|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#81 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
BANNED
|
Foto's van de skyline of van Den Haag zijn op zich toch ook goed. Ik begrijp er uit dat je de put niet meer op de foto mag zetten. Zo'n vermoeden had ik al, men houdt met alles rekening, jammer maar wel terecht.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Geregistreerd gebruiker
Likes (Received): 8
|
inderdaad jammer ,het zijn toch schitterende foto's vanuit de kraan.
maar als je eenmaal op hoogte bent, kun je schitterende foto's maken van de haagse skyline en omgeving en daar zullen we ook heel blij mee zijn
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Registered User
|
Quote:
Dus zo nu en dan een mooie foto van een mooie en soms bijzondere skyline. Met of zonder kraan. Maar wel zonder de bouwput. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
BANNED
|
Die foto's zijn ook meer dan welkom hoor, en zijn mooi genoeg!Straks op 183 meter
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Machinist
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
S/mileage
Likes (Received): 973
|
Alleen met een mooie vogel op de voorgrond. ![]() Ik snap ook wel dat ze liever niet hebben dat er vanbinnen uit wordt gefotografeerd. Gelukkig kunnen ze het niet verbieden om foto's te maken, ze kunnen het alleen lastig maken met hogere schuttingen. Maar ja, dat zal straks als de bouwput 100 meter hoog is echt niet meer werken. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Registered User
|
en tot die tijd gaan we geld inzamelen om een hoogwerker te huren zodat momo toch nog mooie foto's kan schieten
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Registered User
Likes (Received): 105
|
Een rondvluchtje boven Den Haag met Momo met telelens aan boord doet uiteraard ook wonderen .
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
#91 |
|
BANNED
|
Betaal jij? ![]() Wie herinnert zich nog de aanslagen op de ministeries van Binnenlandse zaken en ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid begin jaren 90, gepleegd door rara, in een reeks van aanslagen. Bij de aanslag op BiZa was een 'klein foutje' gemaakt, de bom had af moeten gaan bij het min. van justitie. In het begin van de jaren negentig voerde RaRa actie tegen het Nederlandse asielbeleid.[3] De actiegroep heeft onder andere op 18 maart 1990 bomaanslagen gepleegd op Marechausseekazernes in Oldenzaal en Arnhem, op 12 november 1991 een aanslag op het woonhuis van toenmalig staatssecretaris van Justitie Aad Kosto, op 25 maart 1990 en 12 november 1991 op het gebouw van het Ministerie van Justitie en het Ministerie van Binnenlandse Zaken en op 30 juni 1993 op het gebouw van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Of RaRa verantwoordelijk was voor de aanslag op het huis van Kosto is niet zeker, de aanslag is niet opgeeist en de verantwoordelijken zijn nooit gearresteerd. Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Revolut...istische_Actie Last edited by 070; March 4th, 2009 at 12:11 AM. |
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Registered User
Likes (Received): 59
|
Quote:
Bij het hele "foto's van ARBO-overtredingen" verhaal zou ik me nog wel wat kunnen voorstellen, en dat dan de bouwput buiten beeld moet blijven, maar zijn die fouten echt minder ernstig als ze op honderdveertig meter hoogte gebeuren dan op maaiveld-niveau? Anyway, ik snap ook dat jij het beleid niet maakt, en serieus: ik vind je foto's echt prachtig. Liever een foto zo nu en dan die veilig is (ook voor je baan) dan ietsje vaker een onveilige foto. |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
BANNED
|
Quote:
Dit heeft echt te maken met veiligheidsrisico's. Triest eigenlijk. Last edited by 070; March 4th, 2009 at 12:46 AM. |
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Registered User
Likes (Received): 59
|
Quote:
Nog steeds blijft het leip om complete bouwprojecten te beoordelen op veiligheid en hoe ze met die veiligheid omgaan, maar goed.... |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
BANNED
|
Met veiligheidsrisico's bedoelde ik eigenlijk wat ik plaatste in post 91.
Het zal in deze met beiden te maken hebben. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Registered User
Likes (Received): 105
|
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
#97 |
|
S/mileage
Likes (Received): 973
|
Help Momo de lucht in, Giro 681... laat ik maar niet mijn hele bankrekening nummer hier achter laten.
Maar als iemand geld over heeft om mij een rondvlucht boven Den Haag te schenken, een PM met een aanbod is altijd welkom!
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Registered User
|
Het is niet dat ik Momo z'n rondvlucht boven Den Haag misgun, maar als we het even praktisch bekijken maakt Momo nu toch al mooie gedetailleerde foto's van de put? En als Check dubbel check nou gewoon leuke plaatjes van de skyline en kranen blijft schieten, dan hebben we toch netto hetzelfde resultaat? Dan is het in principe niet echt nodig om al de moeite te doen om Momo met een telelens de lucht in te sturen. Alhoewel daar natuurlijk wel weer veel mooie vogels rondvliegen die hij dan weer in close up op de foto kan nemen
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
BANNED
|
05-03