daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Euroscrapers > Local discussions > Hellenic Architecture Agora > Η Αγορά μου | My Agora > Αρχείο | Archive

Thread Tools Rating: Thread Rating: 1 votes, 5.00 average.
Old January 26th, 2005, 05:08 AM   #1
chicagogeorge

Likes (Received): 692

Greece in the 21st Century

How multi -cultural will Greece get in the next 50 years? How will it effect the social fabric of the country

Based on current birth rates. Greece will have a population of 9.2 million by 2050. Down almost 2 million from it's current levels. In fact, all of Greece's growth from 1991 to 2001 came from migrants (around 1 million).

http://www.os-connect.com/pop/p2a.as...0&sort=Country
http://www.mapquest.co.uk/cgi-bin/ia...s&atlas=greece

Here is an article about Greece potentially becoming a nation of "pensioners"
http://news.ert.gr/en/newsDetails.asp?id=4772

In 1991 it was 98% ethnic Greek. Today it is estimated that Greece is 90% ethnic Greek. The rest are mainly Albanian, Turkish, Bulgarian, Romanian, Kurds, Ukranian, Arabs, and Persians.
It is also estimated that 25% of all school age kids in Athens are children of immigrants. About 11% nationwide.
http://www.mapquest.co.uk/cgi-bin/ia...s&atlas=greece
chicagogeorge no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old January 27th, 2005, 04:53 AM   #2
Christos7

Likes (Received): 0

Yeah it's pretty scary when you think about it.... And it seems all of Europe has this problem.

Greeks better start haveing more children... Our country lasted so many centuries, it would be ashame to see it "end". What I mean by this, is immigrants (which is a whole other problem in itself) keep pouring into our country (some 1 million now) when will it end? In time, if Greeks don't continue to have children, and immigrants keep pouring in, generations from now how many Greeks will actually be left? Mixing has to happen in time.... and some of the immigrants in this country, lets just say I am not to found of.....

Greek couples need to wake and and realise much more is at stake. 1.3 children per couple or whatever it is is just not enough.
"Men of Athens... Had I not greatly at heart the common welfare of Hellas I should not have come to tell you; but I am myself Hellene by descent, and I would not willingly see Hellas exchange freedom for slavery..." - Alexander I of Macedonia

(Herodotos, 9.45)
Christos7 no está en línea   Reply With Quote
Old January 27th, 2005, 05:09 AM   #3
chicagogeorge

Likes (Received): 692

Quote:
Originally Posted by Christos7
Yeah it's pretty scary when you think about it.... And it seems all of Europe has this problem.

Greeks better start haveing more children... Our country lasted so many centuries, it would be ashame to see it "end". What I mean by this, is immigrants (which is a whole other problem in itself) keep pouring into our country (some 1 million now) when will it end? In time, if Greeks don't continue to have children, and immigrants keep pouring in, generations from now how many Greeks will actually be left? Mixing has to happen in time.... and some of the immigrants in this country, lets just say I am not to found of.....

Greek couples need to wake and and realise much more is at stake. 1.3 children per couple or whatever it is is just not enough.
I wouldn't consider it a "problem", although it may become a problem if an ethnic group becomes dominant in a certain area near the border like in Thraki or even Epiros. That might cause nationalist tensions and border disputes. In metro Athens or Thessaloniki however, I think if Greeks do not become xenophobes, then the various cultures will easily assimilate and intergrate into Greek society. Most (but not all) groups coming into Greece are not all that different culturally than Greeks. If you think about it how many cultures has Greece already absorbed over the centuries? ancient Egyptians, ancient Persians, Illyrians, south Slavs, Turks, Latins, Romani... And we are still around! I guess it's the power of the Greek culture that allows people to accept it. Less than 100 years ago Greeks probably made up only about 65% of the population of what is now considered Greece. You had over 400,000 Turks, probably an equal number of Albanians (if you count the Arvanites), Bulgarians were probably half of the population in Makedonia outside Thesaloniki. Yet Greeks were also found all over the Balkans (Boreio Epiro, Monastiri in what is now FYROM, Philipoupolis -Plovdiv in Bulgaria) and especially in Asia Minor, like 2 million or so. Greece has really only be homogenous for less than a century.
chicagogeorge no está en línea   Reply With Quote
Old January 27th, 2005, 05:42 AM   #4
Alexander21
Megas Makedonas

The Greek Orthodox Chruch has now started to offer parents 'baby bonuses' for having more children. I am not 100% certain of what the conditions are, but from memory I think if the couple has 3 or more children they will get a considerable amount of money from the church.

