Dat Postbank gebouw, wát een gedrocht. Verder leuke foto's. Leeuwarden ziet er wel leuk uit, best stedelijk nog voor zo'n kleine stad.
Smoesjes! Je achtervolgt haar gewoon!Winbuks said:Dankzij school bevind ik me ... te Leeuwarden.
Dat zegt bijna iedere bezoeker van LeeuwardenWinbuks said:Ik had heel andere verwachtingen bij deze stad. Het viel me hardstikke mee, top.![]()
Kan je je voorstellen dat de Postbank en Achmeatoren ontworpen zijn door dezelfde architect? Zelf vind ik het gebouw wel wat hebben. Veel beter dan die jaren tachtig troep die nu net een beetje wegvalt achter de Postbank (foto 15).TC03 said:Dat Postbank gebouw, wát een gedrocht.
Eind vorig jaar had ik nog een uitgebreide fotoserie van Leeuwarden gepost. Als de zon straks wat meer gaat schijnen zal ik het forum nog eens wat opvrolijken met fotoseries van de stad.Vloepkleedje said:Leuk om Leeuwarden weer eens te zien. Zien we eigenlijk steeds minder, jammer!
Het heet de Friesland Bank, en is van binnen echt spectaculair. Deze foto's geven geen beeld van Leeuwarden, aangezien het historische hart geheel ontbreekt, en dat is tenslotte het belangrijkste deel. Wel leuke foto's trouwens. Dat "filmmuseum" is overigens geen museum maar een schouwburg.Apollyon said:Mooi hoor, ik ben ook nog nooit in Leeuwarden geweest, maar had ook een totaal ander idee ervan. Ik zou dat gebouw van de Friese bank op foto 5 wel van dichtbij willen zien. Lijkt me wel een apart gebouw.
Nee? Leeuwarden is Leeuwarden en Rotterdam is Rotterdam. Maarssen daarentegen is helemaal niks!Soufian said:Maar is het niet beter als Leeuwarden lowrise bleef en de Achmea ergens in R'dam stond?