![]() |
|
|
![]() |
forums map | news magazine | posting guidelines |
|
Global Announcement |
As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy. |
![]() |
|
Thread Tools |
![]() |
#921 |
Registered User
Likes (Received): 138
|
Molt bona noticia, esperem que arribi a bon port. Per altra banda, la sala Cúpula Venus va ser finalment restaurada?
Sponsored Links | |||
Advertisement |
|
![]() |
#922 | |
24/7
Likes (Received): 4804
|
El CAP guanya al Macba la guerra per la capella de la Misericòrdia
El museu s'ampliarà en un edifici de nova construcció que s'aixecarà a la plaça dels Àngels Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 | |
Registered User
Likes (Received): 1312
|
![]()
![]() |
![]() |
#924 | |
ZERO
Likes (Received): 13240
|
Quote:
A10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
ZERO
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
Registered User
Likes (Received): 1280
|
Por qué ese interés en poner el CAP en la capella de la Misericòrdia? No sería mejor en un edificio nuevo construido para ser CAP? No se, pero me da la sensación de que es más caro y difícil reconvertir una capilla en un CAP que en Museo, no?
![]() |
![]() |
#927 | |
Registered User
Likes (Received): 241
|
![]() 1)Vaig tenir aquesta mateixa percepció quan ho vaig llegir i després de molt rebuscar, es veu que l'interès arquitectònic i religiós que pot tenir aquesta capella és nul. Per tant, ben segur que acabarà a terra i es farà un edifici nou. 2) Tinc entès que no és "la capella" que apareix a les últimes fotos d'en SEIM, si no la que està ple de grafits del costat. I que dona a la Casa de la Misericòrdia. 3) Algú sap què passa amb aquesta nova volumetria amb el pas entre la plaça dels Àngels i la plaça de les Caramelles? Es mantindrà un carreró estret i (ben segur) brut... o s'avançarà la tanca arran de plaça?
![]() |
![]() |
#928 | |
Registered User
Likes (Received): 1280
|
Això també em preguntava jo, si potser és que pensen en tirar-la a terra, però llavors per què tan d´interès per la capella, llavors tan és allà o a on faran el nou museu o amb el dispensari antituberculós d´en Sert
![]() |
![]() |
#929 | |
Registered User
|
![]() Entenc que per això l'ajuntament ha acceptat que el museu ocupi part de la plaça (i sortosament és una banda de la plaça, que pel desnivell, la poca llum i arraconat del transit de la gent quedava sempre brut, fosc i poc amigable). Sobre l'edifici del nou cap, m'imagino que seguirà una mica la línia de la Facultat d'Histo i Filo que hi ha a tocar.
![]() |
![]() |
#930 |
ZERO
|
Sempre s'ha parlat de ubicar el nou CAP o ampliació MACBA en la capella de la Misericòrdia ja dessacralitzada, quan realment es tractava del solar ocupat per aquest edifci. ![]() ![]() Interior de la capella de la Misericòrdia. ![]() ![]() A10
Cuánto queda? Para que se acabe el cuento Last edited by SEIM; November 22nd, 2019 at 09:04 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#931 |
Registered User
Likes (Received): 337
|
![]()
![]() |
#932 |
Josep
Likes (Received): 507
|
Doncs no sé què dir-te. Serà un edifici menor i neogòtic, però podria marcar un punt no tirar-la i fer quelcom que la respectés tenint la llibertat de retocar-la tant com es volgués. Molts cops d edificis anodins fan rehabilitacions esplèndides. De fet si l edifici és espectacular doncs els arquitectes tenim menys marge de res.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Registered User
Likes (Received): 295
|
Ya esta bastante avanzada la biblioteca Gabriel García Márquez:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#934 | |
Josep
Likes (Received): 507
|
El monestir de Pedralbes, on encara viuen monges de clausura, obre totes les portes
Una nova web i una recreació virtual permeten entrar a estances fins ara inaccessibles https://www.ara.cat/cultura/Monestir...352364918.html
![]() |
![]() |
#935 | |
ZERO
|
![]() ![]() A10
![]() |
![]() |
#936 | |
Registered User
|
Aprofitant que aquest cap de setmana inauguraven exposició, m'hi vaig acostar per veure en quin estat es trobaven les obres... i es veu que ja hi han fet un curs i tot.
![]() Fotos de l'escola FP de ceràmica de la bisbal: ![]() ![]() ![]()
![]() |
Sponsored Links | |||
Advertisement |
|
![]() |
Tags |
catalonia |
Thread Tools | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hospitals i equipaments sanitaris | Sky | Catalunya | 410 | November 28th, 2019 03:31 PM |
Equipaments industrials: polígons, parcs empresarials, centrals logístiques, etc. | Sky | Catalunya | 184 | July 13th, 2019 03:09 PM |
Equipaments educatius i de recerca: escoles, instituts, facultats, etc. | Sky | Catalunya | 171 | November 11th, 2018 09:07 PM |
Museus de Portugal | Lss911 | Imagens | 9 | April 8th, 2005 12:22 PM |