SkyscraperCity Forum banner

ЖК «Галицький Лев» | 12 п. | 2020

222179 Views 949 Replies 121 Participants Last post by  Volpacchiotto
Створюю тему,оскільки хотілось би роз'яснити всю ситуацію з цим будівництвом і почути за і проти.
1 - 12 of 950 Posts
На стелю гіпсокартон і все рішається. Інакше будуть постійні тріщини на стелі на стиках плит. Я досвід показав треба було ще звукоізоляцію при ремонті під гіпсокартон давати, а то сусідів звурху чути.
Я б більше на рівність стін і штукатурки дивився, бо гіпсокартон на стіни сильно місце краде + двері ставити погано без вирівнювань. А збивати штукатурку і переробляти дороговато вийде.
Позавчора ставив двері в рядянському цегляному будинку - знизу збили штукатурку бо верх десь на 4 сантиметра відходив від стіни. І все одно вверху лиштва десь на 1,5 сантиметра від штукатурки відстає вверху, але то вже терпимо і не дуже помітно.
See less See more
Та котельня вже десь років 10 не працює. Вона по плану мала б постачати тепло і гарячу воду в цей район в разі ремонту ТЕЦ-1, і вона багато років тому постачала гарячу воду літом коли на ремонті була ТЕЦ-1.
See less See more
Ну в даному пипадку вони халтурно заробили, в мене з ідеальними плитами через 3 роки пішла тріщина де на потолку була шпакльовка з 2 сітками а поверз неї скловолокно... після того я не вірю в міцність цегляних будинків
З двадцятирічного досвіду проживання в будинку з таким перекриттям зкажу, що завжди тріскає і скловолокно не помагає. Реально тільки гіпсокарток поміг.

Я думаю міцність тут ніпричому, зверху люди ходять, меблі переставляють, скачуть, може ще які фактори.
See less See more
  • Like
Reactions: 1
Так це як в малосімейках девятиповерхових - ті квартири, що винизу на кресленні, з загальним коридором мають порівняно тонку стіну - не несучу. Але все ж площі тих що зверзу і зниу однокімнатних майже однакові - в малосімейках було 30 і 22 квадрати.
See less See more
  • Like
Reactions: 1
Цікаво скільки вам років? скажіть де і коли ви купляли квартиру за 300 баксів за метр квадратний? Ви про набережний квартал? то скажіть дату, метраж і суму в грн.... а ще бажано поверх ... тоді я зможу підтвердити чи спростувати ваші слова....
Був там такий момент коли ціна ще була 9500, а долар тоді відпустили і можна було здати десь по 30-35грн. От тоді десь і виходило трохи більше 300 доларів за метр. Але такий момент був десь тиждень.
See less See more
а ще так для інфи http://imgur.com/a/x4Z5r/embed#4
Я б такий підвал не брав за гроші. Раніше жив на Науковій в 14 поверховому будинку, була та ж проблема - там і дренаж робили і щебнем засипали, але все одно мокро було. Добре що хоч тоді то не за гроші мешканців було. А зараз туди страшно заходити. Але і потреба сильно нема. Засклений балкон майже як підвал.
Зараз живу в новобудові з кладовкою на балконі - її якось холодною коморою називали. Дуже зручно, в сильні морози підігріваю лампочкою стоватною щоб що там не замерзло. Овочі зберігаються краще ніж в підвалі.
See less See more
В нас люди вірять казкам. Зараз більшість хоче індивідуальне опалення бо вірить що то дуже вигідно. Вірять в казку що можна скрутити на мінімум і буде тепло. Але реально будуть сусіди які взагалі палити не будуть, а будуть безплатно грітися за рахунок того що в квартирах поруч\зверху\знизу працює опалення. І в тих де котел не працює температура буде плюсова і система не замерзне - перевіряв, навіть при -21 в квартирі було +2 біля вікна.
Але масового досвіду нівкого нема. Почнуться проблеми з котлами - вилізе вартість підтримки і обслуговування. Закінчиться тим що в котлах почнуть копатися самі мешканці і буде кілька вибухів, тоді люди почнуть задумуватися.

Як на мене найбезпечніше і найкраще центральне з індивідуальним обліком поквартирним, але обовязковим споживанням не менше як 40-60% відсотків від середнього споживання, щоб не було дуже мудрих які виключили батареї і звалили чи мерзнуть в квартирі для економії.
See less See more
  • Like
Reactions: 3
Тут не згоден.

