SkyscraperCity banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Fagus Sylvatica
6,037 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hehe, eindelijk weer eens wat foto's van mij op dit forum! Zaten jullie er ook zo op te wachten ? :D

Ben even op de fiets door de stad geweest, en heb zo veel mogelijk de geeikte plekjes willen vermijden. De gasunie kan iedereen nu wel dromen. Helaas, niet zo'n beste camera. En helaas, het weer sloeg om toen ik op de fiets stapte.

Boterdiep

Geen idee hoe het straatje heet, maar zo zie je ze veel in de stad.

Dat zelfde straatje. Dit is een gebouw van de RuG als ik me niet vergis.'

eeeeehhh........nou....huh?

Gedempte hoendiep. Maar wat is de echte naam van deze straat?

Nieuwe Leon van Gelder schoolgebouw. Prachtig ontwerp! Vinkhuizen word met de dag mooier!'

Heavy shit

Prachtig doorkijkje op de Nieuwe kerk, ten noorden van het centrum. Valt meestal niet op als je door de Ebbinge scheurt!

Nieuwe Kerkhof rondom de kerk.

EN dan vlug: naar serie #2 !

·
Fagus Sylvatica
6,037 Posts
Discussion Starter · #5 ·
By the way: iets belachelijks! Het grijze gebouw op de vorgrond wordt gesloopt!!!! Er komen nieuwe appartementen voor terug! Echt belachelijk, als je het mij vraagt. Ok, t is wgeen juweeltje, maar wel gewoon een mooi pand! Laat ze die appartementen maar gewoo op CIBOGA bouwen !!! Grommmmmm

·
Mien Stad
1,213 Posts
Mooie foto's. Dat Leon van Gelder gebouw ziet er echt mooi uit.

Heey Eisso de bouw van Ciboga ligt al een half jaar stil, weet jij wat daar aan de hand is?

·
Fagus Sylvatica
6,037 Posts
Discussion Starter · #9 ·
@ Martinistad: geloof dat de nieuwe plannen binnenkort gepresenteerd worden. De ontworpen huizen bleken onverkoopbaar. Jammer, want er zaten mooie ontwerpen bij! Nu komen er echter goedkopere huizen en meer huizen (dat moet dus de lucht in).

·
Registered
2,880 Posts
Eisso said:
By the way: iets belachelijks! Het grijze gebouw op de vorgrond wordt gesloopt!!!!
Ja, Groningen is op de goede weg de laatste tijd als het om slopen gaat....... :sleepy:

1 - 12 of 12 Posts