Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 75 Posts

·
Registered
66 Posts
Discussion Starter · #1 ·
(B) Limburg vanuit de lucht!

Onlangs was er elke week een reportage in Het belang van Limburg over hoe de provincie er vanuit de lucht uit ziet. Deze foto's zijn allemaal terug te vinden op de volgende website:

http://www.limburgvanuitdelucht.be

Er zitten geweldige foto's bij als je het mij vraagt!

·
Registered
596 Posts
Ja zitten hele mooie foto´s tussen,
zo zie je maar dat Limburg toch wel
één van de mooiste provincies is
van Vlaanderen!

Greetzzzz Xelos

·
Cosa dire cosa fare
3,439 Posts
'k Wist niet dat Bailleul zo klein is.
De wallen van Binche zijn prachtig.
Fumal ziet er heel mooi uit.
De omgeving van Ham sur Heure wil ik ook wel eens naartoe.
Hannut van 't zelfde.
Jambes is vrij lelijk met al die appartementsblokken.
Kortrijk rulet, net zoals Leuven, als die hun Sint-Pieterskerk tenminste toch 170m hoog laten worden :)
Luik, Namen en Bergen zijn dik in orde.
Louvain-la-Neuve en Marchienne-au-Pont zien er vrij verschrikkelijk uit.
Naar Mont-Saint-Aubert wil ik ook wel eens fietsen.

Pff nog zooveel te zien in België! Merci Stephan ;)

·
Registered
6,375 Posts
bijzondere foto's :

Zaventem

Antwerps havengebied

Sint Niklaas : recreatiecentrum De Ster

Groot Bijgaarden : klaverblad

* > met dank aan murano voor de link :)

·
Registered
614 Posts
^^ prachtige luchtfotgrafie

Ik heb trouwens net gemerkt dat men op http://maps.live.com/ na Antwerpen nu ook al Gent, Brugge, Oostende, Luik, Charleroi, Bergen, Mechelen, Hasselt, Leuven, Aalst, Kortijk, St Niklaas en waarschijnlijk nog meer Belgische steden volledig vanuit de lucht heeft gefotografeerd. :bow:

·
Registered
3,045 Posts
^^ prachtige luchtfotgrafie

Ik heb trouwens net gemerkt dat men op http://maps.live.com/ na Antwerpen nu ook al Gent, Brugge, Oostende, Luik, Charleroi, Bergen, Mechelen, Hasselt, Leuven, Aalst, Kortijk, St Niklaas en waarschijnlijk nog meer Belgische steden volledig vanuit de lucht heeft gefotografeerd. :bow:
inderdaad: :bow: vanuit vier windrichtingen gefotografeerd, ik kan mijn voorgevel en tuin zien!

·
Cosa dire cosa fare
3,439 Posts
Van Waalse steden blijkbaar alleen Charleroi, Doornik, Luik, Verviers. Namen dus niet.
En dan een redelijk wat Vlaamse steden met hun randgemeenten. Zo kan ik ook luchtfoto's zien van Kontich, Edegem, Mortsel, Boechout, Borsbeek, Wijnegem, Zwijndrecht, Schoten.
In Nederland varieert het wat: Venlo kan je zien, Zoetermeer of Delft niet.

En volgens de Locate Me-functie zit ik nu midden in de Brusselse Noordwijk :nuts:

·
Registered
3,045 Posts
Berlijn wel hoor denk ik. Ik ben daarstraks voor "zoek de stad" immers nog een kijkje gaan nemen in Potsdam, net over de stadgrens. Via live maps wel te verstaan ;)

·
Registered
614 Posts
^^ Potsdam is er idd wel bij. Misschien is het niet mogelijk deze metropolen te fotograferen door de drukke luchthavens in de buurt.

Mijn huis staat er ook net niet op :(

1 - 20 of 75 Posts