SkyscraperCity Forum banner

Seph à Paris 2018.

17K views 120 replies 6 participants last post by  seph 
#1 ·
Bonjour encore. Je suis allé à Paris la deuxième fois en trois ans et aime partager mes photos avec vous. Ils sont généralement touristiques; rues, bâtiments et parcs, mais j’ai aussi beaucoup de photos de musées. J'espère que vous apprécierez!

J'ai utilisé Panasonic Lumix FZ200 et mon compagnon de voyage utilisé Nikon S9900. De plus, les vues panoramiques de FZ200 ne m'impressionnant pas, j'ai donc utilisé Photoshop Lightroom pour joindre deux ou trois photos. J'ai également utilisé ce programme pour d'autres corrections.

*************************************************************

Hello again. I visited Paris second time in three years and like to share my photos with you. They are generally touristic; streets, buildings and parks, but I also have a quite number of photos from museums. Hope that you will enjoy!

I used Panasonic Lumix FZ200 and my travel companion used Nikon S9900. Also I wasn't impressed by FZ200's panorama shots so I used Photoshop Lightroom to join 2 or 3 photos together. I also used this program for other corrections as well.

DAY 1 ARRIVAL / NATION / BUTTES-CHAUMONT / LA VILETTE / SAINT-MARTIN

0001 Airport by watanabe10, on Flickr

0006 Nation by watanabe10, on Flickr

0007 Nation by watanabe10, on Flickr

0008 Nation by watanabe10, on Flickr

0009 Nation HDR by watanabe10, on Flickr
 
See less See more
5
#6 ·
#12 ·
Ne t'inquiète pas Axelferis, cela pourrait arriver partout. J'ai apprécié chaque seconde de mon séjour. Paris est la ville de la vie. Pas une vie, plus de vies.

Don't worry Axelferis, it could happen everywhere. I enjoyed in every second during my stay. Paris is the city for life. Not one life, more lives.

0054 Buttes-Chaumont by watanabe10, on Flickr

0055 Buttes-Chaumont by watanabe10, on Flickr

0056 Buttes-Chaumont by watanabe10, on Flickr

0057 Buttes-Chaumont by watanabe10, on Flickr

0058 Buttes-Chaumont by watanabe10, on Flickr
 
#24 ·
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top