SkyscraperCity banner

721 - 723 of 723 Posts

·
Registered
182 Posts
Aalborg er jo en ungdommelig festglad by, så jeg skal ikke kunne afvise, at det ville kunne blive et hit. Måske kunne man tiltrække flere af sommerlandets turister til Aalborg by, hvis man havde et sådant sted nær selve byen. Ideen er spændende. Det er mere om ideen er realistisk, at jeg er lidt i tvivl om.
The future is Zoom and virtual :)
Zoom fester

Ps.
@Gobbo we miss you in "News about Covid-19" thread as someone to standup
for democratic rights and against rights being taken away by Bildergroup etc. with the virus as an excuse?

·
Registered
305 Posts
Jeg har ikke bil, så derfor er jeg en ivrig cyklist. Jeg cykler hver dag. Og faktisk er noget af den bedste udsigt over byens skyline dén man får ovre fra Stigsborg Brygge, så derfor kan jeg godt lide at cykle ad den vej. Derfor kender jeg naturligvis også til udskejelserne på Kystvejen, for når man cykler ad hærvejen mod Vodskov, undgår man ikke at lægge mærke til de mange biler, som holder langs Kystvejen. Jeg har dog undgået punktering indtil videre (7-9-13), men nu synes jeg heller ikke, at de mange visne pikke på vejen er noget, der frister synderligt. Dog er grusvejen fra Kystvejen til Sundsholmen en anelse tricky, så der kan man godt være uheldig at punktere. Jeg synes godt de kunne gøre den vej mere cyklistvenlig og lave en asfalteret cykelsti, fordi selve ruten er hyggelig. Men i første omgang er jeg glad for, at der overhovedet ER kommet en sti ad den vej, fordi det er et hyggeligt naturområde, som dog brydes af det lidt kedelige og grå industrikvarter ved Sundsholmen.

Jeg ved ikke, om Aalborg ville kunne rumme en stor forlystelsespark. Det er muligt, at Karolinelund var for flad og kedelig og at en virkeligt sej forlystesespark nok ville kunne blive et hit. Men jeg tænker stadig, om ikke Fårup Sommerland i forvejen tager sig af det marked, der måtte være for den slags i det Nordjyske. Men okay, man kunne jo lave et lidt andet koncept end Fårup Sommerland. Aalborg er jo en ungdommelig festglad by, så jeg skal ikke kunne afvise, at det ville kunne blive et hit. Måske kunne man tiltrække flere af sommerlandets turister til Aalborg by, hvis man havde et sådant sted nær selve byen. Ideen er spændende. Det er mere om ideen er realistisk, at jeg er lidt i tvivl om.
The future is Zoom and virtual :)
Zoom fester

Ps.
@Gobbo we miss you in "News about Covid-19" thread as someone to standup
for democratic rights and against rights being taken away by Bildergroup etc. with the virus as an excuse?
I agree that there are forces that use the Corona-outbreak to take away democratic rights and Freedom of Speech. For example we see how they are pushing the cashless society in these times, with the excuse that cash gives you Coronavirus. Here in Aalborg (just to remain in topic!) two out of three Jyske Bank-filials have taken away the possibility to take out cash from the bank. At Jyske Bank in Hasseris and in Vejgaard you can not take out cash anymore. Only at Jyske Bank at Nytorv it is still possible. All this with the excuse of Coronavirus, but the problem is that these decisions are permanent! People who are awake are aware that the cashless agenda is basically about giving more control to the banks and to the elite in power, so that no transaction outside the banks and the system will be possible anymore. This will make people to 100% slaves of the banks.

But I am already active on other forums where this subject is discussed. I even have a small Youtube-channel, where I expose this stuff. I am not sure that I have the time to also discuss this on Skyscrapercity.

This was just a brief response, because I am not trying to make this topic into a topic about Coronavirus and the agenda behind it.

But look at my avater. It tells that I am aware about the occult stuff that is going on in this world. Most people think I am crazy when I talk about the ILLUMINATI, but I have no doubt that this stuff is real, so people can think that they want. When making fun of these things they only expose their own ignorance. I know the Illuminati exist.They were founded in 1776 and never disappeared. They just went underground to protect themselves.To be honest, the original Idea of the Illuminati was not necessarely a bad thing, since they were in opposition to the power of the Catholic Church and religions. The problem is that they have been infiltrated with darker forces who don´t want the best for humanity. But this is another discussion that doesn´t belong here.

721 - 723 of 723 Posts