Even the Australian government has introduced this policy offering a "baby bonus" for people who have babies.
Old January 27th, 2005, 06:51 AM   #5
Kommandant Mark
BANNED

Likes (Received): 3

Think about this guys.

In Serbia, which is of similar/equal population as Greece, there are about ~200.000 abortions performed each year. Number is more or less similar in Greece. I know its not "politically correct" and all, but why not limit it, if we are fight this problem? Lets say, only for certain cases(rapes, and such)

Of course, there are other solutions, like giving a free 2-3 bedroom apartments to families with three or more children.
Kommandant Mark no está en línea   Reply With Quote
Old January 27th, 2005, 07:01 AM   #6
Alexander21
Megas Makedonas

Quote:
In Serbia, which is of similar/equal population as Greece, there are about ~200.000 abortions performed each year. Number is more or less similar in Greece. I know its not "politically correct" and all, but why not limit it, if we are fight this problem? Lets say, only for certain cases(rapes, and such)
Could not agree with you more...... but this will open up a can of worms now!
Old June 18th, 2009, 10:55 AM   #7
lysandros

Likes (Received): 2

Μεταναστευτική πολιτική σε Ελλάδα και Κύπρο

Πόσοι ξένοι,κύριος λαθρομετανάστες,χωράνε σε Ελλάδα και Κύπρο?
Μήπως η Ελλάδα έχει γίνει ένα ξέφραγο αμπέλι που οποιος θέλει μπαίνει και βγαίνει κάτι που επωφελή μονο τους Tουρkους δουλεμπορους?
Έχουμε το δικαίωμα να αποφασίζουμε εμείς με πόσους και ποίους θα θέλαμε να μοιραστούμε την χωρα μας?

Last edited by lysandros; June 18th, 2009 at 11:01 AM.
lysandros no está en línea   Reply With Quote
Old June 18th, 2009, 11:00 AM   #8
lysandros

By White Magic
Quote:
Λαθρομετανάστες – Κύπρος, Ελλάς αιμορραγούν

Ο κ. Χαρδαβέλλας, γνωστός ερευνητής και παρουσιαστής κρίσιμων θεμάτων σε ελληνικό τηλεοπτικό σταθμό, παρουσίασε πρόσφατα το θέμα μετανάστες και λαθρομετανάστες στην Ελλάδα. Το συζήτησε με αξιόλογους καλεσμένους, βαθείς γνώστες του θέματος. Το συμπέρασμα από τη συζήτηση ήταν ότι η Ελλάδα παραδίνεται μέρα με τη μέρα (δική μου φράση) στους λαθρομετανάστες τους οποίους οργανωμένα αποβιβάζει η Τουρκία στις ελληνικές ακτές. Αυτό ήταν εξάλλου το σχέδιο του βαθέος κράτους της Τουρκίας για το οποίο ο Οζάλ δήλωνε ως Πρωθυπουργός ότι το «Ελληνικό ζήτημα» θα το λύσει η Τουρκία, όχι δια της βίας, αλλά εποικίζοντας την Ελλάδα και αλλοιώνοντάς τη δημογραφικά.

