Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 76 Posts

·
Registered
1,195 Posts
Dat stuk aan de Marnixstraat vind ik niks, maar het gebouw aan de kade heeft wel iets dacht ik. Of is het een stuk recenter gebouwd dan het op het eerste gezicht lijkt? Ik begrijp dat het duurder is, maar toch jammer dat dit verdwijnt voor het zoveelste 13-in-een-dozijn nieuw-blok-gebouw. Ze hadden wat mij betreft ook enkel alle witte plastic eraf mogen slopen. Gewilde plek voor appartementen.

·
Registered
231 Posts
De gevel aan de zijde van de Marnixstraat is nu ook al absolute jaren '60 troep, maar de sloop van het oudere gedeelte aan de kant van de Nieuwe Passeerdersstraat en Nassaukade is echt eeuwig zonde :(

·
I am sterdam
4,765 Posts
De bouw is officieus van start gegaan:

Bouw De Makroon in Amsterdam van start

Op vrijdag 7 februari gaat de bouw van de Makroon van start, een nieuw zorgvastgoedcomplex op de plek van het oude Bernardus.

Het nieuwe complex omvat 134 hoogwaardige levensloopbestendige huurappartementen voor senioren, 40 woningen voor mensen met een zwaardere zorgbehoefte, commerciële ruimtes en een overdekte parkeergarage. De Makroon (kort voor kokosmakroon) is gelegen naast de Koekjesbrug en tegenover De Krakeling.

Bron en lees verder op: Propertynl.com, 4 februari 2014
Ik krijg gewoon spontaan trek in een koekje!

·
Your royal highness
1,720 Posts
Eerste gebouw is een achteruitgang in mijn ogen, het tweede gaat nog wel. Jammer, geld was zeker op.
Snel geoordeeld o.b.v. een klein plaatje. Hangt af van de materiaalkeuze (baksteen?), aansluiting met de straat etc. etc.

·
I am sterdam
4,765 Posts
Dat kan je toch instellen bij het uploaden van de foto op de site?

·
Frans Woerden
29,010 Posts
Dat kan je toch instellen bij het uploaden van de foto op de site?
^^
Dat heb ik ook gedaan. Eerst stond de laatste update hier van mij er in goed formaat op maar nu ineens heel groot en dat is bij meer updates het geval. Imageshack wil nu ook dat ik ga betalen voor het uploaden. Voorlopig ben ik nu weer over op Tinypic.com .

1 - 20 of 76 Posts