Transport públic a la Regió Metropolitana de Barcelona - Page 387 - SkyscraperCity

forums map | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Foro de Rascacielos Españoles > Foros regionales > Catalunya > Infraestructures i transports

Infraestructures i transports Infraestructuras y transportes / Infrastructures e transpòrts

Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.

Reply

Thread Tools
Old January 11th, 2009, 06:45 PM   #7721
Aurelio
Registered User

Aurelio's Avatar

Likes (Received): 481

Quote:
Originally Posted by javi82 View Post
1 L9 Mas Blau -> El Prat
2 L9 Mas Blau -> Aeroport
3 L9 Sagrera -> Mandri
4 L9 Motors -> Gornal
5 L9 Gornal -> Campus Sud
6 AVE Sants -> Sagrera
7 AVE Montcada

Falta una tuneladora q no surt a la notícia
Jo, jo, jo, jo... Aquesta me la sé, jo, jo, porfa, jo, jo, jo...

Deu ser la tuneladora que está tunelant Collserola des del Llobregat a Besòs per tal d'interconnectar les xarxes del riu Llobregat i el riu Besòs, oi?

Oi que sí, oi que sí, oi que sí...?

Aurelio no está en línea   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old January 13th, 2009, 02:21 PM   #7722
Miguel_Prat
Registered User

Miguel_Prat's Avatar

Likes (Received): 1

El Prat es la ciudad metropolitana donde nos movemos más a pie

12/01/2009
Tráfico y vía pública

Según la Encuesta de Movilidad Cotidiana de 2006 de la Entidad del Transporte del Área Metropolitana de Barcelona.

El Prat de Llobregat es, de entre los 18 municipios que cubre la Entitat Metropolitana del Transport (EMT), la ciudad con un índice más elevado de movilidad no motorizada. Esto quiere decir que somos la ciudad donde, en términos relativos, nos movemos más a pie o en bicicleta.

Este dato, extraído de la Encuesta de Movilidad de 2006 de la EMT, revela que el uso de los modos no motorizados en El Prat es del 57,1%, mientras que el transporte privado tiene una cuota del 28,1% y el transporte público el 14,8%.

La media del área metropolitana es de un 48,4% para los modos no motorizados, un 25,9% para el transporte privado y un 25,6% para el transporte público.

Como datos curiosos, la ciudad que "camina menos" es Tiana (un 15,7%), la que utiliza más el transporte público es Barcelona (30,4%) y la que menos Viladecans (10,7%), mientras que la que usa más el transporte privado es Tiana (70,5%) y la que menos l'Hospitalet (21,4%).

http://www.elprat.cat

Sera porque aqui el transporte publico no pasa por toda la ciudad?
Porque no tenemos Metro, TramBaix, otra estación de tren....
Miguel_Prat no está en línea   Reply With Quote
Old January 13th, 2009, 08:00 PM   #7723
alexbn
Caloret faller

alexbn's Avatar

Likes (Received): 1847

Hay autobuses. No todo es el metro.

(sic)
alexbn no está en línea   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old January 13th, 2009, 08:13 PM   #7724
el casanovas
Hourloupe

el casanovas's Avatar

Likes (Received): 0

Hòstia, quin fàstic Tiana

Last edited by el casanovas; January 13th, 2009 at 09:55 PM.
el casanovas no está en línea   Reply With Quote
Old January 13th, 2009, 11:50 PM   #7725
Bitxofo
¡Viva el metro!

Bitxofo's Avatar

Location: Alderaan BCN BKK ATH PAR LON SYD SFO CPT TYO SCL CHC BUE SCG SVQ AGP BDN
Likes (Received): 4065

Quote:
Originally Posted by el casanovas View Post
Per què?
川添 Kawazoe (riverside) 海斗 Kaito (big dipper of the ocean), in Japanese.
Yo si la ciudad no tiene metro, como que no es gran ciudad y entonces ya paso de vivir allí. Norreport+12000
Bitxofo no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2009, 01:17 AM   #7726
Miguel_Prat
Registered User

Miguel_Prat's Avatar

Likes (Received): 1

Quote:
Originally Posted by alexbn View Post
Hay autobuses. No todo es el metro.
Ya, hay autobuses pero depende de la zona donde vivas te sale a cuenta irte andando a todos los sitios.
Aqui cuando ponen lineas nuevas de autobuses, las pasan por los mismos sitios que las demas, Avenida Montserrat, Avenida Remolar, Carretera de la Marina, Sant Cosme.. y pocas por la Avenida 11 de Septiembre.
Yo, donde vivo, solo pasa una linea de bus, el 105 que va al aeropuerto ¿De que me sirve esa linea si va al aeropuerto y yo por donde quiero es ir a otras zonas del Prat?
Resumiendo, el 90% de las lineas tienes casi por completo el mismo recorrido (entras por la Rambla o por la Avenida Montserrat y se tiran para Sant Cosme)
Miguel_Prat no está en línea   Reply With Quote
Old January 14th, 2009, 01:47 AM   #7727
Bcn
paradiso città