Ό,τι ελέχθη στο πρόγραμμα του έγκριτου δημοσιογράφου κ. Χαρδαβέλλα είναι κραυγαλέες αλήθειες, που ισχύουν δυστυχώς σε υπερθετικό βαθμό και για την Κύπρο, όπου ο Ελληνικός πληθυσμός από 82% που ήταν το 1974 έχει περιοριστεί σήμερα στο 53% περίπου, ενώ σε 20 χρόνια θα είναι ίσως μια φθίνουσα και γηράσκουσα μειονότητα του 20% κατά το πρότυπο της πάλαι ποτέ Ελληνικής μειονότητας της Κωνσταντινούπολης. Η δημογραφική ανατροπή, όπως εξελίσσονται σήμερα τα πράγματα, είναι προδιαγεγραμμένη. Καμιά πολιτική δύναμη δεν ασχολείται με το μείζον αυτό θέμα, ούτε καν ενόψει εκλογών.
Ο απλός λαός σε Κύπρο και Ελλάδα βλέποντας την κατρακύλα, απελπίζεται και διερωτάται: Μέχρι πού θα πάει αυτή η κατάσταση; Η απελπισία του μεγαλώνει όταν ακούει αξιωματούχους του κράτους, ή/και των κομμάτων, να του λένε ότι το πρόβλημα είναι παγκόσμιο και άρα… δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα! Εξάλλου, προσθέτουν, τους χρειάζεται και η οικονομία για να πλουτίζουμε ακόμα περισσότερο, οι ολίγοι εννοώ, όχι ο λαός.
Και έγκριτοι δημοσιογράφοι παπαγαλίζουν τα ίδια, προσθέτοντας και τα ανθρώπινα δικαιώματα των με το έτσι θέλω «μεταναστών» και τις παρεξηγημένες, ή παρερμηνευμένες, οδηγίες της Ε.Ε., ως εάν η Ε.Ε. έχει το πρόβλημα βουνό της μίζερης Κύπρου και της ταλαίπωρης Ελλάδας, ή σκοτίζεται ποιοι κατοικούν την Κύπρο ή την Ελλάδα, Έλληνες ή Ασιάτες. Αν ο πυρήνας της Ε.Ε. αντιμετώπιζε πρόβλημα μετανάστευσης στην έκταση που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια η Κύπρος, εν ριπή οφθαλμού οι Οδηγίες θα αναθεωρούντο.
Κι ενώ συνεχίζεται η υπόσκαψη της Κύπρου και της Ελλάδας από την Τουρκία που αποβιβάζει με συνοδεία τουρκικών λιμενικών σκαφών, λαθρομετανάστες στις ελληνικές ακτές, ή προωθεί με εντατικότερους ρυθμούς λαθρομετανάστες στην ελεύθερη Κύπρο, κανένας ηγέτης Ελλάδας – Κύπρου, εκτός μιας μόνο εξαίρεσης, δεν ανησυχεί για τον επικείμενο αφανισμό μας, αν κρίνουμε από την αλματώδη κλιμάκωση του προβλήματος τα τελευταία χρόνια.
Σημειώστε ότι οι λαθρομετανάστες, που θα αφεντεύουν την Κύπρο σε μια γενεά, έχουν φανατικούς Κύπριους υποστηρικτές που κάνουν τους καλλιεργημένους και νομίζουν ότι η λιλιπούτεια Κύπρος με τα 6.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα που της απέμειναν και το μικρό πληθυσμό, είναι Αμερική ή Γερμανία και μπορεί να δεχθεί, χάριν της πολυπολιτισμικότητας, ένα, δύο εκ. μετανάστες καθ’ ην ώραν οι αυτόχθονες θα αφανίζονται.
Είναι τώρα πέντε χρόνια που προσπαθώ να προβληματίσω για το κλιμακούμενο αυτό πρόβλημα που λέγεται επιεικώς «μετανάστευση», αντί ως έπρεπε «εισβολή». Ηττήθηκα κατά κράτος από την αδιαφορία του «δε βαριέσαι», τη μοιρολατρία, και τα ιδιωτικά συμφέροντα. Επέτυχα όμως κάτι: να καθυβρίζομαι ως ρατσιστής, φασίστας, εθνικιστής (με την κακή έννοια), να καταγγέλλομαι μαζί με μερικούς άλλους ως ρατσιστής στην Ε.Ε. και να καλείται επίσης ο Γενικός Εισαγγελέας της Κύπρου να με διώξει για ποινικό αδίκημα, γιατί πρεσβεύω ρατσιστικές δοξασίες!
Φίλοι μου, τίποτε δεν γίνεται. Το κακό παράγινε, δεν ελέγχεται πλέον και δεν μπορεί να αντιστραφεί. Γι’ αυτό θα σταματήσω να είμαι σαν τη μούγια μες το γάλα. Εύχομαι ολόψυχα αυτή τη φορά να μην χρειαστεί να αναζητούμε άλλοθι για τα λάθη μας στους ξένους δάκτυλους. Δυστυχώς, αλίμονο στα παιδιά μας.
*Οικονομολόγος - Ιστορικός

Του Πανίκου Αρσαλίδη*
http://alithia.com.cy/alithia_v2/fro...ptext_id=38092

Paravlepseis tou Oikonomologou-Istorikou:

