SkyscraperCity banner
1 - 20 of 298 Posts

·
Moderator
28,441 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Fil per identificar i comentar tots els anuncis de televisió que mostren escenaris catalans. :cheers:

·
Moderator
28,441 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Ése es bastante descarado pero hay muchos en los que sólo sale una calle durante unos segundos que si nunca has pasado por ahí no puedes saber dónde está. :D

·
Moderator
28,441 Posts
Discussion Starter · #5 ·
A mi em crida un de Toyota. Surt un noi i una noia, ella no li vol donar un petó perquè se sent observada per un Corolla. Algú sap on està rodat? És Barcelona?

·
Registered
224 Posts
Sky, vaya idees que tens.. si els hem de dir tots no acabem.. xD

A mi m'agrada un rodat a Diagonal Mar de La Caixa que són joves saltant pels terrats i tal xDD LKXA xD

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,367 Posts
Molts son rodats a Correus i a Via Laietana!
;)

·
Moderator
28,441 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Especifiqueu! :D

A Lleida Televisió i a les desconnexions regionals de TV3 surten anuncis de productes agrícoles que segurament estan rodats a Lleida. xDDD

·
Registered
224 Posts
Jo diria que el 80% estan rodats a Catalunya sense dubtar-ho.

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,367 Posts
deBarna said:
Jo diria que el 80% estan rodats a Catalunya sense dubtar-ho.
75% a Catalunya i la resta a MadriZ i Sevilla!!
;)

·
Moderator
28,441 Posts
Discussion Starter · #16 ·
Fem una llista dels que anem veient!

Marca / Producte / Localització a Catalunya (com més concreta millor).

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,367 Posts
Urban Dave said:
Home, jo crec que és massa agoserat dir el 75%!
Doncs deBarna ha dit el 80%!!
Va, ho deixem en un 70%.
;)

·
Registered
3,931 Posts
Referèdum Constitució Europea-PSC/Fòrum
Nous TN de 3informació/Fòrum
Seat Altea/Poblenou
Chevrolet/Centre Ciutat
Amena Empresas/Torre Diagonal Mar (de fons es veu la ronda litoral i les olímpiques)
Danao i Bio Danone/Via Laietana-Pl. Francesc Macià.
La Caixa/Fòrum i l'oficina de Taulat-Selva de Mar.
VW Golf (el del japonès que s'aprima)/Cotxeres d'Horta.
Kalia Oxiaction/Terrassa de Diagonal Mar (vaig veuer com el rodaven)
El d'unes pastilles contra l'al·lèrgia on el bitxos són de gomaescuma/Carrer d'Enric Granados, al costat del Seminari.

A més, un veí té una paranoica i agafo la pública alemanya... i flipo amb les localitzacions de molts dels seus anuncis... són fots a Barcelona!!! :eek:kay:

a10! :runaway:

·
Registered
2,390 Posts
Si hay bastantes la verdad.

Creo que la Agbar y la zona de Diagonal Mar se están llevando los últimos que yo recuerde de BCN.

Alguien me comentó que casi todo el sector de publicidad de España está localizado en BCN, y si a esto le unimos los grandes espacios que BCN dispone para rodar anunicos de TV, pues ahí tenemos esa asombrosa cifra de anuncios rodados.

Viendo el éxito que ha tenido la Agbar para las agencias de publicidad, preveo un par de anuncios en el entorno de Madrid Arena esté construido :D Si es que es cierto, cuando se construyen espacios de buena calidad arquitectónica, no es más que una invitación a las agencias de publicidad a rodar anuncios (Forum, Diagonal Mar, rascacielos, Ciudad de las Artes y de las Ciencias, Torre Sanchinarro, etc...)

----------------

Por cierto, no viene a cuento, pero este finde ví la película de El Maquinista. El caso es que parecía una peli norteamericana y rodada en EEUU, cuando de repente...... caguen tot!! Una 111 de FGC haciendo de Metro en la película y con el logo del Metro de Praga!! :crazy:

(al final averigué que efectivamente estaba rodada en BCN :D )

1 - 20 of 298 Posts