SkyscraperCity banner
1 - 9 of 9 Posts

·
Registered
7,209 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Dag 1

Nou Camp

De Ramblas

Ja, ja. Ik was er bij :happy:

Dag 2

Museu Maritim

Fundacio Joan Miro

Caixa

Castell Montjuic. Prachtige uitzichten :drool:

Iedereen wel bekend, denk ik.

Parc Guell

Maremagnum. Modern winkelcentrum bij de haven

More to come ;)

·
Bas
14,372 Posts
Fraaie foto`s van een echte bereoemde wereldstad. Ik ga er dit najaar heen en dan gaan we flinke stukken lopen, denk ik. In zo`n stad loop je zo 15 km weg en je ziet een heleboel onwaarschijnlijke dingen om je heen gebeuren...
Prachtig! Ik zie al uit naar het volgende deel, Forza! :)

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Mooie serie Forza Raalte :)

Wat een drukte alweer in Parc Güell, begin maart was het er nog lekker rustig:

·
Registered
4,042 Posts
Wauw, je bent ook naar de voetbalwedstrijd geweest! Met hoeveel heeft Barcelona gewonnen? En heb je daar ook nog meer plaatjes van?

·
Registered
7,209 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Ramses said:
Wauw, je bent ook naar de voetbalwedstrijd geweest! Met hoeveel heeft Barcelona gewonnen? En heb je daar ook nog meer plaatjes van?

Barcelona 1 - Cadiz 0. Goal: Wie anders dan Ronaldinho :D (Schitterend doelpunt trouwens)

Daar links zit ik wel ;)

Ronaldinho. Zelfs bij Barcelona, dat al overloopt van het talent, is hij veruit de beste speler. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik hem op 20 meter afstand heb gezien.

Ook voor mensen die niet heel erg van voetbal houden kan ik het aanraden om een wedstrijd van Barcelona te bezoeken. Alleen die sfeer is echt ongelooflijk. Zo was er een kerel die midden in de wedstrijd opstond en schreeuwde: Barca, Barca, Barca! En hij ging net zo lang door tot hij de hele tribune meekreeg. En het lukte hem ook nog!
Achter mij zaten twee ERG fanatieke Cadiz supporters die de hele wedstrijd VAMOS CADIZ!!! schreeuwden. En in mijn vak probeerde nog een kereltje van 11 het veld op te komen maar die werd als snel tegengehouden door de stewards. Stadion zelf was ook perfect voor mekaar. Je was binnen 5 minuten het stadion uit. (en geen 20 zoals bij de Arena :sleepy:).
En er stonden geen rijen voor de winkels (zoals bij de Arena :sleepy:)

1 - 9 of 9 Posts