1. Oi e/k einai 85% tou ply8hsmou stis eleu8eres perioxes. Oi ellhnes se oloklhrh thn eleu8erh Kypro einai sto 91% afou apo tous 130,000 metanastes oi 40,000 einai Elladites.
2. Yparxoune 90,000 metanastes sthn Kypro ek twn opoiwn h 2h megalyterh omada twn agglwn (30,000) shmeiwnei drastikh meiwsh tous teleutaious 6 mhnes enw h 3h megalyterh omada einai oi Rwssoi (10,000).
3. Oi omades me thn megalyterh au3hsh einai koinwtikoi (Roumanoi, Boulgaroi, Polwnoi ktl.) kai oi VietnamezES oikiakes voh8oi. Oi Pakistanoi kai Indoi shmeiwsan megalh meiwsh enw polloi ek ths anatolikhs eurwphs epistrefoune stis xwres tous opws tous Agglous.
4. Tous teleutaious 5 mhnes 500 la8rometanastes efygan apo thn Kypro oikio8elws logw ths au3anwmenhs drashs ths astynomias ths Kyprou enw alloi 500 syllhf8hkan gia apelash.
5. Stis katexomenes perioxes yparxoune 3,000 e/k kai marwnites apo 265,000 atoma ek twn opoiwn mono 120,000 einai tourkokyprioi kai nomimoi polhtes ths Kyprou enw oi ypoloipoi einai epikoi kai tourkika strateumata (40,000).
6. To provlhma parousiazetai me tous la8rometanasteus ek Syrias, Palaistinhs kai Iran. Oi syrioi (nomimoi kai paranomoi ypologizwntai stes 3,000). Iranoi gyrw stous 1,500 kai oi Palaistinioi gyrw stous 1,500 episis. Ena shmantiko meros twn Iranwn einai politikoi prosfyges apo tous opoious ypologizetai oti arketoi einai omofylofiloi.
7. H ka8arh metanasteush sthn Kypro ta teleutaia xronia meiw8hke apo tes 25,000 to 2004 stes 8,000 to 2007. To 2008 provlepetai na nai mhdenikh enw gia to 2009 arnhtikh.
Old June 18th, 2009, 12:21 PM   #9
ovem
Commieblocks fan

Likes (Received): 373

νομιζω οτι η κατάσταση στην Ελλάδα δεν είναι και πολύ διαφορετική απο την υπόλοιπη Ευρώπη.
Old June 18th, 2009, 12:29 PM   #10
lysandros

H katastash sthn Ellada EINAI diaforetikh apo thn ypolyph evrwph.
H monh xwra pou yparxei mia paromia katastash einai h Ispania alla kai ekei se mikrotero va8mo.
H Ellada einai entelos 3efrago abeli.Opios 8elei benei kai vgenei kai epishs afto pou mas kanei pronomiouxous se sxesh me thn ypolyph evroph einai h geitonia me tous Tourkous.
Me xara tous na spro3oun sthn Ellada merikous mousoulmanous aderfous tous kai malista me thn synodia ths tourkikhs aktofylakhs...
Egw san Ellhnas den es8anome ka8olou asfaleia me afthn thn katastash.
Old June 18th, 2009, 12:45 PM   #11
kostya
metro.

Likes (Received): 900

Το μεγαλύτερο ποσοστό των λαθρομεταναστών δεν χρησιμοποιεί την Ελλάδα σαν ενδιάμεσο σταθμό; και επίσης, η Ιταλία δεν νομίζετε πως έχει πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα;
kostya no está en línea   Reply With Quote
Old June 18th, 2009, 02:29 PM   #12
WhiteMagick

Likes (Received): 1203

Δεν είμαι ειδικός αλλά αυτή είναι η γνώμη μου για το θέμα της μετανάστευσης στις δύο χώρες μας:

Προσωπικά πιστεύω πως αν και το πρόβλημα της παράνομης μετανάστευσης στην Κύπρο και Ελλάδα είναι παρόμοιο, δηλαδή έρχονται Άραβες εκ Μέσης Ανατολής μέσω Τουρκίας, και αρκετοί μέσω Ελλάδος και Κύπρου προς την υπόλοιπη Ευρώπη, εντούτοις η κατάσταση των νομίμων μεταναστών στις δυό χώρες είναι διαφορετική σε ότι αφορά τα ποσοστά και την δημογραφία των μεταναστών.

