SkyscraperCity banner
1 - 8 of 8 Posts

·
Kees
3,292 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Op de site van PWS las ik dit:

Een uniek aanbod van PWS: 31 dagen gratis wonen in De Compagnie
Bel PWS en profiteer van een unieke actie: 31 dagen gratis wonen in De Compagnie. Wie voor 1 april 2005 beslist om een woning te huren in De Compagnie, betaalt een maand lang geen huur. Een aanbieding waarmee u minimaal 800 euro bespaart! Voor meer informatie en de actievoorwaarden kunt u bellen met PWS Rotterdam, Peter van Leeuwen, 010 - 750 67 00.

Het project
Werelds wonen op de Kop van Zuid: de Compagnie, een ontwerp van de Berlijnse architect Kollhoff, wordt een stijlvol gebouw uitgevoerd in rode baksteen op een twee verdiepingen hoge plint van grijze steen. De vele vensters en de kopergroene puntdaken geven De Compagnie een bijzondere uitstraling.
Dit project bestaat uit twee 'plots'. Deze plots worden naast elkaar gebouwd en zijn gespiegeld.
In plot 1 komen in totaal 101 woningen: 16 kadewoningen (prijzen van 193.000,- tot ca. 390.000,-), 39 passagemaisonnettes (16 typen, prijzen van 204.000,- tot 364.000,- v.o.n.) en 46 torenappartementen (5 typen, prijzen van 236.000,- tot 427.000,- v.o.n.). Elke woning heeft 1 parkeerplaats in de parkeergarage.
In plot 2 komen 95 woningen, mnaast toren- en kadeappartementen ook laan- en pleinwoningen, in dezelfde prijsklassen als de woningen van plot 1.

De Compagnie ligt tussen de Laan op Zuid en de Spoorweghaven. Aan de ene kant een riante boulevard, aan de andere kant de sfeer van een wandelpromenade langs een kade waar binnenvaartschepen liggen afgemeerd. Dichtbij het Luxortheater en de restaurants op de Kop van Zuid. Om de hoek de Erasmusbrug, die direct toegang geeft tot het centrum van Rotterdam. Met metro, tram en watertaxi in de directe nabijheid.

Planning
Oplevering: het eerste deel van het complex is al opgeleverd, in de loop van 2005 volgt de rest.

Belangstelling?
De verkoop loopt via Atta Makelaars (010 – 433 57 10).
Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met PWS Regiokantoor Prinsenlaan, tel. 010 - 750 67 00.
U kunt in dit project ook huren. Huur vanaf € 800. De koopprijzen variëren van 194.500 tot 428.500 v.o.n. Ook een combinatie van huren en kopen is mogelijk. Voor meer informatie www.decompagnierotterdam.nl

·
Registered
1,159 Posts
@ Bobdebouwer: ben jij wereld vreemd?

·
Banned
6,813 Posts
jonge, ik wist het wel hoor. wat een uitzicht heb je daar. ik zou wel een appartement met uitzicht op het noorden willen hebben. bovendien, ik vind het een lekker stedelijk gebouw.

·
Your advertisement here?
6,813 Posts
Dat viel mij ook al op bij de 1 na laatste WFD, Je hebt of uitzicht op oost óf op west, maar niet op noord of zuid, de mooiste plekken om te zien. Behoorlijk jammer, en dat terwijl de appartementen redelijk prijzig zijn. Wel een mooie locatie...

1 - 8 of 8 Posts