SkyscraperCity banner

181 - 197 of 197 Posts

·
Veritas filia temporis
198 Posts
Com molaria que haguéssin cobert el formigó amb obra vista, a l'estil modernista... Com el que volien fer a Stamford Bridge.

·
Registered
4,702 Posts
O així... a molts forers que critiquen el nou camp nou els hi encantaria :nuts:

l'Estadi més gran d'Europa pel seté club del món amb més socis. Obert pels cuatre costats, i amb un estil atemporal

Icònic!

·
Josep
494 Posts
Amb la que està caient aneu oblidant-vos del projecte a curt termini.
Jo depèn del dia em moc del.... un cop passi això tothom voldrà continuar amb el que estava fent per tal de no agreujar la crisi i tornar a la normalitat quan abans millor.... i en altres dies em dic: quedarem tant endeutats i arruïnats que per més que vulguem no podrem tornar a la normalitat en força temps...

Segurament el que passarà estarà en mig d'aquestes dues coses... com tu bé dius a curt termini potser queden enrocades les coses, però estic quasi segur que si el BCE assegura la liquiditat (amb coronabons o d'altres formes... que a mi és un debat que se m'escapa) a mitjà termini recuperarem el pols. per altra banda jo espero que aquest cop tan fort obligui en un futur a repensar les prioritats, i que els governs de tot el món comencin a veure que els enemics no són els que es destruixen amb portavions, tanques, soldats i submarins.... sinò que els enemics que tenim es combaten al laboratori. Perquè ens fem una idea, segons el público "España disponía el año pasado de 7.003 millones de euros de presupuesto público para el conjunto de la I+D+i, de los que se invirtieron de forma efectiva 3.278 millones, el 46,8 % ". Segons Expansión, "El gasto público en defensa en España creció 1.060,5 millones en 2018, es decir un 12,55%, hasta 15.305 millones de euros, con lo que representó el 3,09% del gasto público total. "... Potser que ens comencem a replantejar quines són les nostres prioritats com a societat.

En tot cas, com a humanitat hem sortit de coses pitjors, així que ànims a tots!

·
Registered
177 Posts
Veient l'estadi olímpic de Tokyo dels mateixos arquitectes, crec que el Camp Nou pot quedar molt bé. També considero que envellirà millor, que serà atemporal i que el Barça i Barcelona sempre es distingeixen per tenir un estil més particular i, per tant, compleix amb els objectius. Jo tots aquests d'embolcalls ja els feig desfasats.

181 - 197 of 197 Posts