Skyscraper City Forum banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 80 Posts

·
Registered
10,465 Posts
Discussion Starter · #1 ·

BLUE SPA

Avenida balboa

Torre de 62 pisos

Apartamentos y 7 pisos de oficinas

·
Best Quality Since 1982
2,782 Posts
OTRO MÁS!!!!!!, y de Mallol, en realidad no es mi diseño favorito de él (Planetarium lo es), pero se ve bien, además alto, y me gusta porque es esbelto, en que parte de Ave. Balboa estará localizado??

·
Registered
20,563 Posts
Francamente ya nada me sorprende, estoy esperando un diseño como los de Dubai, jajajajaja, esta bien para Ave. Balboa, me imagino que sera en los ulimos lotes, por alla llegando por el mercado del marisco no¿

·
Deacon Blues
773 Posts
Me gusta mucho, el mosaico de tonos de azul es lo que le da el toque especial, obviamente es una metáfora del mar.

·
........
1,214 Posts
Tiene un bonito diseño y el color azul de los vidrios me gusta...... los ultimos apartamentos seran DUPLEX?????

·
Chitré-Capital Comercial
28,729 Posts
Lo mejor es la variedad de azules de los vidrios, ojala sea asi IGUALITO al render.

QUE LO PONGAN
QUE LO PONGAN
QUE LO PONGAN EN LATINSCRAPERS.

·
Registered
343 Posts
The Balboa Blue Spa project will be located on Balboa Avenue with ocean front views and
only 97 total apartaments. 2 1/2 apartaments per floor which translates to 2 regular apartaments ( 124 m2 , 1327 sq feet ) and one Loft ( 2 levels, 138 m2, 1477 sq feet ) in each floor.

The elevator comes directly to your own apartament ( with elevator key ). The building itself features 2 state of the art SPAS,kids play area, infinity pool, party room, dry sauna, solarium, bubbles relaxation pool with mirror solarium deck, outdoors bbq, teca deck hamacas for solarium and also has 7 offices floors.

All units comes with all the applicances, air conditioning,italian finishes, italian stone floors, all ilumination, towel warmer in each bathroom, walkin closets, granite counter tops. A 20 square meter terrace and deposit is included with each unit free of charge.

1 - 20 of 80 Posts
Status
Not open for further replies.