Skyscraper City Forum banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
1,070 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
We zijn laatst 16 dagen in het zuid-westen van Amerika geweest (de staten Californië, Arizona, Utah en Nevada). Hier bezochten we enkele nationale parken en steden. Wat me vooral is opgevallen, is dat het landschap zo afwisselend is. Je hebt steeds het gevoel dat je in een ander land bent aangekomen of zo. In ieder geval, ik had nooit gedacht dat Amerika zó mooi was! :)

203: de Old Fisherman's Wharf in Monterey:

204: hier heb je de Whale Watch. Dit is onze boot, genaamd 'Sea Wolf II':

205: ook híer zeeleeuwen in de baai:

206:

207:

208: een van de tien bultruggen/humpback whales die we vandaag zagen opduiken:

209:

210:

211: nee, dit is niet Turnhout: ;)

212: de schitterende kustlijn van de Grote Oceaan:

213:

214:

215: verschillende kolonies zeeolifanten voor de kust:

216:

217: nee, dit is geen haai, maar een van de dolfijnen die we zagen opduiken: :)

218: Grote Oceaan + zonsondergang:

219: op weg richting Los Angeles:

220: de beroemde 'Walk of Fame' in Hollywood:

221:

222:

223:

224: af en toe langsrijdende politiewagens met sirenes:

225:

226: zowaar Hans Klok featuring Pamela Anderson:

227:

228: de beroemde letters:

229: een van de dure huizen in Beverly Hills, daar waar al die beroemdheden wonen:

230:

231: hoogbouw:

232: de dure winkelstraat Rodeo Drive in Beverly Hills:

233: weer op het vliegveld van Los Angeles voor de 'terugvlucht':

234:

235:

Deel 1: van San Diego naar Arizona: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=489329
Deel 2: van de Grand Canyon naar Bryce Canyon: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=489330
Deel 3: van Las Vegas naar Yosemite National Park: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=489334
Deel 4: San Francisco: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=489335

·
*_*
236 Posts
Heb heel je serie bekeken; heel erg mooie foto's met een leuk verslag erbij; heb ik toch ff een digitale reis gemaakt :) Dank je voor het delen.

·
Registered
4,206 Posts
Wauwzerz...echt een droomreis.
Alleen jammer zo weinig van LA.
Ik zie wel veel van waar ik een deel van mijn studie ga door brengen...Bel-Air/Beverly Hills/Rodeo Drive(Westwood)...UCLA!

·
Registered
5,413 Posts
Zo, mooie afsluiter! Favo's: #219, 225

#226: Die Hans heeft het ook goed voor mekaar zeg.

BTW Volgens mij heb je een standaard reis geboekt en die route gevolgd in een huurauto, of heb ik het mis? Is het dan niet zo dat je maar heel weinig, of te weinig tijd hebt om steden en parken echt goed te bezoeken? Dat lijkt mij erg nadelig aan zo'n reis, omdat er zo gigantisch veel hoogtepunten zijn daar en die proppen ze allemaal in één pakketreis. Je ziet dan erg veel moois in een korte tijd, voor een doorsnee toerist perfect dus. ;)

·
Carpe Diem
1,183 Posts
Mooie afsluiter, had het gaaf gevonden als er meer van LA in had gezeten maar de foto's die je hebt gemaakt zeggen genoeg. Bedankt voor het delen van de foto's!

·
Custom User Title.
297 Posts
LA is niet zo boeiend hoor. Tenminste dat vond ik.
Was je er met je broer? Want die hebben we een aantal wedstrijden moeten missen.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Hollywood ziet er ook niet echt bepaald boeiend uit. Weten we dat ook weer. ;) Bedankt voor het delen van deze mooie reis!

·
Member
4,560 Posts
Favo's: #226 en 227 (met het bord 'hollywood' in de verte). Hoogtepunten van deze reis lijken mij San Francisco, Las Vegas en Grand Canyon.

daar waar al die beroemdheden wonen
Mag hopen dat de echte beroemdheden een huis hebben met een hoog stenen hek en lange oprijlaan zodat toeristen niet zomaar op hun voorgazon kunnen kijken.

·
Registered
1,070 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Zo, mooie afsluiter! Favo's: #219, 225

#226: Die Hans heeft het ook goed voor mekaar zeg.

BTW Volgens mij heb je een standaard reis geboekt en die route gevolgd in een huurauto, of heb ik het mis? Is het dan niet zo dat je maar heel weinig, of te weinig tijd hebt om steden en parken echt goed te bezoeken? Dat lijkt mij erg nadelig aan zo'n reis, omdat er zo gigantisch veel hoogtepunten zijn daar en die proppen ze allemaal in één pakketreis. Je ziet dan erg veel moois in een korte tijd, voor een doorsnee toerist perfect dus. ;)
Nee, we hebben de reis zélf georganiseerd, en hadden dus genoeg tijd :) Uiteraard hadden we wél een huurauto. Pas er bij het huurbedrijf trouwens voor op dat ze je geen onnodig dure auto aansmeren!

LA is niet zo boeiend hoor. Tenminste dat vond ik.
Was je er met je broer? Want die hebben we een aantal wedstrijden moeten missen.
Mijn broer was er inderdaad óók bij. :)

Favo's: #226 en 227 (met het bord 'hollywood' in de verte). Hoogtepunten van deze reis lijken mij San Francisco, Las Vegas en Grand Canyon.

daar waar al die beroemdheden wonen
Mag hopen dat de echte beroemdheden een huis hebben met een hoog stenen hek en lange oprijlaan zodat toeristen niet zomaar op hun voorgazon kunnen kijken.
Ik weet in ieder geval dat die beroemdheden altijd, of bijna altijd, persoonlijke beveiliging in huis hebben!

·
Willem II Tilburg
2,232 Posts
zelden heb ik zo genoten van (een 5-tal) fotoseries als nu.

echt prachtig.

Ik moet gewoon een keer naar de States en deze serie laat de boel nog meer kriebelen.

:cheers:

1 - 12 of 12 Posts