(Αντίθετα με την Ελλάδα) Η Κύπρος έχει ένα απο τα μεγαλύτερα ποσοστά αλλοδαπών μονίμων κατοίκων σαν χώρα της Ε.Ε. (16%) και το ψηλότερο από τρίτες χώρες κυρίως από Ρωσία, άλλες πρώην σοβιετικές χώρες, Βιετνάμ, Πακιστάν (7%). Ιδιαιτερότητα αποτελεί το γεγονός ότι 55-60% των αλλοδαπών είναι γυναίκες και η μεγαλύτερη ομάδα μεταναστών με τεράστια διαφορά είναι οι ''αλλοδαποί'' εξ Ελλάδος, δηλαδή ομοεθνείς. Επίσης αρκετοί Κύπριοι και Κύπριες παντρεύουνται ξένους υπήκοους, κυρίως Ελλαδίτες, Ανατολικοευρωπαίες και Άραβες. Αντίθετα με την Ελλάδα η συντριπτική πλειοψηφία των μεταναστών είναι Ορθόδοξοι Χριστιανοί (ελλαδίτες, ρώσσοι, μολδαβές, ρουμάνοι, βουλγάροι, ουκρανές κτλ.) και άλλα είδη Χριστιανών. Η δεύτερη ομάδα είναι μουσουλμάνοι, Πακιστανοί και Άραβες, που όμως δεν αντιμετωπίζουνε τα ίδια προβλήματα όσον αφορά την θρησκεία τους αφού όλες οι πόλεις της Κύπρου έχουνε (οθωμανικά) τζαμιά που λειτουργούνε τις πλείστες φορές σε ελάχιστη απόσταση απο ορθόδοξες, αρμενικές και καθολικές εκκλησίες.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζεται στην Κύπρο όσον αφορά τους μετανάστες είναι η εγκληματικότητα που έχει διπλασιαστεί μετά απο την ένταξη μας στην Ε.Ε. (50% των κρατουμένων στις φυλακές είναι αλλοδαποί), το γεγονός ότι αρκετοί μετανάστες έχουνε δημιουργήσει μικρά ημιαναρχικά γκέτος στα παλαιά κέντρα των πόλεων και ότι αρκετοί δεν μαθαίνουνε ελληνικά αφού οι πλείστοι Κύπριοι είναι καλοί γνώστες της Αγγλικής λόγω της αποικιοκρατίας. Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει επίσης προβλήματα όσον αφορά την κράτηση παράνομων μεταναστών που περιμένουν την έγκριση ασύλου ή την απέλαση τους (περίπου 5,000 αλλοδαποί που πρέπει να απελαθούν κυκλοφορούν ελεύθερα)
καθώς επίσης και μια έκρηξη στην πληρωμή χρηματικών οφελημάτων στους πολιτικούς πρόσφυγες.

Στην Ελλάδα υπάρχουνε αρκετά κέντρα φιλοξενίας μεταναστών ενώ στην Κύπρο κανένα ακόμη (κτίζεται ένα με κονδύλια της Ε.Ε.). Έπίσης επί το πλείστον οι αλλοδαποί μόνιμοι κάτοικοι στην Ελλάδα μιλάνε ελληνικά ενώ η μεγαλύτερη ομάδα είναι Αλβανοί μουσουλμάνοι. Ο ρατσισμός στην Ελλάδα έχει εκδηλωθεί και με βίαιες διαδηλώσεις ενώ στην Κύπρο παρόλο που 16% του πληθυσμού είναι αλλοδαποί (50% στην επαρχία Πάφου) δεν έχει παρουσιαστεί κανένα σοβαρό επεισόδιο (ακόμη).

Είμαι της άποψης ότι μετά την εκλογή ακροδεξιών και συντηριτικών κομμάτων στην Ε.Ε. το θέμα της παράνομης και μη μετανάστευσης θα αντιμετωπιστεί πολύ πιό σοβαρά με ωφέλη για τις χώρες μας. Επίπρόσθετα στην Κύπρο το 2008 και ειδικά το 2009 αναμένεται να υπάρχει αρνητική μετανάστευση αφού λόγω της οικονομικής κρίσης αρκετοί αλλοδαποί απολυθήκανε και επιστρέφουνε στις χώρες τους, η αστυνομία της Κύπρου άρχησε μια εκστρατεία για την σύλληψη και απέλαση των παρανόμων, η κυβέρνηση κάνει συμφωνίες για την εκτέλεση της ποινής αλλοδαπών στις χώρες προέλευσης τους και εξέτάζεται νομοσχέδιο για την γνώση ελληνικών των αλλοδαπών εργαζομένων καθώς επίσης και για την αυστηρότερη τιμωρία όλων όσων εργοδοτούνε μετανάστες παράνομα.

