SkyscraperCity banner

21 - 40 of 197 Posts

·
Registered
1,779 Posts
^^
Bo, ara al fil general discuteixen si el prefereixen fora a Valdebebas, que jo penso que seria el millor, o continuar amb aquest. Comprenc que pugui semblar interessant al mig d'una gran avinguda, però sembla molt random, exacte.

·
Registered
75 Posts
^^
Bo, ara al fil general discuteixen si el prefereixen fora a Valdebebas, que jo penso que seria el millor, o continuar amb aquest. Comprenc que pugui semblar interessant al mig d'una gran avinguda, però sembla molt random, exacte.
Ara que havia editat el missatge per por a equivocar-me :nuts: És que al cap i a la fi té més amb comú amb un Nou Sardenya, un Narcís Sala o un Estadio de Vallecas que a un Allianz Arena. Allà, en mig del traçat urbà, però glorificat. Un estadi que se li assemblava molt - més lleig que el Bernabéu, això sí, que em perdonin els foraires pericos - era el de la Carretera de Sarrià (aka Can Ràbia).

·
Registered
3,307 Posts
Discussion Starter #32 (Edited)
A veure si després del reportatge sobre els millors llançadors de falta, la celebració del triplet de l'any passat, els gols de Messi quarta part, una roda de premsa random de Luis Enrique i jugades dels nois de les categories inferiors podem començar...xD

21 - 40 of 197 Posts