Skyscraper City Forum banner
1 - 19 of 19 Posts

·
Moderator
48,030 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse sneeuwavontuur. Vorig jaar was Den Haag mijn bestemming, toen was er net iets meer sneeuw maar vandaag was het ook een aardige hoeveelheid. Misschien weten jullie het nog, maar na mijn avontuur in Den Haag lag ongeveer het hele OV plat. Gelukkig reed er toen nog een trein richting Leiden, waarvandaan ik een mooie maar wel erg lange sneeuwwandelingen door de weilanden richting Alphen heb mogen maken.

Dus vanochtend zal ik al op de buienradar dat er een aardige sneeuwbui aan zat te komen, ik ben dan wel zo gek om dan de bus naar Amsterdam te pakken. Op mijn tussenstop op Schiphol sneeuwde het al aardig door en er een stevige wind toen ik even op het panorama terras aan het kijken was. Daar kon ik geen foto's maken, daarvoor was het allemaal net iets te heftig. Dan maar door met bus 197 naar Amsterdam, waar ik bij het Museumplein ben uitgestapt. Waarvandaan ik rondje door het centrum heb gelopen, foto's gemaakt, Sinterklaas geholpen met een paar cadeau aankopen en vooral mijn schoenen schoon heb geklopt bij elke winkel.

Dit is het resultaat.

1

2

3

4

5

5.5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

Toen ging het weer even hard sneeuwen. Reden genoeg om vanaf hier rustig zonder foto's te maken naar het busstation in de Marnixstraat te lopen. En even later kwam bus 197 aan rijden die mij naar Schiphol bracht. Onderweg zag ik ook al de Interliner uit Alphen naar Amsterdam rijden, die reed gelukkig ook nog. Dit was toevallig ook dezelfde bus die ik op Schiphol ook weer op moest overstappen. Hij kwam zonder grote vertraging op Schiphol aan, dus dit jaar was het gelukkig makkelijk naar huis komen.

·
Moderator
48,030 Posts
Discussion Starter · #17 ·
^^ Ik doe geen zip, maar verzoekjes zijn altijd welkom. Laat gewoon weten hier in de thread of via PM welke je wil hebben en ik stuur je de originele jpg.

ps, iedereen bedankt voor de complimenten. :)

1 - 19 of 19 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.