SkyscraperCity banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
290 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Toevallig kwam ik deze foto tegen op internet, en ik wilde hem jullie niet onthouden...

1. Achmea vanaf Ameland:

Oftewel, jeziet niet niet alleen de Waddeneilanden vanaf de Achmea toren, maar logischerwijs ook de Achmea toren vanaf de Wadden :). En als we dan toch bezig zijn... meer Ameland:

2. Strand:

3. Vuurtoren... soms (deze zomer?) voor publiek open:

4. Duinen:

5. Zeegat tussen Ameland en Terschelling:

6. Landaanwinning gaat nog altijd door:

7. Schorren en slikken:

Allemaal gejat van http://www.vakantiehuizen-ameland.nl!

·
Weestwel?
1,713 Posts
Wat heb ik ongelovelijk veel zin om even tot rust te komen op het Wad, het liefst Terschelling.

·
Rick Bakker
5,321 Posts
ik hou ook van de wadden.:bow:

Ik heb nog familie op Terschelling wonen.. Die moet ik ook nodig eens met een bezoekje vereren.

·
Registered
373 Posts
Idd de eilanden zijn echt een uniek gebied in Nederland! Heerlijk om even een paar dagen te vertoeven. Als je gestresst bent moet je even een paar dagen naar Schiermonikoog gaan ofzo.

·
Weestwel?
1,713 Posts
Ik hoor net dat mijn laatste op Terschelling woonachtige familielid, mijn oudoom van in de tachtig, vannacht een hersenbloeding heeft gehad. Hij kan alleen nog korte zinnen uitspreken en zijn rechterkant is grotendeels verlamt. Ze weten nog niet of het weer overgaat of niet, maar op die leeftijd is zoiets vrij ernstig natuurlijk. Ik hoop dat het goed met em komt maar vrees het ergste. Gelukkig is ie oud en heeft ie een mooi leven achter zich dat maakt alles iets minder triest.

Nouja ik ga dus na het weekend, ik denk zondag ofzo, naar Terschelling toe om zijn kat te verzorgen. Ik neem de hond en de camera mee dus jullie zien de foto's vanzelf.

·
Weestwel?
1,713 Posts
Hoogholland said:
Als je gestresst bent moet je even een paar dagen naar Schiermonikoog gaan ofzo.
Je weet niet half hoe gestresst. Ondanks de omstandigheden kan ik niet wachten tot ik op de boot zit.

1 - 12 of 12 Posts