[Architektura & Urbanistyka] Bloki i osiedla - dyskusja - Page 2 - SkyscraperCity
 

forums map | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Forum Polskich Wieżowców > Architektura i Urbanistyka > Architektura i Urbanistyka

Architektura i Urbanistyka Problemy i Wydarzenia


Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.


Reply

 
Thread Tools
Old October 21st, 2004, 09:51 AM   #21
Yeapcoque
Registered User
 
Yeapcoque's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: Twierdza Modlin\Kraków
Posts: 2,114
Likes (Received): 3794

Quote:
Originally Posted by Chris16
najdluzszy budynek w Europie miesci sie w Gdansku ;P
Ostatnie zdanie polecam hehe

Twierdza Modlin - dzielnica Nowego Dworu Mazowieckiego (województwo mazowieckie). Zespół twierdzy zbudowanej z rozkazu Napoleona w latach 1807-1812, powiększonej w latach 1831-1840, w 1939 r. wsławionej bohaterską obroną, podczas której poległo około 1310 żołnierzy WP. W centrum twierdzy znajduje się m.in. budynek koszar o długości 2250 m.
__________________
Słońce świeci, ptaszek kwili, może byśmy coś wypili?

Duży Modelarz - modelarski kanał Youtube
Yeapcoque no está en línea   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old October 21st, 2004, 12:04 PM   #22
sky's_the_limit
tararam
 
sky's_the_limit's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: perła w koronie
Posts: 7,433
Likes (Received): 904

Katowicka Superjednostka:



sky's_the_limit no está en línea   Reply With Quote
Old October 21st, 2004, 01:02 PM   #23
Roman_Bratny
Registered User
 
Roman_Bratny's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: Lodz / Poland
Posts: 793
Likes (Received): 56

Quote:
Originally Posted by Sitol447

czy to łódzka Retkinia? według mnie na 99%
Roman_Bratny no está en línea   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old October 22nd, 2004, 04:34 PM   #24
mch
krasnal Hałabała
 
mch's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 953
Likes (Received): 102

No w?asnie tak mi si? wydaje, ?e tu musi by? b??d. Mieszkam na Retkini i faktycznie fotka wygl?da mi na ?ódzk? Retkini?.

Sitol - sk?d j? wytrzasn??e??
mch no está en línea   Reply With Quote
Old October 22nd, 2004, 04:37 PM   #25
Sitol447
WN
 
Sitol447's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Warszawa
Posts: 533
Likes (Received): 0

Tak szczerze to ja nie wiem gdzie to zdjęcie znalazłem Po prostu były bloki to je tu dałem

BTW okropnie wygląda ta superjednostka...

EDIT: Rzeczywiście. Te bloki są w Łodzi. Znalazłem tą stronkę (http://onephoto.net/info.php3?id=51901).

Last edited by Sitol447; October 22nd, 2004 at 04:47 PM.
Sitol447 no está en línea   Reply With Quote
Old October 7th, 2005, 08:01 PM   #26
Maszkaron
Registered User
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 557
Likes (Received): 64

Blokowiska w Polsce

Toruń jest znany ze starówki, ale również i z Rubinkowa i Skarpy.
70 tys. ludzi na tych 2 osiedlach!!! Masakra... 1/3 ludności Torunia
Skarpa - 40 tys. ludzi


Rubinkowo - 30 tys. ...
Maszkaron no está en línea   Reply With Quote
Old October 7th, 2005, 08:07 PM   #27
blue_warsaw
Registered User
 
blue_warsaw's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Warszawa
Posts: 1,326
Likes (Received): 15

super, dobijajacy watek w piatkowy wieczor
__________________
Fotografia Achitektury
blue_warsaw no está en línea   Reply With Quote
Old October 7th, 2005, 08:13 PM   #28
kafarek
Robert
 
kafarek's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: Warszawa
Posts: 9,483
Likes (Received): 17004

teksańska masakra piłą mechaniczną.
Najgorsze ze nie ma tutaj kompletnie nawet rzadnego założenia urbanistyki
Warszawskie osiedla jak Gocław i Targówek to cacka przy tym
__________________
flickr Warszawa album
kafarek no está en línea   Reply With Quote
Old October 7th, 2005, 09:03 PM   #29
raul
Ave Silesia
 
raul's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Wrocław/Warszawa
Posts: 2,219
Likes (Received): 84

