Skyscraper City Forum banner
1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
7 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Reactie

Heb je wat meer info? Over welke pier gaat het bijvoorbeeld?
Meer informatie mag ik helaas niet geven, ik wil niet arogant overkomen maar voor mijn opdrachtgever (gemeente) is het toelaatbaar om de exacte lokatie te geven Sorry!

·
* H I G H *
1,538 Posts
Tja, dan wordt het natuurlijk heel moeilijk hier iets zinnigs over te zeggen. 'k Zeg maar zo, 'k zeg maar niets.

·
kejje nagaan!
5,060 Posts
Ik kan alleen maar aan het Stenen Hoofd denken...dat ligt er zo ontzettend desolaat bij...(wat het wel weer heel mooi maakt)

·
Registered
232 Posts
Ik weet niet of dit er iets met te maken heeft maar ik zag dit op teletext van RTVNH. Ik vind wel een interessant idee. In Wenen heeft men ook een nieuw park aangelegd tussen de oude en de nieuwe Donau en dat vond ik geslaagd.

AMSTERDAM Amsterdam bekijkt wat de mogelijkheden zijn voor een parkeiland in het IJ. Het stuk groen zou bij de noordoostelijke oevers van het water moeten komen. Ook wordt onderzocht of er een fietsbrug tussen Amsterdam-Noord en Zeeburg kan komen.
De plannen maken deel uit van een ontwikkelingsstrategie voor dit relatief nieuwe woon- en werkgebied in de stad.
Volgens wethouder Maarten van Poelgeest zijn de stedelijke wijken aan het water populair. Als de plannen kunnen worden uitgevoerd, wordt dit stuk stad een van de spannendste gebieden voor de toekomst, aldus Van Poelgeest.
bron: www.rtvnh.nl

·
Registered
7 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Dank voor jullie tijd en meedenken. Ik heb mijn plangebied al in de massages gezien ;) maar ik mag het zelf niet zeggen: hopend op jullie begrip.

Ik zal de plannen in wenen eens uitzoeken, ik wil er zelf een publijksterkker op realiseren maar welke funtie is erg moeilijk te bepalen. Nomaliter heb ik op een plan vaak kritiek maar als je zelf voor zón opgave staat is het wel knap lastig.

Erg bedankt voor jullie inzet. En blijf mee denken :)

·
Registered
7 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Ik weet niet of dit er iets met te maken heeft maar ik zag dit op teletext van RTVNH. Ik vind wel een interessant idee. In Wenen heeft men ook een nieuw park aangelegd tussen de oude en de nieuwe Donau en dat vond ik geslaagd.

bron: www.rtvnh.nl
Bedankt voor je reactie, hebje voor mij een artikel of plaatsje van het nieuw aangelegde park in Wenen.

1 - 11 of 11 Posts