SkyscraperCity banner
1 - 20 of 34 Posts

·
Registered Immigrant
217 Posts
Okay, Ik ben Natataek en ik woon al 8 maand in nederland (Ik was in NL geboren,
toen ik drie was ging ik naar Engeland verhuizen....daar 15 jaar gewoond, ben nu terug!)
Mijn Nederlands is nog niet helemaal perfekt dus vergeef alstublieft mijn foutjes :p

In de 8 maanden dat ik hier heb gewoond, ben ik echt en fan van Apeldoorn gewoorden.
Sommige mensen hier (skyscarpercity forums) vinden dat het gewoon en overgrote dorp is,
maar ik vraag me af hoe vaak ze hier zijn gekomen.
Ik vind het balans tussen groeiende stad en dorp in het bos echt heel speciaal
(en bovendien, bijna alle steden van nederland zijn ZO VEEL beter dan die in engeland.
Er is hier veel meer vooruitgang :) ) Dus hierbij wat foto's van mijn lievelingsstad :)

ABNAMRO

ABNAMRO 2

ROC Adventus

Kanaal Oevers

Niewbouw

"skyline" vanaf het spoorweg

Het Potlood (koningshaven)

La Tour in de achtergrond

Kadaster "De Grift"

Kadaster 2

Kadaster 3

klein torentje

Grote Flat

En nu de waanzinnige Walterboscomplex:

Walterboscomplex

Toren H

Check out these twisted support pillars!

Toren H 2

Oké genoeg voor vandaag. ik moet nu echt naar bed :p ik doe de rest een andere keer.

·
Registered Immigrant
217 Posts
Discussion Starter · #2 · (Edited)
Ik weet niet zeker of die links werken. Als ze het niet doen dan zal ik alle foto's opnieuw posten en zorgen dat ze allemaal werken (ik ben nu veels te moe :p)

EDIT: De Links doen het nu wel!!

·
Your advertisement here?
6,817 Posts
Natataek: Welkom op het forum! Ik kijk erg uit naar de grote versies van de foto's, ze zien er veelbelovend uit. Apeldoorn heeft een aantal mooie moderne gebouwen, maar ik vind het centrum helaas nog wat saai. Maar zoals je zelf zegt zit er veel groei in, dus misschien verandert dat nog!

·
Registered Immigrant
217 Posts
Discussion Starter · #9 · (Edited)
wow de links werken nu vanzelf.....ik heb daar niks aan gedaan LOL!
maarjha ik ga nog een paar foto's opzetten vandaag in eider geval.

Bobdebouwer: Dankje :) jha ik ben met je eens.....maar hoopelijk woord dat 100m woontoren gebouwt (van berlo) en de gemeente zijn ook van plan (messchien) om de oranjerie uit te brieden (nog een verdieping) maar eigelijk van de kant van de marktplein vind ik het centrum best mooi.

Parkeer terrein waar Van Berlo's 100m woontoren komt (als het doorgaat):

·
My train goes everywhere!
2,781 Posts
@ Natataek

Leuke foto's en welkom! Je kunt ook de foto's kleiner maken, ze dan op imageschack zetten en ze zo linken.. zodat we hier grotere foto's te zien krijgen...

En Toren H is echt mooi! Daar mogen ze zo een 150meter hoge versie van bouwen!

·
My train goes everywhere!
2,781 Posts
Wanneer je geupload hebt staat onderaan de pagina een link waarachter staat: "Direct link to image" die kopiëren en tussen deze tekens zetten:

En voppa... wel raadzaam om je foto's kleiner te maken (1024 / 768 bijvoorbeeld)

·
Banned
7,712 Posts
je moet in de url .th voor .jpg weglaten zo krijg je direct het originele formaat, laat wel die [ url ] en [ / url ] erin staan want dat is wel zo netjes ten opzichte van imageshack

ja, qyroz, zal een hele klus worden om die toren H te verplaatsen (opdrachtgever: rijkskant.dienst Arnhem )
:cry:

·
Registered
1,361 Posts
welkom op het forum Natataek! En bedankt voor de foto's, weer een betere kijk op Apenh...Apeldoorn gekregen :D
Heb je misschien nog meer foto's die jou 'groeiende stad in natuur argument' ondersteunen? Foto's 1 en 4 illustreren dit beeld wel 'n beetje.

·
Registered Immigrant
217 Posts
Discussion Starter · #16 ·
hey bibelo,

ja ik heb meer foto's maar je moet nog ff wachten tot vanavond of morgen voor dat je ze kunt zien ;)

ik heb het een beetje druk vandaag :p

·
Registered Immigrant
217 Posts
Discussion Starter · #17 · (Edited)
Nieuwbouw

Stationsgebied Apeldoorn:

Hier bouwen ze de fietstunnel onder het station door, en ook een grote ondergrondse fietsenstalling. Boven op komt er en mooie stationsplein.

·
Registered Immigrant
217 Posts
Discussion Starter · #18 ·
Oké, ik weet wel dat de bovenstaande afbeeldingen niet werken, maar volgends mij duurt het gewoon ff. Gisteren had ik dit probleem ook en vanochtend werkten ze weer prima, dus ik blijf afwachten tot morgen en anders probeer ik het opnieuw ;) :p

·
Registered Immigrant
217 Posts
Discussion Starter · #20 ·
Bedankt, supercees! :) nu werken ze :p

weet je ook hoe ik de fotos wat kliener kan maaken voor de volgende keer?

1 - 20 of 34 Posts