Хочеш економити - утепляйся додатково (можна в стяжку 5см пінопласту закопати як я під теплу підлогу, можна й перекриття утеплити, пожертвувавши висотою в кімнаті).

Чого хтось має платити більше тільки тому що хтось хоче платити менше ?

Тепло від сусідів має розглядатися як бонус (в особняках взагалі он сусідів ніяких нема), а не як щось обов'язкове.

Мені наприклад +20 в квартирі комфортно. А хтось і при +25 мерзне, а декому й 18 підходить.

Квартирних лічильників достатньо було б.
+ плюс якийсь відсоток на опалювання загальних площ типу коридорів і втрат на доставку теплоносія до квартири.
Тут проблема в тому що в новобудовах є квартири які роками стоять без ремонту і ніхто там опалення не включає. В нас в будинку є квартира в якої знизу, зверху і збоку за останні років 5 ніхто опалення не включав. Опалення центральне, в квартирі оточеній квартирами без опалення дуже холодно з навним центральним опаленням, а індивідуальне йому не получається зробити, бо треба дозвіл...
See less See more
Підняти температуру, кинути підігрів підлоги, може ще б десь доставити батареї. Але проблема в тому, що кожен робить як хоче, хтось економить бо вклав гроші і квартира з нульовим циклом стоїть роками, а комусь холодно бо він обігріває чужі стіни. Пінопластом утеплені тільки зовнішні стіни, а всередині будинку між квартирами теплоізоляції нема.
See less See more
Тут стільки спеціалістів по фундаментах і гідроізоляції зібралось...
З практичної точки зору в цих місцях взагалі робити підвали не варто, і це найдешевше рішення для особняків в цьому регіоні. Якщо не робити підвалу то і гідроізоляцію можна не робити взагалі, ну між бетоном і цеглою звичайно треба поставити рубероїд в два шари.

Якщо вже робити підвали то це попадання на бабло і технології. Різниці між монолітом і блоками нема майже. Ви не залиєте моноліт ідеально - мікротріщини гарантовано будуть і присадки не сильно спасуть. Що блоки що моноліт буде просочувати воду зовні якщо вона буде. Ну ще рекомендують рубероїд наплавляти і робити замкнутий контур.
Обмазити бітумною мастикою то так щоб бетон менше вологість вбирав, якщо реально протікає на тріщинах чи швах то воно мало поможе.

"пупирчаста гідроізоляція" це взагалі не гідроізоляція, це наші бачили закордоном і почали застосовувати. Ви її не зробите герметичною і в простір між нею і бетоном вода однозначно попаде, якщо її буде багато. Хоча від вологої землі трохи прикриє бетон, але призначення "пупирчаста гідроізоляція" це захист утеплювача фундаменту від коренів рослин, бо корінь пробє ЕППС, але це в особняках можна робити і то сумнівно.

Зробити нормальну гідроізоляцію в тому районі проблемно, зайдіть в сусідні будинки і переконайтесь.
See less See more
А якщо гідроізолювати зсередини? Це вихід? Чи фундаментні блоки від вологості будуть розпадатись на пісок?
Ну попробуйте чимось типу пенетрон обробити, але то окрема технологія і не дешева. Там ще шви між блоками додатково треба заробляти їхньою ж продукцією.

Фундаментним блокам все одно чи мокро чи ні, вони будуть стояти і не розсипляться. Ну хіба що брак заводський який, цемент вкрали чи пластифікатора помилково забагато дали, але це малоімовірно. Ще мороз міг би на їх міцність вплинути якщо вони мокрі, але це дуже малоімовірно що при наших зимах вони хоч раз замерзнуть.
See less See more
  • Like
Reactions: 1
roman_g, а який тоді вихід, якщо вже є проблема і протікає?
Якщо нема потреби в сухому підвалі то просто забити і хай стоїть. На районі в будинках дренаж ставили і поверх засипали щебнем - як результат підняли рівень підлоги в підвалі- ставало краще, але весною все одно можна воду побачити в підвалі.

Доречі проблема в основному то весною є тільки.

Якщо реально вирішити то це до спеціалістів, але ціна така буде що більшість мешканців не погодяться.

Основна проблема в тому що вода знайде мінімальну щілину і протече, а з часом ще може трохи розширить дірку щоб було комфортніше затікати. Але все одно її стільки не буде щоб там прям басейн глибокий був.
See less See more
1 - 12 of 950 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top