Last edited by WhiteMagick; June 18th, 2009 at 10:34 PM.
WhiteMagick no está en línea   Reply With Quote
Old June 18th, 2009, 03:23 PM   #13
Dianatomia

Likes (Received): 5

Quote:
Originally Posted by ovem View Post
νομιζω οτι η κατάσταση στην Ελλάδα δεν είναι και πολύ διαφορετική απο την υπόλοιπη Ευρώπη.
Zw sthn Ollandia. Kai mporw na sou pw oti oi Ollandoi exoun metaniosei para poly pou exoun afisei tosous metanastes thn xora tous.

Mhn perneis thn upoloiph Europh san paradigma gia thn Ellada.
Dianatomia no está en línea   Reply With Quote
Old June 18th, 2009, 06:16 PM   #14
lysandros

Κοινοτική αλληλεγγύη για την παράνομη μετανάστευση προτείνει ο Γ.Παπανδρέου

Η οικονομική κρίση και το θέμα της παράνομης μετανάστευσης βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος στις Βρυξέλλες, με τη συμμετοχή του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Παπανδρέου.

Σε δηλώσεις του ο κ. Παπανδρέου ανέφερε ότι κατά την παρέμβασή του στη Σύνοδο είχε την ευκαιρία να τονίσει το τι διεκδικούμε να αλλάξουμε στην Ευρώπη.

Όπως τόνισε, διεκδικούμε να αλλάξουμε την οικονομική πολιτική και το Σύμφωνο Σταθερότητας, ώστε να επενδύσουμε στον άνθρωπο, την παιδεία, τις υπηρεσίες υγείας και πρόνοιας, την κοινωνική συνοχή, τη μικρομεσαία επιχείρηση, την πραγματική οικονομία και όχι μόνο στις τράπεζες.

Σύμφωνα με τον κ. Παπανδρέου, θα πρέπει ακόμη να επενδύσουμε στην «πράσινη ανάπτυξη», που θα μας βάλει σε ένα νέο πρότυπο ανάπτυξης που θα σέβεται το περιβάλλον.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ υπογράμμισε, ακόμη, ότι θα πρέπει να επενδύσουμε στην κοινοτική αλληλεγγύη, σε ό,τι αφορά το θέμα των μεταναστών, φυλάσσοντας τα σύνορά μας, αλλά και εντάσσοντας σωστά τους μετανάστες στις κοινωνίες μας, πάντα με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Old June 18th, 2009, 06:17 PM   #15
lysandros

Κοινές ευρωπαϊκές δράσεις για την παράνομη μετανάστευση ζητά ο πρωθυπουργός

Τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών, η υποψηφιότητα Μπαρόζο, η προετοιμασία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και η παράνομη μετανάστευση ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν στη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, στην οποία συμμετείχε ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής.

Εξερχόμενος ο πρωθυπουργός από τη Σύνοδο δήλωσε ότι οι ηγέτες του ΕΛΚ συζήτησαν για το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών και τη μεγάλη επιτυχία του ΕΛΚ.

Εξάλλου, εξέφρασαν τη στήριξή τους στην υποψηφιότητα του Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, ως προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για δεύτερη θητεία.

Σε ό,τι αφορά την προετοιμασία για τα θέματα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, ο Κ. Καραμανλής τόνισε ότι τη Σύνοδο του ΕΛΚ απασχόλησε ιδιαίτερα η διεθνής οικονομική κρίση και κυρίως το πρόβλημα της ανεργίας.

Για το θέμα της παράνομης μετανάστευσης, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι χρειάζονται κοινές άμεσες δράσεις.

«Είναι θέμα ευρωπαϊκών διαστάσεων το οποίο δεν αφορά μόνο τις χώρες που πλήττονται άμεσα και οι οποίες μέχρι στιγμής σηκώνουν το μεγαλύτερο βάρος», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Τέλος, ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι συζήτηθηκε το κρίσιμο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής και η προετοιμασία της Διάσκεψης της Κοπεγχάγης για το περιβάλλον που θα γίνει το Δεκέμβριο.
Old June 18th, 2009, 08:18 PM   #16
ovem
Commieblocks fan