To pierwsze osiedle to wydaje mi sie że sie je widzi jadąc pseudo autostradą a narazie drogą S10 obok Torunia... Robi wrażenie bardzo nieciekawe. Wszedzie piekne lasy a tam nagle wyłaniaja sie takie bloki z daleka. Ech
raul no está en línea   Reply With Quote
Old October 7th, 2005, 09:25 PM   #30
zonc
Homo Skyscraperus
 
zonc's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Location: Metropolia Bydgoska, Poland
Posts: 22,176
Likes (Received): 3629

male pytanie:

czy u was serio tak zle z ocieplaniem? Jutro postaram sie jakies fajne fotki tu dodac
__________________
zonc no está en línea   Reply With Quote
Old October 8th, 2005, 09:16 AM   #31
MIKI
ŁDZ
 
MIKI's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Łódź
Posts: 4,032
Likes (Received): 0

Prosze Was możemy unikać takich dobijających wątków(chyba,że ktoś wyznaje hasło: „komuno wróć”), chętnie zobaczyłbym starówkę Torunia niż jego sypialnie
__________________
lodznafali.org

www.lodzCity.pl
MIKI no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2005, 11:09 AM   #32
filosss
Semper Invicta
 
filosss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: 01-112 / 01-312 - WWA
Posts: 24,001
Likes (Received): 22178

Quote:
Originally Posted by kafarek
teksańska masakra piłą mechaniczną.
Najgorsze ze nie ma tutaj kompletnie nawet rzadnego założenia urbanistyki
Warszawskie osiedla jak Gocław i Targówek to cacka przy tym
Gocław to naprawdę eleganckie osiedle... 4 cwiartki... te zawijane wiezowce... Bardzo lubie te osiedle...

PS: 7 zyczen, Zabij mnie glino tam nagrywali...
filosss no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2005, 11:18 AM   #33
strzelec
CAMPIONS 2006
 
Join Date: Apr 2005
Location: KROMERA - centrum północne
Posts: 812
Likes (Received): 3

Czasami zdarza sie ladne, ciekawe zdjecie blokowiska, jak np to:



To drugie juz mniej:



Miasto: Lubin
Osiedle: Przylesie, zbudowane dla górnikow po tym jak odkryto miedź.
__________________
lubiński wrocławianin
strzelec no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2005, 11:23 AM   #34
kafarek
Robert
 
kafarek's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: Warszawa
Posts: 9,483
Likes (Received): 17004

Targówek

Quote:
Originally Posted by filosss
Gocław to naprawdę eleganckie osiedle... 4 cwiartki... te zawijane wiezowce... Bardzo lubie te osiedle...

PS: 7 zyczen, Zabij mnie glino tam nagrywali...
To prawda ale czuję się tam nie bezpiecznie,bardziej niż na Bródnie..znacznie bardziej
Na Gocław był ogomny konkurs ,ogladałem prace przegranych nr archiwlnych Architektury.To co nam koledzy z byłego bloku komunistycznego proponowali to krew stygła
Startowały tylko zespoły na Wschód od Odry.
Wszyscy wybrali najmniejsze zło polskiego zespołu.Wtedy taki Optymizm w przyszłość takich załozeń ...........10 lat później pojawiły się artykuły również w Architekturze
"jak uczłowieczyć blokowiska?"
__________________
flickr Warszawa album

