SkyscraperCity banner
1 - 11 of 11 Posts

·
Mapmaker
2,431 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Nog eentje dan....

En dan zijn jullie een maandje van me af. Ik mag gaan werken in Zweden en hoop een paar pics te maken van de 'turning torso' al is dat wel een beetje uit de buurt van Haparanda!! Maar misschien valt het te combineren met een meeting in Kopenhagen...

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

·
Rick Bakker
5,321 Posts
Grappig, ik zie een klassieke Witte keizer en een lage vestdijktoren:)

·
My train goes everywhere!
2,781 Posts
Mooie reeks!

·
visit the world
8,133 Posts
toch wel leuk om eens Atlanta hier voorbij zien te komen. Een paar mooie torens en een paar lelijke.

Westin laat weer eens zien hoe mooi een dito ronde toren kan zijn. Die missen we hier (=Rotterdam) nog!

·
efil4oremirp
1,568 Posts
@ rbkamerik

******* capital? Atlanta is uitgeroepen tot beste stad van de VS voor Afro-Americans. Beetje een debiele en dubieuze uitverkiezing, maar volgens mij is 't niet echt de ******* Capital. Denk ik meer aan Nashville, Tennessee of Mobile, Alabama.

@ Winus

Welcome to an American city center! Het toppunt van doods. Zelfs Michigan Avenue in Chicago kan soms overdag in 't weekend behoorlijk doods zijn. De meeste Amerikaanse binnensteden, op een enkeling na zijn bijzonder saai.

Ik ben in Atlanta een paar keer overgestapt, maar wat een saaie stad vanuit de lucht. Een CBD met een paar leuke torens en de voor de rest alleen maar uitgestrekte suburbs. Met. Atlanta heeft evenveel inwoners als Athene, maar dan in een gebied 20x zo groot.

1 - 11 of 11 Posts