Likes (Received): 373

paidia. to provlhma den einai oi metanastes alla oi politikes pou odhgoun tous metanastes se ayth thn katastash. den ehoun sto dna tous oi metanastes thn eglhmatikothta. an h ellada den ithele provlhma metanastwn tha mporouse kallista na mhn tous dextei h efoson tous dextike kai den tous thelei as tous dioxei. einai afeles na rihnoume to ftaiximo stous metanastes.
Old June 18th, 2009, 10:26 PM   #17
yianni

:)

the problem of course is political
greece has to become organized. in other western nations such as uk,canada,usa etc; they have the point system ,meaning these countries see what qualifications one has to enter their countries legally.
most greeks who went to countries in past such as the usa ,canada ,australia etc went legally ,on the otherhand here in greece people are coming in daily ilegally and it has to be controlled.
of course these people are leaving their countries for several different reasons,but greece already has 2million+,and our economy is not able to take in more
so the european union and greece must work to control our borders.
yianni no está en línea   Reply With Quote
Old June 19th, 2009, 02:22 AM   #18
NickyF
BANNED

The situation in Greece is dire. The country cannot sustain the current numbers of illegal immigrants arriving.

Some commentators predict that by 2018 greece will have an immigrant population of 5-6 million (predominantly muslims) and only 10-11 Million greek citizens. Given the greek birth rate is the lowest in Europe, you can see what the final outcome will be.

The problem with illegal immigrations is not new, its just that like with most issues in greece, the incompetant Greek political system chooses to sweep the issue under the carpet and use the immigrants only when it suits for political purposes.

My policy on illegal immigration would be:-
  • All arrivals go into a processing centre, where they receive medical attention, food etc and they can initiate their claim for asylum.
  • Whilst waiting for their claims to be processed, they could also partake in greek language and culture classes, which may be handy for those that are successful in being granted asylum.
  • All applications for asylum should be processed within 3 months
  • Only one (1) appeal allowed for those denied asylum status to be filed within 14 days...and paid by the greek state.
  • Appeals against asylum status to be determined by special tribunal within 1 month.
  • At the end of the process, the Greek state with funding from the EU should repatriate all unsuccessful asylum seekers forthwith.
Under no circumstances should illegal immigrants be allowed to wonder the streets , with no job, no accomodation and no money. We all know this has not worked upto now and has only served to sway public opinion against immigrants.

I am also 100% against the current greek government's position of keeping people waiting for years and years for their status to be determined. Giving people false hope is unacceptable.

I suppose it doesn't help that the greek government has absolutely no idea or desire to tackle this issue head on, and will continue to skirt around this issue by announcing peicemeal solutions for the sake of cutting off the flow of votes to right wing parties...........

Last edited by NickyF; June 19th, 2009 at 03:48 AM.
NickyF no está en línea   Reply With Quote
Old June 19th, 2009, 04:58 AM   #19
EngineerGreece

Likes (Received): 105

I simply think that we can't afford any more non legal immigrants and we should return all of them back to where they came from. It's not bad at all having legal immigrants in a country because we as a country used to have many in Germany, Australia etc (not America cause I think America is an immigrant country which has every nationality. The only true Americans are the Indians).

And of course the think I hate the most is that after ΛΑΟΣ political party got 7% in the Euro-Elections everybody magically remembered all the non-legal immigrants and the really unacceptable situation especially in Athens. And then we have Papandreou giving a list of moves PASOK will do for this issue. But, maybe because of a coincidence?? , the list is exactly the same as ΛΑΟΣ one!!! Which ΛΑΟΣ is arguing about this issue since years.
EngineerGreece no está en línea   Reply With Quote
Old June 19th, 2009, 06:23 AM   #20
NickyF
BANNED

Something needs to happen..........pretty quick or the situation will not be reversable....I don't care who takes the lead as long as some major initiatives are taken.............although I don't think ND are upto the challenge....and PASOK are all talk and no action when in office.

And the greek media's biased reporting is just adding fuel to the fire.

Sadly, i beleive that we will not escape major civil unrest over summer.

Kάποτε ο Tuρgut Ozαλ έχει πει ότι δεν έχει ανάγκη η τουρκια να κάνει πόλεμο με την Eλλάδα γιατί θα την κατάχτηση με τους μετανάστες που στέλνει απέναντι για να την πλημμυρίσουν.

Καλά για το επικίνδυνο παιχνίδι που παίζουν oi γείτονες προς ανατόλα.....άστα να μην αρχίσω.
NickyF no está en línea   Reply With Quote

Rate This Thread
Rate This Thread: