldoende.
|
|
|
|
|
|
#4479 | |
|
Registered User
|
Quote:
Stoere taal "vertelt hij me dat recht in mijn gezicht". Zou ik helemaal geen problemen mee hebben hoor, maar ik zie daar het nut en noodzaak niet van in, net als met de tram dus. Zinloze opmerking dus van jou.Wat wou je doen dan als ik jou recht in je gezicht mijn mening geef? Van mij zou jij een biertje krijgen als jij me volksmenner, azijnpisser en meer van dat soort loze kreten naar mijn hoofd zou slingeren. Ik zou je waarschijnlijk nog vriendelijk toelachen. Ik zie dat mensen geeneens weten wie ik ben en doen of ik anoniem rondschop? Karrs noemt mij met voor en achternaam. En ze maken zich zorgen of ik nog ergens anders mee actief ben. Ik denk dat mensen zoals O. Karrs zich beter zorgen kunnen maken of er leven is na de tram. Misschien kan hij dan eens op zoek naar een vriendin. Het moet toch wel opgevallen zijn dat ik me niet zo met de tram bezighield. In tegenstelling tot O.Karrs kan ik niet in de baas zijn tijd me met een tram bezighouden. Ik ben al enkele maanden op wereldreis en zal de komende jaren de rest van de wereld verkennen. |
|
|
|
|
|
|
#4480 |
|
Registered User
|
Okay Trammelant....Je bent niet eens in onze buurt! Van dit kleine kikkerlandje....Waarom ben je dan bezig over honderden kilometers, een eenorme drukte aan het maken, tegen de RegioTram in Groningen!! Geniet lekker van deze mooie wijde wereld!! Grote Zeeen.Oerwouden noem maar op...
Ben benieuwd of je een grote TRAM,BUS,METRO stad aan doet? Waarschijnlijk ben je dan erg blij, dat je snel im je hotel bent!! Dat biertje drink ik wel samen met Karrs... Wij zijn wel voor de REGIOTRAM!! Wat zeker weten een mooie gezonde toekomst zal brengen voor de stad Groningen en omgeving... |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| groningen, groninger faalhazen, koploper in binnenstad, regiotram, sneltrein, teleportatiehaltes |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|