SkyscraperCity Forum banner

4 Maanden NYC....

2020 Views 13 Replies 7 Participants Last post by  Dr. Dubai
Ik loop stage bij Rietveld Architects in New York en ben nu vier maanden in deze fantastische stad. Ik heb hier ook al heel erg veel foto's gemaakt, en daarom kan ik jullie hier mijn beste foto's showen. Ik heb nu rond de 1900 foto's van New York op mijn site staan, dus wanneer jullie nog eens een keer tijd over hebben...

Hier komen de pica's

Midtown view from the Reservoir
1.

2.

Avenue of the Americas
3.

4.

Rockefeller Center
5.

Midtown View from Film Center Building
6.

Uptown/Midtown view Ninth Avenue to Time Warner Center
7.

8.

Empire State Building
9.

Hearst Tower
10.

Time Warner Center
11.

Spring is in the air @ Central Park...!!!
12.

Honkbalwedstrijd Mets @ Shea Stadium
13.

Brooklyn Bridge
14.

Wanneer dit er niet genoeg zijn, kijk gerust eens op mijn site...

www.sander-in-newyork.com
See less See more
14
1 - 14 of 14 Posts
Favo's: 'Midtown View from Film Center Building' en 'Spring is in the air @ Central Park...!!!'. Als de foto's wat groter zouden zijn, komen ze beter tot hun recht.
Leuke series!

Maare jij zat toch niet toevallig in Continental Hostel west 96th street... Ik heb volgens mij in die precies diezelfde kamer 1 maand gezeten... hoe bizar om dit zo terug te zien, die oranje muur, het gammele trapje bij het stapelbed, de kapotte tv in de kast....
Leuke series!

Maare jij zat toch niet toevallig in Continental Hostel west 96th street... Ik heb volgens mij in die precies diezelfde kamer 1 maand gezeten... hoe bizar om dit zo terug te zien, die oranje muur, het gammele trapje bij het stapelbed, de kapotte tv in de kast....
Haha, jah dat is precies het hostel waar ik ook voor twee dagen gezeten heb.
Ik heb het er twee dagen uitgehouden en toen had ik al een appartement gevonden op 96th Street wat stukken beter was. Maar dat klopt precies van van het Hostel....
See less See more
^^hoe klein kan de wereld zijn... Maar dan zit je nu wel op een perfecte plek kwa openbaar vervoer etc! Wat ook leuk is om te bezoeken als je in New York bent is Flushing Queens (China town) wat misschien nogwel veel levendiger is dan het china town op manhattan, je neemt lijn 7 en blijft zitten tot het eind station en je stapt daar ondergronds uit en beland in een levendige grote aziatische wereld zo ver van Manhattan! Een andere echte new york feeling kun je opdoen als je met de metro naar Fordham road in The Bronx gaat waar je veel winkels en eettentjes vind echt prachtige sfeer. En natuurlijk Brighton beach waar alle russen zitten is ook een aanrader, bezoek dan een echte tea room!
See less See more
Gave foto's APPE! Maar hoe heb je die stage precies geregeld?;)

Ben je bouwkunde student?
^^hoe klein kan de wereld zijn... Maar dan zit je nu wel op een perfecte plek kwa openbaar vervoer etc! Wat ook leuk is om te bezoeken als je in New York bent is Flushing Queens (China town) wat misschien nogwel veel levendiger is dan het china town op manhattan, je neemt lijn 7 en blijft zitten tot het eind station en je stapt daar ondergronds uit en beland in een levendige grote aziatische wereld zo ver van Manhattan! Een andere echte new york feeling kun je opdoen als je met de metro naar Fordham road in The Bronx gaat waar je veel winkels en eettentjes vind echt prachtige sfeer. En natuurlijk Brighton beach waar alle russen zitten is ook een aanrader, bezoek dan een echte tea room!
Er zijn zoveel plekken die ik nog moet bezoeken hier in NY, dat ik het denk ik niet eens red in 7 Maanden. Er moet natuurlijk ook nog gewoon gewerkt worden doordeweeks, dus alleen het weekend blijft dan nog over. Ik woon trouwens nu op Manhattan Avenue, 1 blok van Central Park Noord af. Een superplek.

Chinatown op Manhattan is al geweldig om te zien, dus dan ga ik zeker nog een keer naar Flushing Queens toe....
See less See more
Dat is al de zoveelste student die stage loopt bij Rietveld in New York. Tim van het forum is je al voor gegaan, zelf ben ik in New York ook een Nederlandse student tegengekomen die bij mij op school scheen te zitten, en nu jij weer. En ook jij komt met een flinke bak prachtfoto's aan ;)
Tegen de tijd dat ik in het 3e jaar zit wil ik ook graag stage lopen bij Rietveld, zou dat dan nog mogelijk zijn denken jullie?:)
Dat is al de zoveelste student die stage loopt bij Rietveld in New York. Tim van het forum is je al voor gegaan, zelf ben ik in New York ook een Nederlandse student tegengekomen die bij mij op school scheen te zitten, en nu jij weer. En ook jij komt met een flinke bak prachtfoto's aan ;)
Klopt, Tim was hier vorige week nog samen met z'n zus en nog wat anderen.
See less See more
Tegen de tijd dat ik in het 3e jaar zit wil ik ook graag stage lopen bij Rietveld, zou dat dan nog mogelijk zijn denken jullie?:)
Ik probeer je een PM te sturen maar je inbox zit vol..
Ooooh btw, APPE, je kan me weer pm'en:)
1 - 14 of 14 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.