Bcn's Avatar

Likes (Received): 31

Quote:
fastic per que?? explicat.

jo visc a Tiana, i m'agrada el poble i segurament pertanyo a aquest 70,5% k utilitza vehicle privat i del 15,7% que camina menys.

pero no em puc permetre que de tiana al prat trigui prop de 2 hores (he de clicar 2 vegades la T-10 ja que passa del temps , nomes anada), que per anar al centre trigui 45 minuts (si tot està coordinat) o 1,45h si vaig a la feina. i a les 22hores (quan surto de currar) a veure com torno... N9 que ja de per si triga casi 2 hores del centre a casa???

si tu visquessis aqui et donaries conte que el TP k hi ha al municipi es deficient! un bus que triga 50 minuts de tiana a montigala, no hi ha cap servei amb sta coloma ni st adria ni barcelona, i els "autobusos llançadera" amb renfe pasen cada 20 minuts i no estan cordinats (40 minuts als ramals)
ademes no hi ha cap projeccio ni de ferrocarril ni de millora de busos ni res. i ademés el poble és costerut!!! la veritat es que aqui al poble els autobusus van molt buits.

tu k faries???

si el fastic no ve per aqui , aleshores demano una explicacio!

ale! bonanit
Old January 14th, 2009, 02:09 AM   #7728
el casanovas
Hourloupe

el casanovas's Avatar

És fastigós sigui culpa vostra o de no tenir TP, però no crec que ningú s'hagi d'ofendre per això, no? Com dius no és que els tianencs sigueu uns benzinoides.
Old January 14th, 2009, 12:11 PM   #7729
Bcn
paradiso città

Bcn's Avatar

Likes (Received): 31

Quote:

És fastigós sigui culpa vostra o de no tenir TP, però no crec que ningú s'hagi d'ofendre per això, no? Com dius no és que els tianencs sigueu uns benzinoides.

ofendre , pues como que no, pero 2 coses, potser hi ha millors adjectius que aquest per definir una realitat (que qui no es de Tiana o voltants no sap el que hi ha, i radera d'aquests 70,5% i 15,7% hi ha un motiu) i després que no es pot deixar una afirmació aixi "a la ligera" sense donar ni un sol argument XD

apa!!!! bon dia!!!
Old January 14th, 2009, 12:38 PM   #7730
el casanovas
Hourloupe

el casanovas's Avatar

Home, però és frapant independentment dels motius!

Vinga :P
Old January 14th, 2009, 03:29 PM   #7731
entfe001
Registered User

entfe001's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bcn View Post
pero no em puc permetre que de tiana al prat trigui prop de 2 hores (he de clicar 2 vegades la T-10 ja que passa del temps , nomes anada)
Home, és que per anar de Tiana al Prat es cobri només una zona és bastant
entfe001 no está en línea   Reply With Quote
Old January 15th, 2009, 08:53 AM   #7732
victorcasta
Registered User

Likes (Received): 628

Quote:
Originally Posted by Aurelio View Post
Jo, jo, jo, jo... Aquesta me la sé, jo, jo, porfa, jo, jo, jo...

Deu ser la tuneladora que está tunelant Collserola des del Llobregat a Besòs per tal d'interconnectar les xarxes del riu Llobregat i el riu Besòs, oi?

Oi que sí, oi que sí, oi que sí...?

Però l'article no parlava de tuneladores de metro i AVE?
victorcasta no está en línea   Reply With Quote
Old January 15th, 2009, 08:28 PM   #7733
Vilarrubla
_

Likes (Received): 6

Pel que viu a Tiana... no crec que el problema siguis tu o gent com tu que no té "més opcions" el problema és aquell que surt de casa per anar al quiosc, que té dos carrers més avall, amb el cotxe enganxat al cul.
Vilarrubla no está en línea   Reply With Quote
Old January 17th, 2009, 05:37 PM   #7734
bcnmessi

Pero que no hablais del tema de la semana? Dios no existe, pero messi si!!!! Jejej
bcnmessi no está en línea   Reply With Quote
Old January 18th, 2009, 10:21 PM   #7735
javi82
Tiki-taka member

javi82's Avatar

Likes (Received): 182

Y tú mancillas el nombre del q llevas en tu nick con las cosas q dices
javi82 no está en línea   Reply With Quote
Old January 21st, 2009, 07:56 PM   #7736
Ecomobisostrans
VEGANO ANIMALISTA

Ecomobisostrans's Avatar

Likes (Received): 26

Primeras imagenes de la nueva red de autobuses de Mataró:

Primeras imagenes de la nueva red de autobuses de Mataró:

¿Realmente sera util la linea 7, tan corta? Al menos podria ir hasta la estacion.