Last edited by kafarek; October 10th, 2005 at 11:36 AM.
kafarek no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2005, 11:53 AM   #35
Kraqw - Salwator
Registered User
 
Join Date: Sep 2005
Location: Kraków
Posts: 481
Likes (Received): 0

serio to na targowku krecili 7 zyczen ??? fajnie wiedziec a ja myslalem ze targowek to kamienice sa a nie bloki
Kraqw - Salwator no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2005, 12:03 PM   #36
kafarek
Robert
 
kafarek's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: Warszawa
Posts: 9,483
Likes (Received): 17004

Quote:
Originally Posted by Kraqw - Salwator
serio to na targowku krecili 7 zyczen ??? fajnie wiedziec a ja myslalem ze targowek to kamienice sa a nie bloki
nie ,na Gocławiu kręcili Odpowiadałem na post filosa
Zdjęcie jest tylko z Targówka.
Targówek ma kamienice jak wyspy wśród morza
Żeby uświadomić tobie że targówek to osiedle,postuję plan z konkursu.Budynki zostały zrealizowane prawie w 100 %.Niestety trasy-ulice zbiorcze chyba nawet nie w 50 %.Mimo tych braków pozostałe ulice i chodniki są szerokie i wystarczające.Problem tkwi z wyjazdem[brak alternatyw]
__________________
flickr Warszawa album
kafarek no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2005, 12:06 PM   #37
625
Administrator
 
625's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: pl. Aspołeczny
Posts: 38,059
Likes (Received): 7905

czy ktos ma moze foty blokow typu "leningrad" - takie cuda pobudowali ruscy w darze m.in. dla szczecina i polic - miejsca o polowe mniej niz dla japonczykow
625 no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2005, 12:56 PM   #38
Kraqw - Salwator
Registered User
 
Join Date: Sep 2005
Location: Kraków
Posts: 481
Likes (Received): 0

skoro tak filmowo się zrobiło, to jakby ktoś mógł powiedzieć, gdzie kręcili "Zmienników" (mój ulubiony serial), chodzi mi konkretnie o to, gdzie mieści się siedziba WPT - ulica najlepiej (Bareja widać wzorował się na MPT) ???
Kraqw - Salwator no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2005, 01:02 PM   #39
Duopolis
Hong Kong lover
 
Duopolis's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Warsaw
Posts: 574
Likes (Received): 1

Zbiera mi sie na mdłości jak widzę blokowiska.... Gdyby tylko dało się to wszystko wysadzić w powietrze!
__________________
<>
Duopolis no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2005, 03:15 PM   #40
filosss
Semper Invicta
 
filosss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: 01-112 / 01-312 - WWA
Posts: 24,001
Likes (Received): 22178

Quote:
Originally Posted by 625
czy ktos ma moze foty blokow typu "leningrad" - takie cuda pobudowali ruscy w darze m.in. dla szczecina i polic - miejsca o polowe mniej niz dla japonczykow

Poszukam w domu na dysku - w mej rodzinnej legnicy sporo oj sporo tego stało kilka mniejszych osiedli a teraz już wyremontowane - połączone mieszkania (nie żadkoz 2 czy 3 jedno - aby były te 3 pokoje...) poszukam i postaram si,ę zamieścić
filosss no está en línea   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 


Reply

Tags
architektura, bloki, commieblocks, prl, urbanistyka

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
[Architektura] Nowe bloki gregry Architektura i Urbanistyka 247 November 14th, 2010 01:53 AM
Bloki szym'car Archiwum 13 April 19th, 2008 07:09 PM
Bloki sie sypią z OWT-67! Darhet Architektura i Urbanistyka 6 August 5th, 2007 08:52 PM
Bloki Warszawy FrequentFrajer Architektura i Urbanistyka 44 August 3rd, 2006 01:56 PM


All times are GMT +2. The time now is 01:22 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Beta 4
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.

SkyscraperCity ☆ In Urbanity We trust ☆ about us