Ik dank u voor deze aparte topic
In de HMH kunnen 'maar' 5000 mensen. De Music Dome moet plaats kunnen bieden aan 10 tot 15.000 man zodat het de concurrentie aan kan gaan met Ahoy in R'dam. Daarnaast heb je nog de ArenA (50.000) voor de echt grote artiesten.Winbuks said:We hebben toch al de HMH, de Heineken Music Hal al aan de boulevard?
Ik vind het gewoon dubbel op met twee dezelfde grote uitgaans functies binnen een straal van één kilometer. Wacht maar even tot Amsterdam de miljoen inwoners grens is passeerd.
*Diepe zucht*...Brik said:Waarom moet met overheidsgeld (let zometeen maar op)...
:|Brik said:Belachelijke grootheidswaan!
Er is toch al een Ahoy? Waarom moet met overheidsgeld (let zometeen maar op) alles naar Amsterdam worden gesleept?
Empire Stephano said:Gaat op het Wembley gebied in Londen lijken, daar hebben ze ook verschillende hallen en stadions bij elkaar staan met verschillende capaciteiten, voor elk wat wils. Werd eens tijd want de Ahoy vind ik persoonlijk achterhaald en een lelijk gebouw, als je het vergelijkt met hallen in het buitenland. Alles word zowat in de Ahoy gehouden. Na zoveel jaar hebben ze die hal wel eens gezien, tijd voor iets nieuws.