SkyscraperCity banner

1 - 15 of 15 Posts

·
Registered
819 Posts
Discussion Starter #1
Gisteren tijdens een bezoekje aan Arnhem ook even in de Eusebiustoren geweest. Je gaat met een glazen lift omhoog naar een hoogte van 73 m.
Van daaruit heb je een mooi uitzicht over Arnhem en omgeving van achter glas.

1.

2.

3.Nijmegen in de verte.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

Nog wat foto's van afgelopen November.
21.

22.

23.

24.

·
Banned
7,712 Posts
:laugh:
Op #7 links van het midden zie je nog een rijtje of 'skyline'. Die 2 grote kantoorgebouwen (ING en AKZO, ook #10) staan aan de Velperweg, ong. 1,5km van de grens met Velp (de A12).

·
Registered
142 Posts
Dat ziet er fraai uit, Dank je wel peterdn.
op foto 17 is ook een groot deel van Velp te zien.

Arrrgh In bijna elke post ben jij dingen aan het afzeiken, Waarom is dat???

·
Gouda's Glorie
7,823 Posts
Dat valt wel mee met dat afzeiken, zeker vergeleken met mr. Arnhem, Eusebius. Maar die is ontoerekeningsvatbaar :D In de overige forums kan je mij heel vaak op een positief geluid betrappen. Zo zeik ik als enige de Statendam niet af en ben ik vaak heel erg blij met bepaalde dingen. Alleen in het fotoforum zeg ik het graag als ik iets niet mooi vind. De andere forumers zijn goed genoeg in roepen dat iets mooi is.

Arnhem is over het algemeen een mooie stad, alleen die twee torens bij het station hadden niet gehoeven. Die kleuren zijn nu alweer passé.

Overigens ben ik ondertussen in Wageningen geweest en kan ik inderdaad zeggen dat het centrum inderdaad heel mooi is, in tegenstelling tot die flats er om heen, die zijn ronduit lelijk.

·
Bas
13,618 Posts
Prachtige fotoserie, al zijn de eerste foto`s wel aardig vaag door de luchtvochtigheid. Arnhem is mooi gelegen tussen rivier en heuvels, lijkt wel een beetje buitenland. Helaas is de hoogbouw nogal versnipperd: Wat bij het Centraal Station, wat bij de Velperweg en wat rondom de Rijnhal op Zuid. Jammer, maar van de andere kant is Arnhem gewoon een prima stad om even een dag te verblijven. De gezelligheid kun je haast ruiken daar op de Eusebiustoren. Ik moet daar ook nog een keer omhoog. :)

·
pazfoto.nl
867 Posts
inderdaad een prachtserie met een dikke mega zoom :) dikke pluim

@0591, op een of andere manier voel ik me toch aangesproken :)
Als het vrijdag mooi weer is, ga ik toch eens op pad(met de camera)!

·
Registered
819 Posts
Discussion Starter #13
Prachtige fotoserie, al zijn de eerste foto`s wel aardig vaag door de luchtvochtigheid.
Klopt. We zijn om 11 uur gelijk naar boven gegaan in verband met de regen die men had voorspeld. Dus die foto's zijn ook tegen de zon in genomen en met het vieze glas ervoor was dat moeilijk foto's maken.

Bedankt voor de reacties.

·
Urbanist
3,184 Posts
Wow hele mooie fotos van een hele mooie stad. Arnhem komt echt heel stedelijk over in deze fotoserie. Je hebt geluk dat ze de ramen goed gewassen hebben, ik kan nauwelijks zien dat ze achter glas zijn genomen. puik werk!

1 - 15 of 15 Posts