Y otra cosa, podrian haberse estado de tonterias y llamar línea 9 a la linea "P".
Ecomobisostrans no está en línea   Reply With Quote
Old January 22nd, 2009, 05:33 PM   #7737
Sky
24/7

Likes (Received): 4741

El bus perd 15,6 milions d'usuaris

• TMB ho justifica per la vaga de conductors i la fuga de viatgers cap a metro i tramvia

Els autobusos de Barcelona han perdut 15,64 milions de passatgers l'últim any. És el transport públic que ha perdut més usuaris. Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) explica la davallada per la vaga de conductors de bus de principis de l'any passat i també per la fuga d'usuaris de l'autobús cap al metro i el tramvia. Malgrat aquesta dada negativa, el conjunt del sistema de transport públic metropolità manté durant el 2008 una demanda similar a la de fa dos anys.

El transport públic també nota la fràgil situació econòmica. Si durant el 2007 van utilitzar la xarxa de transport metropolitana 934,79 milions de passatgers, l'any passat ho van fer 934,45, i van perdre un imperceptible 0,04% de passatgers.

Els autobusos de Barcelona –inclòs el turístic– són el mitjà de transport en què la davallada ha estat més accentuada, ja que han passat dels 210,50 milions de viatgers del 2007, als 194,87 de l'any passat; la qual cosa representa una pèrdua d'un 7,43% de viatgers en un any. Aquestes xifres es donen a conèixer enmig de les campanyes publicitàries que ateus i cristians han començat al bus. «La pèrdua en el nombre de passatgers al bus és un fenomen que es viu en altres ciutats de l'Estat com Madrid o València», expliquen des de TMB. L'operadora justifica la davallada en el volum de passatgers als busos de Barcelona per la vaga de conductors d'autobús de principis del 2008, que va durar 14 dies. Segons els seus càlculs, «s'han perdut 5,2 milions de passatgers del bus per l'efecte de la vaga». A aquests cal sumar els usuaris que abans es desplaçaven amb bus i que ara ho fan amb altres mitjans de transport com el metro, el tramvia o el Bicing. TMB compta que uns 2,6 milions de viatgers que abans anaven amb bus, ara utilitzen el Bicing per desplaçar-se. TMB calcula també que el bus turístic ha perdut uns 300.000 viatgers «per la davallada de turistes».

Rodalies també ha perdut un 2,33% de viatgers l'últim any. L'Autoritat del Transport Metropolità diu que aquesta davallada té lloc «arran de la interrupció del servei l'últim trimestre del 2007 a les línies C2, C7 i C10» com a conseqüència de les incidències en la xarxa derivades de les obres del TAV a l'entrada de Barcelona.

Per contra, metro i FGC han tingut més passatgers el 2008 que fa dos anys. Els viatgers del metro han augmentat un 2,73% «per l'ampliació de l'horari a les nits de dissabte i de la xarxa»; els usuaris dels FGC han pujat un 2,52%.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/no..._idcmp=3410471
Sky no está en línea   Reply With Quote
Old January 24th, 2009, 10:17 PM   #7738
entfe001
Registered User

entfe001's Avatar

Quote:
els usuaris dels FGC han pujat un 2,52%.
Perquè no han desglossat les línies del Vallès amb les del Llobregat. A la via estreta s'han endut una bona patacada de viatgers, cal recordar que fins a mitjans de febrer el túnel del Gornal estava KO.
entfe001 no está en línea   Reply With Quote
Old January 27th, 2009, 05:59 PM   #7739
Ecomobisostrans
VEGANO ANIMALISTA

Ecomobisostrans's Avatar

Likes (Received): 26

Red autobuses Mataró con las paradas:

Horarios y plano de cada línea: http://www.matarobus.cat/
Ecomobisostrans no está en línea   Reply With Quote
Old January 29th, 2009, 06:04 AM   #7740
Met

Likes (Received): 5

Renoven la flota d'autobusos de Mataró

El servei d'autobusos urbans de Mataró estrenarà dissabte un nou model de vehicles. A més, ampliarà les línies i la capacitat de transport dels vehicles i millorarà el temps d'espera a les parades.

El servei d'autobusos s'ha concedit a l'empresa Corporación Española del Transporte fins al 2013, amb la possibilitat d'ampliació fins al 2023. També es preveu una segona fase de millores per a l'any 2011.

De moment, però, entre les novetats de la xarxa s'hi inclou l'ampliació de les sis línies actuals a nou, i més cobertura geogràfica, perquè s'arribarà a nous sectors de la ciutat que no tenen servei, com els polígons industrials de Pla d'en Boet i Mata-Rocafonda, i els barris de Can Vilardell, les Sureres, Vallveric i Can Quirze. En el futur, també es preveu que arribin al TecnoCampus i al Rengle. Pel que fa als vehicles, els dies feiners hi haurà 24 autobusos en funcionament -ara n'hi ha 22- i a la segona fase es preveu que n'hi hagi 29. El 31 de gener, però, només entraran en servei 12 nous vehicles.

font: http://paper.avui.cat/article/barcel...os/mataro.html
Met no está en línea   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Tags
barcelona, catalonia

Thread Tools

Posting Rules